Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Hocam ben söylediğinize katılmıyorum.. Lastik bence herşeyden önemli.. Bayii'den çıkar çıkmaz soluğu lastikçide almak en doğrusu bence.. Bunun rodajı, yazı, kışı yoktur.. Tabi ki bu dediğim maddi imkanla olan birşey olduğu için imkanı olan herkesin ilk yapacağı iş lastik olsun arkadaşlar..

Motolastik'in instagram hesabını takip edenleriniz varsa sanırım kendiside bu formdadır.. Bayii'den çıkar çıkmaz 4 km sonra lastik değişimi yapmış olan bir arkadaş olucak.. Kendisini tebrik ederim.. Başarılı bir hareket.. Önce yere sağlam basmak gerek, rodajı beklemenin bir manası yok her halukarda motoru kullanan olacağı için..

Yapan arkadaş taz1291 :)

Motolastik Kürşat ve Ersan beylerde motoru çok beğendi bu arada, ki adamlara gelen-giden motorun haddi hesabı yok.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Teşekkürler hocam bilgi için.. Bence en doğru yapılması gerekeni yapmış motor sahibi.. :cat:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
bir kaç saat önce nazilli de önümden bi r25 geçti :) alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun :)
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
7
arkadaşlar bende manavgat erdem motordan r25 alıp aranıza katıldım.
ancak görev yerimden dolayı bir süre daha motorum orada misafir kalacak. :(
motoru eşim ve ben çok beğendik. Allah isteyen herkese nasip etsin.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
WVG6DQ.jpg


yPzAqN.jpg


zmJ2M4.jpg


39p1zp.jpg


6ZylN9.jpg


Bugün yamaha anadolu açılışında biraz inceledim.. Alan arkadaşlara hayırlı olsun.. Plastik aksamlar biraz fazla esniyor gibi geldi.. Bağlantılarda da biraz ucuza kaçma işi olmuş sanırım.. Birde canımı sıkan gidon tarafından yeri görebilme olayı ki sevemedim bi türlü.. Ancak sürüşünde bunların hepsini unutturur sanıyorum..:cat:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
83
Ah ulan aaahhh. Senelerdir Hep yamaha'nin 250cc racing bir motor getirmesini bekledim. Ama o kadar çok bekledim ki en sonunda 2012 de cbr 250r almak zorunda kaldım. Şimdi harbiden yamaha 250cc bir racing getirdi ama bende cbr 250r gibi bir kamyon var. Ağlamayım mi güleyim mi bilemiyorum
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Motoru canlı olarak gördüm. yan grenajlar ve ön bölüm gayet estetik ve heybetli fakat, üstten ve arkadan bakıldığında benzin deposu aşırı çirkin ve cılız, biçimsiz.

YZF 125 in deposunu bildiğimden bu kadar küçük ve motorun karizmasını yok eden bir depo hiç tahmin etmiyordum. problem motorun üstten baktığınızda yan grenajların bulunduğu kısım cbr250 den 1'er cm geniş, depo ise hondadan 1-2 cm dar, çok orantı bozukluğu var. Benzer durum cbr500R de de mevcut yalnız.

bir diğer gözüme batan kısım motor cbr250 ye göre daha bir 600 lük çizgileri taşıdığından eski kasa R6 ya benzediğinden arka 140 teker sırıtıyor.

Bide ilk motoru olarak alıcaklar eğer 36 beygirin tamamını havaya girip sık sık kullanırlasa büyük sakatlıklar çıkacak. Daha piyasya çıkmadan nette popüler olduğundan baya bi insanın ilk motoru olacak çünkü:farao:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Motoru canlı olarak gördüm. yan grenajlar ve ön bölüm gayet estetik ve heybetli fakat, üstten ve arkadan bakıldığında benzin deposu aşırı çirkin ve cılız, biçimsiz.

YZF 125 in deposunu bildiğimden bu kadar küçük ve motorun karizmasını yok eden bir depo hiç tahmin etmiyordum. problem motorun üstten baktığınızda yan grenajların bulunduğu kısım cbr250 den 1'er cm geniş, depo ise hondadan 1-2 cm dar, çok orantı bozukluğu var. Benzer durum cbr500R de de mevcut yalnız.

bir diğer gözüme batan kısım motor cbr250 ye göre daha bir 600 lük çizgileri taşıdığından eski kasa R6 ya benzediğinden arka 140 teker sırıtıyor.

Bide ilk motoru olarak alıcaklar eğer 36 beygirin tamamını havaya girip sık sık kullanırlasa büyük sakatlıklar çıkacak. Daha piyasya çıkmadan nette popüler olduğundan baya bi insanın ilk motoru olacak çünkü:farao:

Ben de bugun Kardesler Yamaha'da inceledim.

Sekil olarak kucuk handikaplari olsa da muadullerinden(kawa 250 sl, cbr 250, hyosung vb) kat kat daha estetik gorunuyor. Ilk motosiklet olmasinin riski konusunda da kesinlikle katiliyorum. Rahatlikla 180-185 goren bir motosiklet (isi bilenler pistte 190 da gorur).

Tek temennim motora bununla baslayacak olanlarin baslangic egitimini gecin CSS egitimi almasi. Yoksa hurra diyip ilk otobana cikis virajinda patlayan 17-24 yas arasi kardeslerimizin haberlerini okumaktan cok korkuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Lastikleri neden hemen değiştiriyorsunuz? Belki o kadar da kötü değildirler, önce biraz denemekte fayda var.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Ah ulan aaahhh. Senelerdir Hep yamaha'nin 250cc racing bir motor getirmesini bekledim. Ama o kadar çok bekledim ki en sonunda 2012 de cbr 250r almak zorunda kaldım. Şimdi harbiden yamaha 250cc bir racing getirdi ama bende cbr 250r gibi bir kamyon var. Ağlamayım mi güleyim mi bilemiyorum

Hocam sat CBR ı, al R25 i. Tutkuların peşinden koş madem. Ne diyelim?? :)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
83
Haklısın cbr yi satmak lazım. Hemen bugünden tezi yok motoru fotograflayip sahibinden.com'a koyalım bari. Zaten büyük ihtimalle r25 stoklarında muhtemelen yaza kadar sıkıntı olur. Şimdiden sipariş geçmek lazım. Bu arada lastik çok önemli ben cbr ye Briston batlax almıştım. Motordan ve canından olmaktansa lastiği degistirmek daha evlâdır
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Fiyat ne kadar yükselecek acaba bir bilgisi olan var mı? dedikleri gibi 500 lira farkla 14 olacaksa çok problem olmaz ama 15'i filan görürse sıkıntı.
 
Katılım
27 Mar 2014
Mesajlar
131
r25 dün teslim aldım cbr125 imi satmadan aldığım için bir karşılaştırma yaptım elciklerdeki sinyal düğmeleri ve diğer butonlari, honda ya göre bir gömlek aşağıda ama gerçekten torqu çok yüksek acayipte yakışıklı....

INQvXYf.jpg
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
3
Ben ikinci parti motosikletlerden alacagım bugun haber geldı fuardan sonraki pazartesi gibi teslim edecegıne dair ve fiyat 14.000'i kesinlikle gecmeyecek.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Haklısın cbr yi satmak lazım. Hemen bugünden tezi yok motoru fotograflayip sahibinden.com'a koyalım bari. Zaten büyük ihtimalle r25 stoklarında muhtemelen yaza kadar sıkıntı olur. Şimdiden sipariş geçmek lazım. Bu arada lastik çok önemli ben cbr ye Briston batlax almıştım. Motordan ve canından olmaktansa lastiği degistirmek daha evlâdır
250 likten 250 liğe geçmek bana pek mantıklı gelmiyor arada çok fazla bir performans farkı olmayacaktır. CBR250 kullanıcısı olsam 2.el büyük motor bakardım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst