İstanbul'dan Ücretsiz Yavru Hamster'ler

Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
ÜCRETSİZ YAVRU HAMSTER'LER

Adı : Emre
İletişim Adresi : Sarıyer/İstanbul
Teslim Edilcek Adres : Yeniköy Mah. Sarıyer/İstanbul
Hasmter'ın(ların) Fiyatı : Ücretsiz














Resimlerde görüldüğü gibi 6 adet 10 Şubat (2015) günü doğan (15 günlük) yavru hamsterim var ve yavruların 3 haftalık olmasından sonra isteyen gönüllü arkadaşlara istediği hamster'i veya hamster'leri (renk yada cinsiyet veya adet belirterek) elden haftasonu teslim edebilirim.

Yavruların cinsiyeti ne derseniz tam kestirememekle beraber 4'ü dişi ve 2'si erkek olarak tahmin ediyorum :)


Sahiplenmek isteyen varsa bu konunun altına yazabilirler, özel mesaja gerek yoktur.

Saygılarımla.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Hocam genelde yılan besleyen kişiler yılanlarını hamsterlar ve yavrularıyla besliyorlar.Bu sebepten söylenmiş.

Öyle birşey duymuştum ama ben yem niyetine gönüllü sahıplendırmek istemiyorum :)

Kedi köpek papagan gibi her hayvanın bir meraklısı varken benim gibi küçük zararsız hamster meraklılarına yeni doğmuş yavru veya yavrular vermek için acmıstım konuyu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

ısırırmı hocam bunlar

Korkulacak birşey yok :)
Zararsız olduklarını kanıtlamak için fotolarını elimde iken çektim ve görüldüğü gibi masum şirin hayvanlar.
He tatlı ısırmalar yaparlar merakından yemekmı diye ama ne kadar yakın olursanız sizin elinizi tanıyıp alısıyolar fotoda göründüğü gibi ve gezinip duruyolar :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bu sevimli mahluklardan edinmek istemiş idim bi ara, ancak araştırdığım kadarı ile, küçük veledlerin ellerinde/ergenlerin ellerinde güzndüz mıncıklandıklarından erken vefat ediyorlarmış, sebebi ise ; Bu can'lar gececi varlıklar , yani güzndüz uyku modu gece aktif olduklarından güzndüzleri mıncıklamak yaşamlarını kısaltıyor.

Neden yazdım ; Yetişkin kimselerin bakımını üstlenmesini can'lara zarar gelmemesini amaçladım hörmetler.

(Bu aralar kendime bile bakamıyorum, uzak memleket yoksam ben talib olur idim, bakmayın şuan bebekler, ilerde semirince daha şiri olmaktalar.)
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Bu sevimli mahluklardan edinmek istemiş idim bi ara, ancak araştırdığım kadarı ile, küçük veledlerin ellerinde/ergenlerin ellerinde güzndüz mıncıklandıklarından erken vefat ediyorlarmış, sebebi ise ; Bu can'lar gececi varlıklar , yani güzndüz uyku modu gece aktif olduklarından güzndüzleri mıncıklamak yaşamlarını kısaltıyor.

Neden yazdım ; Yetişkin kimselerin bakımını üstlenmesini can'lara zarar gelmemesini amaçladım hörmetler.

(Bu aralar kendime bile bakamıyorum, uzak memleket yoksam ben talib olur idim, bakmayın şuan bebekler, ilerde semirince daha şiri olmaktalar.)

Bilgileriniz için teşekkürler. ve yazınızın altına aynen diyerek imzamı atıyorum.

gunduzlerı yemek için yuvalarından çıkıp girmek haricinde genelde uyuyorlar.

ışte çalışan için bu sıkıntı olmuyor ve akşam geldıgınızde onlarda dışarı cıktıklarında iki oyun oynayıp biraz elınızle besleyınce çok güzel bi duygu oluyor böyle şirin seylere merakınız varsa :)

sonra onlar kendi kafeaındekı carkta dönüp duruyolar içeride bi oyana bi buyana hareketleri vs derken tatlı bi manzara oluyor vs vs :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Bende kedi var :) Bide hayvan sevmeyen babam :mrgreen:
Daha önceden iguana vardı 1 mt lik.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Geçmişte ayrı zamanlarda 1 tane hamster ve 3 tane gonzales beslemiş ve bu canların nasıl bakılacağını, ömrünü vs. bilen biri olarak sizin için de uygunsa kahverengi olan 2 adedini sahiplenmek istiyorum. Neden kahverengi olanlar derseniz daha önce beslediklerim de hep kahverengi olduğu için yine aynılarından olmasını istiyorum. Kahverengilerin cinsiyetlerinin ne olduğunu düşünüyorsunuz? Bu arada sohbetimizi özel mesaj bölümünden yapar ve detayları oradan konuşursak konuyu dağıtmamak adına daha iyi olacaktır sanırım ;)
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Geçmişte ayrı zamanlarda 1 tane hamster ve 3 tane gonzales beslemiş ve bu canların nasıl bakılacağını, ömrünü vs. bilen biri olarak sizin için de uygunsa kahverengi olan 2 adedini sahiplenmek istiyorum. Neden kahverengi olanlar derseniz daha önce beslediklerim de hep kahverengi olduğu için yine aynılarından olmasını istiyorum. Kahverengilerin cinsiyetlerinin ne olduğunu düşünüyorsunuz? Bu arada sohbetimizi özel mesaj bölümünden yapar ve detayları oradan konuşursak konuyu dağıtmamak adına daha iyi olacaktır sanırım ;)

Özelden cevapladım ve bilgi amaçlı burdan yazmak istedim genede; eğer bir aksilik olmazsa 2 kahverengi yavruları JAKOBEN arkadaşa sahiplendiriyorum arkadaşlar bilginize.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

ben 2 tanesine bakabilirim

Benim için uygundur.

Ama JAKOBEN arkadaşımız hamster özelliğini belirttiği için geriye 4 beyaz şirin hamsterimden 2'sini verebilirim sizin için uygunsa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Arkadaşlar 4'ü dişi 2'si erkek demiştim ya tam kestirememişim ve gene tam kestirememekle beraber ya hepsi erkek yada hepsi dişi veya karışık :)

Saçma gelebilir ama inceliyorum iki cinsede benziyor :sunny: Anne ve baba ile karşılaştırdım sanki hepsi erkek gibime geldi dün itibari ile :) Küçükler ya ayırt edemiyorum anne ve babaları gibi :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

Çok sevimli gözüküyorlar lakin ben elimi suremem heralde tirsingen

İlk etapta herkes korkuyor niyeyse ama aslında öyle korkulduğu gibi değil :)

İlk elle tanıştıklarında ufak yoklamalar yapıyolar ama alışınca her elde dolaşıyolar resimdeki gibi :mrgreen:
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Inanilmaz tatlilar , istânbulda degilim maalesef...

Bazen vermesemmi diye demiyor değilim kendimce :cherry: Çok şirinler ama 8 hemster benim için fazla ve zaten orta boylu kafesim büyüdüklerinde dar gelir düşüncesi ile mecburen gönüllü arkadaşlara sahiplendirmek istiyorum :salut: Onlara iyi bakacak arkadaşlar olunca gözüm arkada kalmamış olacak nasipse verdiğimde :king:
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
193
Merhaba .1 Tane veya mümkünse 2 tane beyaz ı alabilirmiyim.Yakınızda bende maslakdayım.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Merhaba .1 Tane veya mümkünse 2 tane beyaz ı alabilirmiyim.Yakınızda bende maslakdayım.

Mümkün elbette. Özelden mesajlaşalım yer ve zaman için uygunsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Arkadaşlar son 2 beyaz yavru hamsterim kaldı bilginize :salut: üzülmekle beraber mutluyumda yeni güzel yuvaları olacak diye :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Arkadaşlar son iki beyaz yavru hamsterimi tek tek de verebilirim ama mümkünse ikisini birden vermek isterim çünkü yavru ve bir arada yaşayan gonzales cinsi oldukları için :)
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Aksama haber vericem alabilirim belki ikisinide

Uygundur benim için hayırlısı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

SON DURUM:


- JAKOBEN kardeşime; uygun zamanda iki kahverengi yavru hamsterimi,
- gtunerkan kardeşimize; uygun zamanda iki beyaz yavru hamsterimi,

Bir aksilik çıkmadıkça veriyorum nasipse :bestmt:


Geriye kalan iki beyaz yavru hamsterimi; pertry veya Berkay Eraydın kardeşimize bana iletmeleri doğrultusunda (ilk kim isterse) uygun zamanda verebilirim.


Bilgilerinize..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst