YAMAHA MT-09 TRACER - MT serisine Touring versiyon da eklendi

Katılım
14 Eyl 2014
Mesajlar
272
Gördüğüm an dedim ki Fazer ile Multistrada'nın çocuğu olmuş :)
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
133
O degil de bu crossrunner 2015'e ciddi darbe vurur:) hadi hayirlisi. Ama cidden Fazer8 varken bu makineyi cikarmalari enteresan? Teknik olarak yorumlayacak kimse var mi? 3silindir vs 4 silinir, arti 10 kusur beygir sanirim...
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
http://global.yamaha-motor.com/news/2014/1104/mt-09-tracer.html

Yamaha global sitesindeki bilgiye gore Euro bolgesi tavsiye edilen satis fiyati 9500 euro olacakmis. Bu durumda biz de asagi yukari 29 ila 32 bin arasi bir rakami okutucaz bu motor icin.

Lansmanda ve sitede cok anlatilmayan ama bayildigim birkac detay var motorda.

- Yuksekligi ayarlanabilir gidon
- Ayarlanabilir koltuk ve on cam
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
6
Hesap ortada... Yurtdışı fiyatları kabaca karşılaştırdım. YAmahanın MT07 MT09 tenere ve super tenere fiyatlarına baktım. Türkiyedeki fiyatları ile orantıladım. Kabaca MT 09 Tracer fiyatının 30450 TL olması gerekiyor. Bunun üzerindeki rakamlar sadece talebe karşı yapılan haksız kazançtır diye düşünüyorum. Bu fiyata tracer alınmaz. Kimsenin fazladan verecek 3500 tl si olduğunu zannetmiyorum. Yaptığım karşılaştırmayıda aşağıdaki linkteki excel dokümanından bakabilirsiniz.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12dVt1TKUXbaltfskJzSAz6uWLBT3oDnCaNUJfbY0B4M/pubhtml
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
Arkadaslar dun itibarı ile tracer sahibi oldum.
binebildimmi hayır
deneyebildimmi hayır
dukkanın bi kösesinde o bana bakıyor ben ona
hava biraz acsa anında deniycem
buralarda bulamadıgımızdan kardesimle beraber ankaradan aldık geldik
ben race blue o kırmızı
fotoğraflarıda eklerim yakında

baktıgım incelediğim kadarıyla
çok ayrıntılı ekranı mevcut
çok yuksek
daha önce cbf 1000 vardı ondan kalıplı ve yuksek
ayaklarımın ucu değiyor boy 1.76
arka koltuk artçı için çok ama çok rahat öne doğru biraz yukseltmişler
muhtemelen artçı frende öne kaymasın diye
ama çok basarılı
birde çalıstıgında harika bir sesi var bir çeşit gurlama gibi
denedikce yorumlarıma devam ederim.
görüşmek üzere.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
Herkeze merhaba.bugun itibari ile bende tracer sahibiyim arkadaslar.oncelikle cidden yuksek bir makina.oturus pozisyonu cok rahat.frenlemesi mukemmel.ilk izlenimlerim makina cidden hos.farlari led yapmislar ve gunduz farlarida mevcut.gucunden urktum diyebilirim.malum inazumadan inip tracer a binince korkmak normal olsa gerek :) simdilik diyebilceklerim bu kadar.ileride daha iyi tanidikca motorumu goruslerimi paylasirim.hoscakalin.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Herkeze merhaba.bugun itibari ile bende tracer sahibiyim arkadaslar.oncelikle cidden yuksek bir makina.oturus pozisyonu cok rahat.frenlemesi mukemmel.ilk izlenimlerim makina cidden hos.farlari led yapmislar ve gunduz farlarida mevcut.gucunden urktum diyebilirim.malum inazumadan inip tracer a binince korkmak normal olsa gerek :) simdilik diyebilceklerim bu kadar.ileride daha iyi tanidikca motorumu goruslerimi paylasirim.hoscakalin.

Inazumadan inip Tracer'a bindin!? Vay anam vay, Allah kolaylik versin buna hazirsindir umarim dostum ve cok hayirli olsun :)

Esekten inip rokete binmek gibi bisey olmus seninki :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Arkadaslar dun itibarı ile tracer sahibi oldum.
binebildimmi hayır
deneyebildimmi hayır
dukkanın bi kösesinde o bana bakıyor ben ona
hava biraz acsa anında deniycem
buralarda bulamadıgımızdan kardesimle beraber ankaradan aldık geldik
ben race blue o kırmızı
fotoğraflarıda eklerim yakında

baktıgım incelediğim kadarıyla
çok ayrıntılı ekranı mevcut
çok yuksek
daha önce cbf 1000 vardı ondan kalıplı ve yuksek
ayaklarımın ucu değiyor boy 1.76
arka koltuk artçı için çok ama çok rahat öne doğru biraz yukseltmişler
muhtemelen artçı frende öne kaymasın diye
ama çok basarılı
birde çalıstıgında harika bir sesi var bir çeşit gurlama gibi
denedikce yorumlarıma devam ederim.
görüşmek üzere.

Merakla bekliyorum yorumları
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
Aynen dedigin gibi esekten rokete gectim :) alisicaz yavastan nabalim.cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
Eskisehir ana bayiden nakliye ile 34000 e geldi bana.eskisehirden, kirklareli/luleburgaza gonderdi alparslan bey sagolsun.cok ilgili kisiler tavsiye ederim.tesekkurler apala en kisa zamanda resimleri atacagim.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Eskisehir ana bayiden nakliye ile 34000 e geldi bana.eskisehirden, kirklareli/luleburgaza gonderdi alparslan bey sagolsun.cok ilgili kisiler tavsiye ederim.tesekkurler apala en kisa zamanda resimleri atacagim.


Hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin insaallah..
ilk kullanım yorumlarını bekliyoruz
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
Hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin insaallah..
ilk kullanım yorumlarını bekliyoruz

Tesekkurler maslak allah razi olsun.bugun 75 km bi yol yaptim.gayet iyiydi hafif soguha ragmen.cam gorevini yapiyor.dizlerede yok denilecek kadar az ruzgar geliyor.b modunda kullaniyorum suan icin alisma donemi oldugu icin.a moduna gecmem baya zaman alcak sanirim :) tcs yi de aciyorum.tcs buzlanmada yagmurlu havalarda tozda felan arka teker kontrolden cikmasin diye anlik aktarimi kesen bir guvenlik sistemi bilmeyen varsa diye yaziyorum.6000 devirden sonra cildiriyor alet resmen cok net hissediliyor.dusuk devirleride gayet iyi toparliyor.torku guzel.artcimda sele konforuna bayildi.durmadan 1000 km bilem giderim diyor :)
 
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
10
Motoru çok beğendim scooter kullanicisiyim ama hayalimde bu tarz motorlar var fakat boy 1,69 benim için hayal olacak zannedersem :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst