Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
değerli yorumlarınız için teşekkürler dostlar.
kardeş,kesinlikle tavsiye ederim.bizim gurupta bir arkadaşımızın da aynı senin gibi fazer'ı vardı ve xj6 F aldı ve o da çok memnun.uzun yolu rahat ve keyifli.pişman olmazsın.Çok güzel gezi olmuş harikasınız.Bora abi merhaba ben Ankara da yaşıyorum sizi de devamlı takip ediyorum.Senin motordan almak istiyorum yorumların benim için önemli.Bu motor hakkında ne dersin.Daha önce yamaha fazerim vardı.Şimdilerde bu motor çok hoşuma gidiyor. XJ 6 N modelide olur diğer modelde olabilir.Hızda hiç merakım yok keyif almam yeterli.Şimdiden teşekkürler abiciğim.
kardeş,kesinlikle tavsiye ederim.bizim gurupta bir arkadaşımızın da aynı senin gibi fazer'ı vardı ve xj6 F aldı ve o da çok memnun.uzun yolu rahat ve keyifli.pişman olmazsın.