Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
Samet abiii :) Valla arkadaşlar CBR'in yakalayamadığını söylediler daha doğrusu inceleme yaparken ufak bir test yapmışlar, son hızından ziyade o hıza ulaşma hızı iyi gibi. Satılık CBR250 var bu arada haberin olsun :)


aslında merak ettiğim konu buydu sadece farklı bir uslüp ile ortalığı karıştırıcasına sorayım bakim ne olacak dedim :)
cbr250yi bitirmeli bence bu motor ya benim bile alasım var şu an :)

Kişi için Konu dönüp dolaşıp sın hıza gelecekse zaten adres 250cc değil. Hangi marka olduğu önemli değil. Yanlış hatırlamıyor isem 250sl ile 174 gördü biri lakin o motor ile 170 yapabilmek sağlıklı bir iş değil. Motorun Islak ağırlığı ne ki o süratlerde sağlıklı gidiş yapabilsin. Deneyimi olan ve sürat arayışında olan gidecek minimum 600cc alacak. Deneyimi yetersiz adam ise böyle maceralara girmeyecek.

tabi yahu 250 cc de hız ne ki. ben sadece kendi aralarında kıyaslama yapmak amacıyla sormuştum nitekim cbr250den iyi ise daha söze gerek yok :)
zaten bu motorlar 130-140ı gördü mü yerle temas yok denecek kadar azalmaya başlıyo :)
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
neonxc kardeş;

tamamen seninle aynı kafada olduğumuzu düşünerek, senin motoru çok beğenmenden yola çıkarak motoru bir canlı görüp deneyeceğim. boy kiloma göre sıkıntı olmaz ise abs li modelini çekicem altıma. sonra vınvınvın 50-60 takılcam :D
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
neonxc kardeş;

tamamen seninle aynı kafada olduğumuzu düşünerek, senin motoru çok beğenmenden yola çıkarak motoru bir canlı görüp deneyeceğim. boy kiloma göre sıkıntı olmaz ise abs li modelini çekicem altıma. sonra vınvınvın 50-60 takılcam :D

Ninja o devirlerde çok tatlı gidiyor. Bazı şeyler vardır ki teknik dökümanlara yazamazsın. İnsanların bir motoru sevip sevmemesini de aslında o teknik dökümanlara yazılamıyan şeyler belirliyor.

Şuan bana göre piyasada 250cc katogorisinde alınacak 2 tane motor var. Biri Ninja 250SL diğeri de YZF R25
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
9
Şimdi r25 tanitildi hala en mantıklı çözüm 250 sl mi ? 12000 lik fiyati ve dunlop lastikleri var ama daha ciliz olması ve r25 e göre performansı az olması gibi hem artı hem eksileri var ben karar veremedim hala hangisi olacak tercihim
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Şimdi r25 tanitildi hala en mantıklı çözüm 250 sl mi ? 12000 lik fiyati ve dunlop lastikleri var ama daha ciliz olması ve r25 e göre performansı az olması gibi hem artı hem eksileri var ben karar veremedim hala hangisi olacak tercihim

Yamaha harika motor yapmış onu alın derim ben ::xblink:: Hem motor mavi yeşil yeşil kawasaki'yi ne yapcaksın iiyyy ::146::
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
bence hafif olması yeni başlayan adam için artı bir özellik. herkes neden kalı takmış bu kadar anlayamadım.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Şimdi r25 tanitildi hala en mantıklı çözüm 250 sl mi ? 12000 lik fiyati ve dunlop lastikleri var ama daha ciliz olması ve r25 e göre performansı az olması gibi hem artı hem eksileri var ben karar veremedim hala hangisi olacak tercihim

Her ne kadar iki motorda 250cc klasmanında olsada aslında farklı motorlar.
250sl daha cılız demek gerçekten neye baktığınızı anlamadığımızı gösteriyor. Yurdum insanı sürekli 250sl kalıbından bahsedip duruyor. Yahu arkadaşlar Kawasaki SL ile SlimLight adını koymuş motora yani ince ve hafif. Sonra demişlerki biz motoru ince yaptık şehir içinde rahat manevra yapsın, hafif yaptık herkes kullanabilsin. Eski 250r kaslı ve heybetli idi. 300r Yaptılar yine kaslı ve heybetli. Yanına 250sl tek silindir koydular. Kawasaki zaten heybetli motor yapmayı biliyor ama bunu başlangıç motoru olarak narin Yaptılar.

R25 ise farklı bir kulvardan girdi. Öncelikle çift silindir Yaptılar motoru. Yeni Başlayan adamdan ziyade 125cc den 250cc ye geçen adam için koydu. "Paşam 125r kullandın hadi bakalım deneyimin var artık 25r ile devam et" demeye getirdiler. Bu sebeple şu anda 250cc klasmanında r25 diğer markalardan farklı bir yerde.

Bizim insanımız cc aynı ise motorları kıyaslama peşinde ama öyle olmuyor işte.

Şimdi senin durumuna gelelim. Aşağıdaki sorulara kendi kendine cevap verirsen hangisini Alman gerektiğin ortaya çıkar

-deneyim var mı? Daha önce ss benzeri 125 lik veya ybr 250 benzeri motor kullandın mı

-boy kilo dengem nedir? 250sl boy ve kilona uymayabilir veya tam tersi

-lastik için bütçeni ayırdın mı?

-250cc bir motordan beklentin nedir?

-belirli bir amaç için mi kullanacaksın (sürekli olarak A noktasından b noktasına gidip gelmek gibi mi) yoksa boş vaktinde mi kullanacaksın

Son olarak sürekli söylüyoruz amaç son Hız veya performans ise adres asla 250cc değildir. Bu kadar hafif motorlar ile son Hız arayışı rüzgârlı bir günde ölümcül olabilir.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
9
Ss tarzinda deneyimim yok daha önce scooter kullandım hep şimdi başlangıç olacak benim için .
1.82 boy ve 79 kilo yum korkum altımda küçük kalacak mi motor diye .
R25 i alırsam bir süre lastik almadan devam etmem gerekir çünkü öğrenciyim ve butcem 250 sl kadar ve kıyafet için.
Ev okul arası kullanmak istiyorum ve tabi keyif için .
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Ss tarzinda deneyimim yok daha önce scooter kullandım hep şimdi başlangıç olacak benim için .
1.82 boy ve 79 kilo yum korkum altımda küçük kalacak mi motor diye .
R25 i alırsam bir süre lastik almadan devam etmem gerekir çünkü öğrenciyim ve butcem 250 sl kadar ve kıyafet için.
Ev okul arası kullanmak istiyorum ve tabi keyif için .
Aynı boydayız ninja 300 de alsan r25 de alsan o motorlar bize ufak. 175 den uzun olan herkes bu motorların üzerinde sırıtıyor az veya çok :cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Z250'yi görmeden hemen bunu almayın. Fuara 3 hafta kaldı, sabredin biraz. Eminim oturuş pozisyonundan dolayı bundan daha rahat olacaktır ve bana göre kafes şasisi (özellikle kırmızısı) ile bundan daha güzel görünüyor. Ayrıca daha ucuz...

Motorun hafif olmasının dezavataj olarak görülmesini de ilk defa görüyorum. 195 BG'lik Panigale'nin kuru ağırlığı 164 kg. Adamlar hiç binmesinler o zaman...

Lastik işini de bana göre çok abartıyorsunuz. Yamaha motora o lastiği koyduğuna göre biraz tecrübeniz varsa iş görecektir. Kaliteli lastik olması tabi ki çok güzel ama illa değişecek diye de bir şey yok. Hele ki yağmurda motor kullanmayan arkadaşlar hiç değiştirmesinler.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Ss tarzinda deneyimim yok daha önce scooter kullandım hep şimdi başlangıç olacak benim için .
1.82 boy ve 79 kilo yum korkum altımda küçük kalacak mi motor diye .
R25 i alırsam bir süre lastik almadan devam etmem gerekir çünkü öğrenciyim ve butcem 250 sl kadar ve kıyafet için.
Ev okul arası kullanmak istiyorum ve tabi keyif için .

o zaman adres 250SL
kilon az olduğu için altında küçük kalmaz. AEA videosundaki motor en alt seviyede idi. zaten video sonunda gözüken kullanıcı benim eşim.
lastik almadan olmaz. yol tutuş lastik ile olur. 2 motorda krenaj vs gibi parçalar açısından pahalı düşmeyi çizmeyi değiştirmeyi öğrenci olarak göze alamazsın.
ev okul arada keyif ise maksat öğrenci olduğunda göz önüne alınırsa yakıt nedeni ile 250SL
R25 R125 ten sonra geçiş motoru olarak yapılmış bir alet.

bütün markalarda zihniyet ve satış politikası aynıdır. müşteri açısından marka sadakati oluşturmak.
kawasaki diyor ki 250SL ile başla ninja 300 ile devam et
cbr125/cbr250/cbr600 ile devam et
öbürü mt veya R serisi ile 125/250.... devam et...

boyun olması hemen gidip 600lük motor ile başlayabileceğin anlamına gelmiyor. bu sebeple şunu düşün: bugün X markasının 250si yarın aynı markanın 600ü ile devam edebilir miyim. kawasaki / yamaha /suzuki kalitelerini her türlü ispatlamış markalar. honda japonyanın tofaşıdır. bunu araba kullanıcıları da bilir motor kullanıcıları da.

velhasıl kelam fuara şurada ne kaldı. 35 yaş üstü biri olarak beni bir ağabey gibi kabul edersen sana tek tavsiyem var: fuarı bekle! git bütün motorların üstüne bir otur. özellikle hafta içi git ki kalabalık olmasın. yetkililer le konuş, soracağın soruları baştan hazırla ve cevaplarını al. sonra otur verilen cevapları süz. malum her marka kendini övecek satmak için. aklında kalan motorların tanıtımlarını tekrar izle ve ertesi gün git bir daha kıyasla. içine hangisi siniyorsa onu al.

farkında mısın bilmiyorum ama kawasaki kullanıcıları diğer markaların kullanıcıları kadar marka avukatlığı yapmazlar. bunun temel sebebi ise hem kawasakinin parça kalitesinin yüksek olmasıdır hemde buna bağlı olarak fiyatlarının da yüksek olmasıdır. hem pahalı hemde kaliteli bir motoru pek fazla savunmaya gerek yok.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Yavaştan piyasaya bakmaya başladım kullandığınız ceket - eldiven - kask bunların markaları ne? ortalama 1000-1500 tl lik bir bütçe ayırdım
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Yavaştan piyasaya bakmaya başladım kullandığınız ceket - eldiven - kask bunların markaları ne? ortalama 1000-1500 tl lik bir bütçe ayırdım

bu tür motorlar için 1500 tl çok az bir bütçe.
en kötü nolan kask alacaksın N64 serisi 550 TL
montu deri yerine tekstil alayım dersen geçenlerde bir tane aldım çok fonksiyonlu indirimli hali 1000-1200 arası idi.
eldiven 120TL avuç içini filan destekleyen kaydırmazlı bir şey.
pantolon daha almadım
bot daha almadım....
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
KASK : AGV K4 600
MONT : Büse 350 Sırt dahil içindeki korumalar Sastec ile değiştirildi.
BOT : Dainese 430
Dizlik : Dainese 150
Balaklava : North Face 70
Zincir : Abus 100 tl
Eldiven : Dainese 150

Ekipmanlarım şuan için bunlar.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
bu tür motorlar için 1500 tl çok az bir bütçe.
en kötü nolan kask alacaksın N64 serisi 550 TL
montu deri yerine tekstil alayım dersen geçenlerde bir tane aldım çok fonksiyonlu indirimli hali 1000-1200 arası idi.
eldiven 120TL avuç içini filan destekleyen kaydırmazlı bir şey.
pantolon daha almadım
bot daha almadım....

O zaman bütçemi biraz daha artırmalıyım galiba :) Montunun linki falan varsa koyabilir misin?

@neonxc
Aga sendeki ürünler ne kask mont eldiven falan ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

O zaman bütçemi biraz daha artırmalıyım galiba :) Montunun linki falan varsa koyabilir misin?

@neonxc
Aga sendeki ürünler ne kask mont eldiven falan ?
@neonxc ben sana yazarken sen cevaplamışsın bile :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Kunduzz : Montun linki malesef yok, İstanbulda ise Şirinevlerde FB motor mağazasında görebilirsin. Oldukça ilgili arkadaşlar kendileri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Bak senin için araştırdım ve buldum :)

Benim ki yeşil olanı ;)

http://www.fc-moto.de/Buese-Imola-Racing-Textile-Jacket
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
eyv aga sağolasın :)
http://www.motosikletciyiz.com/Buse-Imola-Racing-Ceket,PR-4159.html
burda 590 diyor baya fark var gibi senin aldığın yerle :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
eyv aga sağolasın :)
http://www.motosikletciyiz.com/Buse-Imola-Racing-Ceket,PR-4159.html
burda 590 diyor baya fark var gibi senin aldığın yerle :)


Benim aldığım yerde fiyatlar gerçekten çok iyi, Ben bir çok yeri araştırdım internet fiyatlarına falan baktım. Başka mağazalara da girdim fiyat sordum ama en uygun fiyatı burada verdiler bana. Ayrıca oradaki arkadaşlar oldukça ilgili ve samimi. kesinlikle tavsiye ederim, en azından bir gidin fiyatlara bakın. Yeri Şirinevler yan yolda. Hatta benim selamımı söylerseniz daha çok yardımcı olurlar. Ninja SL250 si olan arkadaş derseniz tanırlar. Benden başka yok zaten :D

Bende havalar ısınsın, Büse marka güzel bir yazlık deri eldiven alacağım. Büse nin ürünlerini sevdim.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Benim aldığım yerde fiyatlar gerçekten çok iyi, Ben bir çok yeri araştırdım internet fiyatlarına falan baktım. Başka mağazalara da girdim fiyat sordum ama en uygun fiyatı burada verdiler bana. Ayrıca oradaki arkadaşlar oldukça ilgili ve samimi. kesinlikle tavsiye ederim, en azından bir gidin fiyatlara bakın. Yeri Şirinevler yan yolda. Hatta benim selamımı söylerseniz daha çok yardımcı olurlar. Ninja SL250 si olan arkadaş derseniz tanırlar. Benden başka yok zaten :D

Bende havalar ısınsın, Büse marka güzel bir yazlık deri eldiven alacağım. Büse nin ürünlerini sevdim.

Eyv hocam büseyide alalım listeye takribi olarak daha 2 ayım var motoru almaya incelemeye devam edeyim ben :)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Eyv hocam büseyide alalım listeye takribi olarak daha 2 ayım var motoru almaya incelemeye devam edeyim ben :)

ninja250sl i olan arkadaş gönderdi dersen kesin tanırlar çünkü bir tek bu geziyor içimizde :)
hahaha gayet sesli kahkaha attım şirkette :)
havalar ısınsın bunun acısını çıakrtcam senden neon ! yemeyecem içmeyecem gezecem !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst