Herkeze merhaba.bugun itibari ile bende tracer sahibiyim arkadaslar.oncelikle cidden yuksek bir makina.oturus pozisyonu cok rahat.frenlemesi mukemmel.ilk izlenimlerim makina cidden hos.farlari led yapmislar ve gunduz farlarida mevcut.gucunden urktum diyebilirim.malum inazumadan inip tracer a binince korkmak normal olsa gereksimdilik diyebilceklerim bu kadar.ileride daha iyi tanidikca motorumu goruslerimi paylasirim.hoscakalin.
Arkadaslar dun itibarı ile tracer sahibi oldum.
binebildimmi hayır
deneyebildimmi hayır
dukkanın bi kösesinde o bana bakıyor ben ona
hava biraz acsa anında deniycem
buralarda bulamadıgımızdan kardesimle beraber ankaradan aldık geldik
ben race blue o kırmızı
fotoğraflarıda eklerim yakında
baktıgım incelediğim kadarıyla
çok ayrıntılı ekranı mevcut
çok yuksek
daha önce cbf 1000 vardı ondan kalıplı ve yuksek
ayaklarımın ucu değiyor boy 1.76
arka koltuk artçı için çok ama çok rahat öne doğru biraz yukseltmişler
muhtemelen artçı frende öne kaymasın diye
ama çok basarılı
birde çalıstıgında harika bir sesi var bir çeşit gurlama gibi
denedikce yorumlarıma devam ederim.
görüşmek üzere.
Eskisehir ana bayiden nakliye ile 34000 e geldi bana.eskisehirden, kirklareli/luleburgaza gonderdi alparslan bey sagolsun.cok ilgili kisiler tavsiye ederim.tesekkurler apala en kisa zamanda resimleri atacagim.
Hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin insaallah..
ilk kullanım yorumlarını bekliyoruz