Hocam ben söylediğinize katılmıyorum.. Lastik bence herşeyden önemli.. Bayii'den çıkar çıkmaz soluğu lastikçide almak en doğrusu bence.. Bunun rodajı, yazı, kışı yoktur.. Tabi ki bu dediğim maddi imkanla olan birşey olduğu için imkanı olan herkesin ilk yapacağı iş lastik olsun arkadaşlar..
Motolastik'in instagram hesabını takip edenleriniz varsa sanırım kendiside bu formdadır.. Bayii'den çıkar çıkmaz 4 km sonra lastik değişimi yapmış olan bir arkadaş olucak.. Kendisini tebrik ederim.. Başarılı bir hareket.. Önce yere sağlam basmak gerek, rodajı beklemenin bir manası yok her halukarda motoru kullanan olacağı için..
Yapan arkadaş taz1291
Motolastik Kürşat ve Ersan beylerde motoru çok beğendi bu arada, ki adamlara gelen-giden motorun haddi hesabı yok.