Yahu pahalıysa almayın.
Bundan iyi protesto mu olur?
Yani nedir anlamıyorum
ya benden önce başkası alırsa diye sidik yarışı mı var aranızda?
Eğer satın almazsanız en fazla Mayıs Haziran tıpış tıpış fiyat düşürürler.
BMW
S1000RR modeli ilk piyasaya sürdüğü zamanı hatırlayın.
O yıl 1000 cc yarış motosikletlerinin Fransa satış fiyatı 15.900 gibi birşeydi.
BMW 16.100 etiketle bu modeli piyasaya sürdü.
Motorun üzerindeki donanıma sahip olan diğer modeller 21.500-35.000 arasında fiyatla satılırken, S1000RR neredeyse bedavaya geliyordu.
Ne oldu?
Peynir ekmek gibi sattı.
O yıl Fransa'nın en çok satan litrelik yarış motosikleti oldu.
Hatta belki de dünyanın bir çok ülkesinde aynı durum yaşandı.
Ertesi yıl BMW geçen yılın satışlarının verdiği gazla fiyatı 19 bin Euro civarına yükseltti.
Diğer binlikler de fiyatlarına yaklaşık 1000 zam koydular.
Buna rağmen BMW satışları tepetaklak düştü.
Yaklaşık 18 bin Euro başlangıç fiyatıyla yeni yıla giren Ducati ve Aprilia Bmw'yi bozguna uğrattılar.
BMW'nin aklı başına geldi ve son iki yıldır japonlara yakın bir fiyat politikası izliyor.
Ama Fransız motorcular affetmedi.
Türkiye'de bile durum aynı.
Kaç senedir adını bile anmıyoruz bu makinanın.
Niye yazdım bunca şeyi ben?
????
Ha!
Protesto diyorduk...

Uyanın artık yahu.
Para sizin paranız
Borusunu öttürecek olan da sizsiniz.