2012 modele o parayı verme evet km az ama dedıgım gıbı sonucta 2012 model. 2013 -2014 modeller var 11000- 11500 lere. eğer istanbuldaysan benım kendı şahsi motorumda şuan ilanda satılık ve üzerinde extra malzemeler var . 198560803 nolu ilan.
berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın:cherry:
benim duke de satılık yalancıktan:cherry: en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo![]()
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kezama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.
Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?
Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesefbir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesefbir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir