KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Komple depoyu bir boşalt derim. denemeye değer çünkü ihtimal yüksek. Karbüratörleri de boşaltıyorsun normalde ama sizin enjeksiyonlarda öyle bişey var mı bilmiyorum. Su karışmış olabilir cidden.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
4
Herkese merhaba arkadaşlar. Duke 200 gerçekten çok hoşuma gidiyor. Sürmedim daha önce ama Galeri İlyas'ta üzerine oturunca bisiklet etkisi yaratti bende. 2014 model 12.500 TL'idi. Ozelliklerini incelerken yakittuketimi sitesinde son hiz 136km/h yazmasina ragmen izledigim videolarda 163km/h görüldü. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi? O kadar hizi ne yapacaksin diyen arkadaşlarda olabilir fakat Şileye gidip geliyorum ve Kuba Superlight kullaniyorum. İnsan gerçekten o yolda hiz istiyor.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
2012 modele o parayı verme evet km az ama dedıgım gıbı sonucta 2012 model. 2013 -2014 modeller var 11000- 11500 lere. eğer istanbuldaysan benım kendı şahsi motorumda şuan ilanda satılık ve üzerinde extra malzemeler var . 198560803 nolu ilan.

berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın:cherry:
benim duke de satılık yalancıktan:cherry: en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo:)
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
76
Motosikleti
Moto Guzzi Mandello Aviazione Navale 2023
Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.

Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?

Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın:cherry:
benim duke de satılık yalancıktan:cherry: en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo:)

yok ben erenköy bağdat caddesindeyim :)) ama çok doğru yakalamışsın ben motorun 2. sahibiyim motoru çocuktan 700 km iken aldım ve plakasını değiştirmedim. motor avcılara bağlı çocuk bahçeseşirde oturuyor :D 2014 haziranda alınmış :) bakımlar ata motorda yapılıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaşlar bende bugün KTM Duke 200 ABS Sahibi oldum. İlk izlenimlerime göre hızlanma çeviklik ve fren gerçekten süper :)
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken

Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez :) ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
14
Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez :) ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim

Galiba ilk başta ustaya götüreyim debriyajın kavramasını biraz daha arttırsın diye düşündüm ama yavaş yavaş alışıyorum.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken

debryajı kendine göre ayarlasaydın herkezin eli farklı ben mesela hep yarımdan sonra kavramasını istiyorum çunkü oyle daha kolay kulanıyom.
bence onu ayarla yada yapamıyosan serviste ayarlat.
bu arada aramıza hoş geldinniz ikinizde iyi seçim yapmışsınız KTM almakla:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.

Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?

Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.

kötü benzin diye bişey olmaz anca sahte benzinden yapar ama ondada böyle ücuz atlatamazsın benzin filtresi diye bişey görmedim ve duymadım enjeksyonlu motorlarda.
gaz sensoru dediğn lamda sensörüdür hemen solda egzost borusunda ama ona kolay kolay bişey olmuyo yakıt karışımını ayarlamaya yarıyo o yüzden az yakıyo enjeksyonlu makinalar o lamda sensorun sayesinde tabi duke te bilgisayar sayesinde dahada az yakıp gaz tepkimesi çok hızlıdır.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
ktm kullaniyorum su an 17 binde :D ve tık yok motorda diger motorsikletlerin başlıkları gibi degil şükürr.. tekerinize taş gelmesin
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
13
Herkese iyi günler. Ayın 20'si itibariyle bende Duke 200 sahibi olucam. Merak ettiğim ve araştırdığım bir konu var. Duke 200 için yan çanta mevcut mu? (KTM power parts haricinde)
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
14
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaşlar selamlar,

Ay sonunda Motosiklet fuarına geleceğim. Kendime Kask Eldiven falan bakacağım. Kask olarak ne önerirsiniz?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Ben bu ara shark vancore takmış durumdayım.
Beyaz Duke200 üstüne de çok yakışır sanki

Ne dersiniz?
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?

Sadece 2. Vitestemi yapıyor yoksa genelmi?

Ben birde başka birşey sorayım. İnternet üzerinden online alışveriş yapabileceğimiz(Türkiyeye ürün gönderen)Aksesuar vs satın alabileceğimiz hangi siteler var?
 
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
126
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?

Aynısı bana da oluyor "cırr" gibi değilde sanki bir uğultu gibi. 2 ve 3. viteslerde 6 bin devirde falan geliyor bu ses.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir

30-32 en ideali günlük kullanım için. eğer kıçını falan kaydırmak istiyorsan 34-36 falan çıkartırsın yada 36-38 dokunduugun anda kaymaya başlar :D yada tek teker showa dönük hareketler yapmak istiyorsan arkayı 26-28 lere indircen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst