Mardin İl Temsilcisi
- Katılım
- 11 Kas 2014
- Mesajlar
- 1,003
- Motosikleti
- Yamaha XS
- Konu Yazar
- #1
Merhaba mt dostları,
Motosikletlerdeki paslanma yada lekelerde ne yapılır? , zararları nelerdir? , müdahale edilmezse ne olur ? ki benim motorumun fotolarını atıcam , hem bilmeyenlere , hemde bana yardımcı olmuş olacaksınız.
Motosikletimi aldığımdan beri kapalı alanda tutuyordum. Haftada bir yıkıyorum ortalama. Pas sökücü yağlardan wd40 benzeri sprey kullanıyorum hatta pas tutan yerlere bu dereceye gelmeden önce kullandım. Nedir ne değildir ? (Mahmut tuncer sorusu):mrgreen:
Şimdiden teşekkür ediyorum size.
Bu resimi yeni çektim, işaretli yerden daha önce debriyaj telim kopmuştu hallettim ama belki lazım olur yada tekrarlayabilir diye...

bunlarıda şimdi çektim.


Motosikletlerdeki paslanma yada lekelerde ne yapılır? , zararları nelerdir? , müdahale edilmezse ne olur ? ki benim motorumun fotolarını atıcam , hem bilmeyenlere , hemde bana yardımcı olmuş olacaksınız.
Motosikletimi aldığımdan beri kapalı alanda tutuyordum. Haftada bir yıkıyorum ortalama. Pas sökücü yağlardan wd40 benzeri sprey kullanıyorum hatta pas tutan yerlere bu dereceye gelmeden önce kullandım. Nedir ne değildir ? (Mahmut tuncer sorusu):mrgreen:
Şimdiden teşekkür ediyorum size.
Bu resimi yeni çektim, işaretli yerden daha önce debriyaj telim kopmuştu hallettim ama belki lazım olur yada tekrarlayabilir diye...

bunlarıda şimdi çektim.


Son düzenleme: