TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
kapağı var mı üzerinde yoksa o da mı kayıp ne varsa aklında sor elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız internetten alamayı düşünüyorsan direk sürat motordan al ben karbüratör aldım kredi kartıyla adamlar slibi bile kutuya koyup yolllamışlar çok dürüst insanlar

Şimdi baktım içi bomboş ızgara falan yok. Izgara + hava filtresi almam yeterli olur mu ? Sitede sadece hava filtresi gördüm yanılıyor muyum.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
14
Arkadaşlar lastik konusu çok yazıldı ama yine ben sizlere danışmak istiyorum Michelin Pilot Street lastiğe karar verdim ama toprak yoldada kulanabilmek için sizin tavsiye edebileceğiniz kaliteli başka lastikler var mı.Teşekkürler.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Apache'mi özledim yazıyım dedim buraya :) 180'lik gelicekmi arkadaşlar sizce bence gene gelmeyecek beyaz renkle kandırdılar bizi bu senede adam gibi ön arka disk absli apache getirseler alınır ya
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Apache'mi özledim yazıyım dedim buraya :) 180'lik gelicekmi arkadaşlar sizce bence gene gelmeyecek beyaz renkle kandırdılar bizi bu senede adam gibi ön arka disk absli apache getirseler alınır ya

Yavaş yavaş daha az satılmaya ve 2.elleri piyasada dönmeye başlıcak apachenin yakında.. yeni modeller gelmediği gibi bide üstüne sürekli zam yapıldı ve fiyat avantajıda ortadan kalktı..

Şimdi baktım içi bomboş ızgara falan yok. Izgara + hava filtresi almam yeterli olur mu ? Sitede sadece hava filtresi gördüm yanılıyor muyum.

IZgarası ve hava filtresi alıncak.. bide o boşluğun ortası delik bi kapağı varmı ? 4 civata tutuyor.. o kapaği soküp ızgara içinde hava filtresini takıp tutturuyosun tekrar..
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Yavaş yavaş daha az satılmaya ve 2.elleri piyasada dönmeye başlıcak apachenin yakında.. yeni modeller gelmediği gibi bide üstüne sürekli zam yapıldı ve fiyat avantajıda ortadan kalktı..



IZgarası ve hava filtresi alıncak.. bide o boşluğun ortası delik bi kapağı varmı ? 4 civata tutuyor.. o kapaği soküp ızgara içinde hava filtresini takıp tutturuyosun tekrar..

Bahsettiğiniz kapak var. Hava filtresi bulunuyorda ızgarayı bulamadım izmirdeki servislerede sordum haftaya gelcek dediler, hava filtresini taksanızda olur ızgara çok önemli değil diyenlerde çıktı. Almışken tam alayım aklım kalmasın. Birde bu durumun zararının olup olmadığını anlamanın tek yolu yağı kontrol etmek midir ? Cevablayan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim =)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bahsettiğiniz kapak var. Hava filtresi bulunuyorda ızgarayı bulamadım izmirdeki servislerede sordum haftaya gelcek dediler, hava filtresini taksanızda olur ızgara çok önemli değil diyenlerde çıktı. Almışken tam alayım aklım kalmasın. Birde bu durumun zararının olup olmadığını anlamanın tek yolu yağı kontrol etmek midir ? Cevablayan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim =)

yararı olmasa koymazlardı dıye düşünüyorum ancak bencede pek bi zararı olmaz ^^ bulamazsan direk filtreyi tak iyice tuttur.. boşluk kısmı sana bakıcak filtrenin..
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
yararı olmasa koymazlardı dıye düşünüyorum ancak bencede pek bi zararı olmaz ^^ bulamazsan direk filtreyi tak iyice tuttur.. boşluk kısmı sana bakıcak filtrenin..

Bende öyle düşünüyorum. Bu filtre olayını çözene kadarda 1 hafta binmem motora zaten havada kötü. 3 kuruştan kaçalım derken 10 liralik masraf açmayalım başımıza ;)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bende öyle düşünüyorum. Bu filtre olayını çözene kadarda 1 hafta binmem motora zaten havada kötü. 3 kuruştan kaçalım derken 10 liralik masraf açmayalım başımıza ;)

genelde metal ızgaraları kağıt filtreler fare vs gibi hayvanlar tarafından parçalanırsa motorun içine kaçmasın diye konur benim eski clioda bu ızgara olmadığından fare filtreyi parçalayıp ne var ne yoksa içine tıkmıştı tabi gaz kelebeği bozuldu ve 209 yılında 1500 küsür para ödemeiştim bence metali takmanda yarar var bende k&n filtre var onu üzerinde metal ızgara olmasa bende bir şekilde monte edecektim
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
genelde metal ızgaraları kağıt filtreler fare vs gibi hayvanlar tarafından parçalanırsa motorun içine kaçmasın diye konur benim eski clioda bu ızgara olmadığından fare filtreyi parçalayıp ne var ne yoksa içine tıkmıştı tabi gaz kelebeği bozuldu ve 209 yılında 1500 küsür para ödemeiştim bence metali takmanda yarar var bende k&n filtre var onu üzerinde metal ızgara olmasa bende bir şekilde monte edecektim
Benim için gerekli parça o zaman. Bahçede kapalıda olsa aralardan fare girebilir. K&n tavsiye eder misiniz peki ? Açık hava filtresi uygulamasında kullanıldığını okudum sizde bu maksatlamı kullandındınız?
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
2
selam arkadaslar 3 ay önce ikinci el olarak aldıgım 2012 tvs apache 150 rtr motorumun hız göstergesi ve km sayacları normal calısıyor onlarda bir sorun yok fakat dijital saati geri kalıyor bu geri kalması neden olur bir fikri olan varmı yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Benim için gerekli parça o zaman. Bahçede kapalıda olsa aralardan fare girebilir. K&n tavsiye eder misiniz peki ? Açık hava filtresi uygulamasında kullanıldığını okudum sizde bu maksatlamı kullandındınız?

benim açık tip ama orjinal kutu içine yarleştirdim biraz ses vermesi için kullanıyorum

selam arkadaslar 3 ay önce ikinci el olarak aldıgım 2012 tvs apache 150 rtr motorumun hız göstergesi ve km sayacları normal calısıyor onlarda bir sorun yok fakat dijital saati geri kalıyor bu geri kalması neden olur bir fikri olan varmı yardımcı olursanız sevinirim.

digitaj saat dediğiniz zaman saati mi eğer oysa akün zayıflamıştır ondan geri kalır
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
anladım yarın akü alıp tekrar ayarlıyayım inşallah aküdendir sorun teşekkürler m.balibey.

ilk bir şarj ettirin olmadı yeni alırsınız yeniyi alırken eskiyi bırakınca adamlar şarj edip ikinci el akü diye satıyorlar %90ı



7 ve 8i alacaksın 6 numralı contayı bilmiyorum bizde yok


Benim aküde boşalmıştı 1.5ay ellemedim motora.. şuan kendi kendine şarj oluyor ancak hala zayıf.. şarj ettireyimmi napıyım hacı sence ?

şarj ettirip suyuna bakmak gerek aküden akan su egsozun paslanmasına neden oluyor
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Sağolun yardımlarınz için, bügün youtube da 1-2 video izledim hava filtresini temizliyorlardı sökmeden tekrar takmaya kadar izledim. Izgarayı ve filtreyi gördüm orjinalde 2 tane sünger var anladığım kadarıyla iç içe geçmiş.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bunları yapıcam zaten.. akünün iflas etmesi gibi bişey olmaz demi boşaldı diye ?

hacı bizim orijinal akü mü bahsettiğin eğer oysa bişey diyemem çin malları gibi dandik çünkü ama bosch yuasa falansa düzelir


Sağolun yardımlarınz için, bügün youtube da 1-2 video izledim hava filtresini temizliyorlardı sökmeden tekrar takmaya kadar izledim. Izgarayı ve filtreyi gördüm orjinalde 2 tane sünger var anladığım kadarıyla iç içe geçmiş.

senin model ne surge olanlarda sünger rtr ve makyajlı olanlarda kağıt filtre vardır

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

parçaları tvsmotor.co.id alabiliyor muyuz
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
hacı bizim orijinal akü mü bahsettiğin eğer oysa bişey diyemem çin malları gibi dandik çünkü ama bosch yuasa falansa düzelir




senin model ne surge olanlarda sünger rtr ve makyajlı olanlarda kağıt filtre vardır

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

parçaları tvsmotor.co.id alabiliyor muyuz

2012 model tvs bayinde orta kasa dediklerini duydum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst