TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
merhaba arkadaslar hic aklımda yokken bende apache sahibi oldum
motor 10.300 km de 2012 model 2013 cıkıslı gri temiz bi motor 3.750 ye aldım sizce nasıl fiyat model oalrka motor temiz aksesuar olarak koruma demırı ve orta kalıte topcase var kırık cıkık yok lastikler bayagı iyi orjinal bi motor birde depo kılıfı var


asıl sorun su artcı olrak ben bindim sıkıntı yok fakaat nişanlım bindi titresimden ayaglarım uyustu deyip ayaklarını aşagıya sallayarak geldik yolu bu titresimi nasıl kesebiliriz daha dakka 1 gol 1 olsun istemiyorum bı yardımızına ıhtıyacım var cevap verirseniz sevinirim

Hayırlı olsun kardeşim hoşgeldin aramıza.. Artçı rahatı istiyosan cbf bakman lazımdı.. Apache cub kadar olmasada titrer.. benim kız arkadaşım aksine apache istedi cbf aldıramadım :) rahatsız olmadığını söylüyr. çok uzun yollarda yapıyoruz beraber.. bence artçın ya çok hassas yada motorda extra bi sorun olabilir.. bi ara buluşalım bakalım istersen.. tanışmış oluruz.. sağlam bi ekibimiz var ..
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Hayırlı olsun kardeşim hoşgeldin aramıza.. Artçı rahatı istiyosan cbf bakman lazımdı.. Apache cub kadar olmasada titrer.. benim kız arkadaşım aksine apache istedi cbf aldıramadım :) rahatsız olmadığını söylüyr. çok uzun yollarda yapıyoruz beraber.. bence artçın ya çok hassas yada motorda extra bi sorun olabilir.. bi ara buluşalım bakalım istersen.. tanışmış oluruz.. sağlam bi ekibimiz var ..
Bende kız arkadaşımla en az 20000 km kullandım ve bir kere rahatsız olduğunu duymadım çok devirli kullanıyor olabilir misiniz?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bugün Motora gidon demiri ayarladık boyadık ve taktık.. Telefon tutucumu sabitledim.. USB çakmaklık ve şarj kitinide onun üzerine sabitlicem.. Yan çantalarıda kendim yaptırdım.. 2 tane normal çantadan heybe yaparak ayarlanabilir ölçülerde yaptırdım.. gayet ucuza mal oldu ve 3 günlük deneme sürüşlerim olumlu..

Velhasılı kelam motorum herşeyiyle sezona hazır artık.. sadece periyodik bakım kaldı onuda haftasonu yaparım yağını fıltresını aldım..
Şuan motorda extra olarak

Metzeller me 22 lastık takım
Topcase demiri ve topcase.
Usb sarj kiti
Telefon tutucu
Gidon demiri
Yan çantalar
Alarm
kör nokta aynalar
Sis farları , led şerit
F1 çakar , topcase led sistem
Çıkabılır koltuk kılıfı
ve henüz takmadığım elciklerim var..

KAfamdakıler bu kadardı zaten.. yavaş yavaş tamamnlandı.. çok şükür .. Bi kaç resim atayım.. 13bin kmye dayadık bu arada :)

Not: Motor aylardır yıkanmıyor baya pis halde ona takılmayın ^^ öğrencilik imkanlarıyla bu kadar oluyor :) ben memnunum motorumdan.. uzun süre ayrılmayıda düşünmüyorum ..






 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
120
kor nokta aynasının birini soktum niahahaha :D nys iyi oldu bugun aradan cıktı işte. havalar iyi olup zaman olsun ufak tefek işleride hallederiz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kor nokta aynasının birini soktum niahahaha :D nys iyi oldu bugun aradan cıktı işte. havalar iyi olup zaman olsun ufak tefek işleride hallederiz.

iyi oldu onu sökmek boşver :D ayna açıldı..kıyıköyde düşünce motor ztn gitmişti o taraftakı.. havalar düzelsin hele daha yapcak şey çok .. iş çıkarırız yıne biz kendimize ^^

Enes ön park lambalarının yerine ne taktın? güzel olmuş

beyaz dipsiz led hacıabı.. 8li led olması lazım.. 5 tl fln tanesi ucuz ama güzel..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bugun arka basamakların arasına lastik takoz koymayı dusunuyorum daha once nısanlımla hiç yoksa 70 bin km motosıkletle gezmişizdir mcx - cub - mct -apache diye sıralamamız oldu eşli buluşma yapabiliriz isteyen arkadaslar olursa .
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bugun arka basamaklarýn arasýna lastik takoz koymayý dusunuyorum daha once nýsanlýmla hiç yoksa 70 bin km motosýkletle gezmiþizdir mcx - cub - mct -apache diye sýralamamýz oldu eþli buluþma yapabiliriz isteyen arkadaslar olursa .

Eger o motorlarda sorun olmadiysa apachede de olmamasi lazim aslinda.. extrem bi durum varsada çozulur .. tamam.. musait bi gunde bulusalim .. biz pek durmayiz yerimizde :) buranin eskileri cogu .. yenilerden hareket yok..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bugün Motora gidon demiri ayarladık boyadık ve taktık.. Telefon tutucumu sabitledim.. USB çakmaklık ve şarj kitinide onun üzerine sabitlicem.. Yan çantalarıda kendim yaptırdım.. 2 tane normal çantadan heybe yaparak ayarlanabilir ölçülerde yaptırdım.. gayet ucuza mal oldu ve 3 günlük deneme sürüşlerim olumlu..

Velhasılı kelam motorum herşeyiyle sezona hazır artık.. sadece periyodik bakım kaldı onuda haftasonu yaparım yağını fıltresını aldım..
Şuan motorda extra olarak

Metzeller me 22 lastık takım
Topcase demiri ve topcase.
Usb sarj kiti
Telefon tutucu
Gidon demiri
Yan çantalar
Alarm
kör nokta aynalar
Sis farları , led şerit
F1 çakar , topcase led sistem
Çıkabılır koltuk kılıfı
ve henüz takmadığım elciklerim var..

KAfamdakıler bu kadardı zaten.. yavaş yavaş tamamnlandı.. çok şükür .. Bi kaç resim atayım.. 13bin kmye dayadık bu arada :)

Not: Motor aylardır yıkanmıyor baya pis halde ona takılmayın ^^ öğrencilik imkanlarıyla bu kadar oluyor :) ben memnunum motorumdan.. uzun süre ayrılmayıda düşünmüyorum ..



[url]http://i.hizliresim.com/aogr1R.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rgyzOB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7oQ36v.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/pR2J6L.jpg[/url]

kardeşim hayırlı olsun çok güzel olmuş şu demirden banada ayarlasak nereden aldın bu arada seninde mi siperlik soldu güneşten
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar zincir dişli değiştirmem gerekiyor. Eski kasa ile yeni kasa arasi zincir dişli set uyumsuzluğu var midir? Birde oringlin145 oringsi 115 tl. Oringsiz zincirin ne sıkıntısı olur? 10bin kmde bitti dişli. Süratte 110 tl nette 96 tl ye var ama bilemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Bu arada enes turker, led sis farlarini nerden ve kaç tl ye aldiniz?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kardeşim hayırlı olsun çok güzel olmuş şu demirden banada ayarlasak nereden aldın bu arada seninde mi siperlik soldu güneşten

siperlik top olmuştu dediğin gibi.. mat boyayla boyadık şuan güzel.. Hacı demir heryerde var ama ölçüleri uymuyor.. bi arkadaş sağolsun kesti biçti ölçtü benim gidona göre ayarladı.. 38cm demir ayarlarsan uydurursun.. gerisi kelepce ztn.. tavsiye ederim çok işe yarıyor..

Demin yağını değiştim bakımlarıda hallettim hazırız..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

Arkadaşlar zincir dişli değiştirmem gerekiyor. Eski kasa ile yeni kasa arasi zincir dişli set uyumsuzluğu var midir? Birde oringlin145 oringsi 115 tl. Oringsiz zincirin ne sıkıntısı olur? 10bin kmde bitti dişli. Süratte 110 tl nette 96 tl ye var ama bilemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Bu arada enes turker, led sis farlarini nerden ve kaç tl ye aldiniz?

Sis farlarını ben almadım önceki sahibi taktırmıştı ancak ledcilerde var aksarayda bulmuştum istanbulda.. bide internette bi sürü led sis farı var aratırsan bulursun herhangi biri işini görür..
Zincir dişliyi nasıl bitirdin merak ettim bu arada :) 13bın km daha yeni benimkiler..

Maşallah sarı civciv Allah kaza bela vermesin.

eyw sağolasın DA , sen beykozdasın neden tanımıyoruz :p
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
siperlik top olmuştu dediğin gibi.. mat boyayla boyadık şuan güzel.. Hacı demir heryerde var ama ölçüleri uymuyor.. bi arkadaş sağolsun kesti biçti ölçtü benim gidona göre ayarladı.. 38cm demir ayarlarsan uydurursun.. gerisi kelepce ztn.. tavsiye ederim çok işe yarıyor..

Demin yağını değiştim bakımlarıda hallettim hazırız..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------



Sis farlarını ben almadım önceki sahibi taktırmıştı ancak ledcilerde var aksarayda bulmuştum istanbulda.. bide internette bi sürü led sis farı var aratırsan bulursun herhangi biri işini görür..
Zincir dişliyi nasıl bitirdin merak ettim bu arada :) 13bın km daha yeni benimkiler..



eyw sağolasın DA , sen beykozdasın neden tanımıyoruz :p

bende navi için istiyorumda nereden aldı acaba o kelepçeler farklı kırmızı varsa benim motora tam uyar:)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
lasyitk takozlu ayaklık aldım sürat motordan ve eminimki kazıklandım 60 tl verdim cok oturdu ıcıme öyle farkedilir bi değişim yok ayaklık titresiminde motorcu motora normal dedi ama bi gairpsedim birde bunların hava ayarı nedir nasık olur hava ayar vidası cok dısardaydı bende komple sıktım 3.5 tur cevirdim değişen olmadı sanki ama daha az havayla calısıyor sımdı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
enes bir faydamız dokunsun dimi, gidon demiri için linktir, tvs apache ye uymaz fakat tanıdık ustaya yaptırmanız gereklidir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motosiklet-gidon-demiri-universal-model-gidon-bar-190785524/detay

şöyle de bir aparat var çok güzel ama görüp bakmakta yarar var nasıl ugulanır diye
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motosiklet-gidon-demiri-iyi-kalite-201987889/detay

big_201987889kii.jpg

Motoay İletişim Bilileri:0 212 442 53 99
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motoay var.. numarasını bul ara göndersinler olmazsa.. kargo çalışıolarmı bilmiyorum tabi.. var kırmızısıda

kardeşim ne olarak geçiyor yarın bir ararım adamları naviyi suriyelinin biri araklamaya kalktı vantuzu çok sağlam olduğundan sağ tarafa devrildim bacağım egzozdan yandı ocak ayında buna takınca en azından yine çıkmaz ama acaba sökebilir mi diye korku olmaz spor manete ne diyorsun benim en çok ihtiyacım olan şey motorda eller küçük olunca zor oluyor ama uyduramadım bir tane
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
lasyitk takozlu ayaklık aldım sürat motordan ve eminimki kazıklandım 60 tl verdim cok oturdu ıcıme öyle farkedilir bi değişim yok ayaklık titresiminde motorcu motora normal dedi ama bi gairpsedim birde bunların hava ayarı nedir nasık olur hava ayar vidası cok dısardaydı bende komple sıktım 3.5 tur cevirdim değişen olmadı sanki ama daha az havayla calısıyor sımdı

hava ayarını bılmıyorm pek oynama yanlısıda degılım acıkcası.. değişmedi diyosun yani.. havaların güzel olduğu bigün buluşalım beraber bakalım..

kardeşim ne olarak geçiyor yarın bir ararım adamları naviyi suriyelinin biri araklamaya kalktı vantuzu çok sağlam olduğundan sağ tarafa devrildim bacağım egzozdan yandı ocak ayında buna takınca en azından yine çıkmaz ama acaba sökebilir mi diye korku olmaz spor manete ne diyorsun benim en çok ihtiyacım olan şey motorda eller küçük olunca zor oluyor ama uyduramadım bir tane

enes bir faydamız dokunsun dimi, gidon demiri için linktir, tvs apache ye uymaz fakat tanıdık ustaya yaptırmanız gereklidir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motosiklet-gidon-demiri-universal-model-gidon-bar-190785524/detay

şöyle de bir aparat var çok güzel ama görüp bakmakta yarar var nasıl ugulanır diye
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motosiklet-gidon-demiri-iyi-kalite-201987889/detay

http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/03/06/big_201987889kii.jpg
Motoay İletişim Bilileri:0 212 442 53 99

bak kemal abınn attıgı ılk lınktekı demır benımkı.. eyw kemal abı saol.. :) sende takıl şu konuya arada .. senden faydalısını mı bulcaz ^^ geçmiş olsun bu arada hacıabı.. bunla saglam oluyor.. bıraz ugrastırsada degdı.. hem gıdon boş kaldı hem düşersek fln da faydası olr..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst