Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Abilerim, kardeşlerim merhabalar. İlk motor olarak almayı düşünüyorum. Şu an için başka bir motor alabilme durumum yok. Akraba bayii aracılığıyla alacağım.
2015 model yeni model ancak belki kullanan vardır. Titreşim durumu nasıldır ? Temiz bakarsam şayet çok sorun çıkarır mı ? Servis ağı nasıldır ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Motor yakışıklıymış gerçekten,
Farlar falan gayet hoş olmuş,
Sağlamlığı ne derecedir bilemiyorum ama,,,
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
kuba sl200 benzeri.. ama daha güçlü.. tipini beğendim..

Akraba bayi arkadaşa sor bakalım.. parça konusunda sıkıntı yaşamayacaksam alırım.. servis işini geç.. bakımını zaten kendin yapmalısın...
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Cumadan sonra birlikte fuara gideceğim kendisiyle. Parça olayını da sorarım sizler ve kendim için. Dün fuarda sordum 6200 dediler fiyatına. Kuba SL250 6500 olmuş 2015 modelleri. 2014 ile hiçbir farkı yokmuş.

Bir sorum olacak üzerindeki plastik yazıları depodaki ve motordaki yazıları iptal edebilir miyiz sizce ?

Malum siteden fotoğraflar için link paylaşıyorum. Umarım yasak değildir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-uygun-fiyatla-dogan-motor-da-201454889/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
kuba sl250 değil sl200 yani 200cc... falcon için 5.990 fiyat var.. 6200 fazla..

parasını verip motoru aldıktan sonra yazıları silmenin bir sakıncası olmaz...
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
geçen sene fuarda görmüştüm biraz inceledim. evet görüntü filan gayet güzel ama malzeme kalitesini beğenmemiştim. ne yalan söyleyeyim depoya dokundum bildiğin teneke. tabi şuda var nekadar ekmek okadar köfte. daha kaliteli birşey isteyen ona göre para vermek durumunda. inşallah motoru sattıktan sonra basıp giden ve milleti yedek parçasız bırakan firmalardan olmaz.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
kuba sl250 değil sl200 yani 200cc... falcon için 5.990 fiyat var.. 6200 fazla..

parasını verip motoru aldıktan sonra yazıları silmenin bir sakıncası olmaz...

Bana söylenen fiyatı söyledim. Ve Falcon'dan bahsederken o motor 250cc olduğu için yanlışlıkla yazmışım Kuba için. Salih_T bu tavrının sebebini sorabilir miyim ? Motor almayı düşünen ancak alamayan kişiler olabilir. Almayıp almış gibi davrananlar da var sizde haklısınız. Ancak herkese bu yönde tavır sergilemeniz mantık dışı.

Bugün fuardaki yetkili fiyat soranlara bayiiler 7000 liradan satıyor dedi. Kimse ne dediğinin tam olarak farkında değil orada. Arkadaş fiyatlara sahibinden de bakmış fiyat 5990 diyor ancak 6250 de var ki bana ilk söylenen fiyat oydu. Öğrendiğim kadarıyla balansör varmış. Parça sıkıntısı yok dediler.


6X9fZ2g.jpg

Pg1sU7u.jpg

rqEPGtH.jpg
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Güzel motor Falcon iyidir ya pek servis agı yok ama bazı çinlilerle aynı bende çelik kmt var falcon crayz ile aynı kasa.

Bende bu bayiden FALCON SHARP 200 bu modeli istemiştim yarı peşin yarı senet ile vade ama kabul etmediler. :p:)

kanuni phontom yada z one 180 e verilecke para ile bunu alırım.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bana söylenen fiyatı söyledim. Ve Falcon'dan bahsederken o motor 250cc olduğu için yanlışlıkla yazmışım Kuba için. Salih_T bu tavrının sebebini sorabilir miyim ? Motor almayı düşünen ancak alamayan kişiler olabilir. Almayıp almış gibi davrananlar da var sizde haklısınız. Ancak herkese bu yönde tavır sergilemeniz mantık dışı.

Bugün fuardaki yetkili fiyat soranlara bayiiler 7000 liradan satıyor dedi. Kimse ne dediğinin tam olarak farkında değil orada. Arkadaş fiyatlara sahibinden de bakmış fiyat 5990 diyor ancak 6250 de var ki bana ilk söylenen fiyat oydu. Öğrendiğim kadarıyla balansör varmış. Parça sıkıntısı yok dediler.


http://i.imgur.com/6X9fZ2g.jpg
http://i.imgur.com/Pg1sU7u.jpg
http://i.imgur.com/rqEPGtH.jpg

Aman kardeş yanlış anlama vakit sıkınıtısından kısa kısa yazdım.. yazdıklarımda tavır falan yok.. Motosiklet alırken yaptığın araştırmada doğru kararlar vermen için yazılanlar.. ayrıca falconun bu modelide 223 cc.. Tipi rengi çok güzel...Yine de tavsiyem alacaksan pazarlıkla uygun fiyata almaya bak.. Fazla bulunan bir model olmadığı için satarken ikinci elde fazla zarar etmeyesin...
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Bana söylenen fiyatı söyledim. Ve Falcon'dan bahsederken o motor 250cc olduğu için yanlışlıkla yazmışım Kuba için. Salih_T bu tavrının sebebini sorabilir miyim ? Motor almayı düşünen ancak alamayan kişiler olabilir. Almayıp almış gibi davrananlar da var sizde haklısınız. Ancak herkese bu yönde tavır sergilemeniz mantık dışı.

Bugün fuardaki yetkili fiyat soranlara bayiiler 7000 liradan satıyor dedi. Kimse ne dediğinin tam olarak farkında değil orada. Arkadaş fiyatlara sahibinden de bakmış fiyat 5990 diyor ancak 6250 de var ki bana ilk söylenen fiyat oydu. Öğrendiğim kadarıyla balansör varmış. Parça sıkıntısı yok dediler.


http://i.imgur.com/6X9fZ2g.jpg
http://i.imgur.com/Pg1sU7u.jpg
http://i.imgur.com/rqEPGtH.jpg

dostum bu motoru 7000 liraya satmaya kalkarlarsa arkanı dön ve direk oradan uzaklaş. görüntü gerçekten güzel ama bu motor 7000 etmez. 7000lere çıktınmı direk regallere lifanlara filan bakman lazım. bu motorun ederi 5500-6000 arası. fuardada görmüşsündür deposuna filan dokunduysan bildiğin teneke.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Salih kardeşim yanlış anladığım için kusura bakma. Motoru bayiinin alış fiyatından üzerine hiç kar vermeyerek alacağım. 5200 liraya gelecek sanırım. Bu durumda alınabilecek bir motor gibi duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz ?
Birde merak ettiğim birşey var. Sizce zorlanır mıyım bu modelle ? Sonuçta başlangıç motorum olacak.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
dostum bu motoru 7000 liraya satmaya kalkarlarsa arkanı dön ve direk oradan uzaklaş. görüntü gerçekten güzel ama bu motor 7000 etmez. 7000lere çıktınmı direk regallere lifanlara filan bakman lazım. bu motorun ederi 5500-6000 arası. fuardada görmüşsündür deposuna filan dokunduysan bildiğin teneke.

Kardeşim depo teneke diyorsun da deponun kalın veya sağlam olması avantaj değildir. Zaten deponun üzerinde yük falan taşımayacaksın bu yüzden çelik veya titanyum olacak değil ya. Bir de kaza anında delinmeyip içeri göçmesi gerekir bu yüzden ince (nam-ı diğer teneke) olarak yapılır ki delinip benzinin akmasın.

Salih kardeşim yanlış anladığım için kusura bakma. Motoru bayiinin alış fiyatından üzerine hiç kar vermeyerek alacağım. 5200 liraya gelecek sanırım. Bu durumda alınabilecek bir motor gibi duruyor. Siz ne düşünüyorsunuz ?
Birde merak ettiğim birşey var. Sizce zorlanır mıyım bu modelle ? Sonuçta başlangıç motorum olacak.

5200 lira iyi fiyat. Bence tip olarak çok güzel bir motosiklet. Belki biraz zorlar ama alışırsın sonuçta çok güçlü değil. Alışana kadar dikkatli olmak gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motoru yakından görme yada test etme şansım olmadı ama Görünüş olarak hoş.. fiyatta 5.200 seviyelerinde ise neden alınmasın. Sis farı.. sisy bar.. koruma demiri hali hazırda zaten mevcut..

Cruiser tarz motorların gidon açısı ve dönüş kabiliyeti commutere göre biraz daha az. ama Cruiser istiyorsan bu genel bir durum.. Bulunduğun yerdeki trafik çok yogun değilse bu da problem olmaz. Ayrıca çok ağır bir motosiklet değil. başlangıç için ağırlığı uygun.. Gücüde yerli yerinde ne çok ne az.

Benim tek çekincem yedek parça olur. çünkü acemisin illa bi tarafları arızalanacak, kırılacak.. yedek parça sıkıntısı çekip motosikletten soğumanı istemem. Akrabana sor, parçada sıkıntı çekmezsin diyorsa ben olsam alırdım..

Ben salcano Wolf aldım 3.000 TL ye hem başlangıç olması açısından hemde trafikte zorlanmayayım diye.. Cruiser olarak Hyosung gv250, rks Cruiser250, lifan lf250b lere çok baktım.. fiyatları uygun değil.. birde commuter türünün rahatlığına alıştım gibi...
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Bilmediğimden soruyorum öğrenmek ayıp değildir :) Motorun yanındaki kol ne işe yarıyor. Marş mı ? Çözemedim bir türlü.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Fuarda gördüm. Param olsa riski göze alır satın alıp asker yeşiline boyatırım. Deli güzel bir cruiser olur diye düşünmüştüm.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
chopper/cruiser dediğin heybetli olur. bunun msx gromdan farkı yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst