motosiklet ceketi alıcam ne önerirsiniz?

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
estağfurullah, çok da tecrübeli sayılmam. ama dediğiniz gibi malzemeler konusunda hiç bilgim yoktu ekipmanları alırken.

Bu arada ben de yağmurda motor kullanmayacağımdan emindim geçen sene, sonra motorun asıl yağmur trafiğinde lazım olduğunu farkettim:)

eğer yapabiliyorsanız ben tepeden tırnağa (mont, pantolon, eldiven, ayakkabı) gore-tex almanızı öneririm. gore-tex malzemeler garantilidir. yani "bu su geçiriyor" dediğinizde değiştirirler. ancak aynı nitelikte diğer malzemelere göre %30 kadar daha pahalı oluyorlar. gore-tex almayacaksanız heing gericke'in sheltex, revit'in hydratex membranları var. bunların montları 500-700 arası. indirimli yakarlarsanız gore-tex'leri de bu fiyata bulabilirsiniz şansınız varsa. Bunun dışında reissa membranlı markalar da var, ross gibi. bunlar konusunda internette fazla inceleme bulamadım. yani ross markası için inceleme yok ama reissa membranı methetmişler. yine de membran ne kadar iyi olursa olsun, eğer dikişlerin işçiliği kötü ise su alır yağmurda. o yüzden gore-tex değilse bilindik markaların membranlı ürünleri daha garanti olur. gore-tex ise markaya bakmadan alabilirsiniz, gore-tex'e garantiyi montun değil, gore-tex'in üreticisi veriyor.

http://www.motosikletaksesuarlari.c...Devon-Evo-Sheltex-Erkek-Ceket-Siyah_9046.html
http://www.feyizoglu.com/Outback-Mont_48740.html#0
http://www.motomaxonlineshop.com/dane-mando-gore-tex-ceket-pmu2180
http://www.motosikletaksesuarlari.com/ROSS-Motosiklet-Montu-Winner-Enduro-Uzun-Ceket_8180.html

hocam gore tex ne oluyor marka degilmi?
ross ve goretex sekil olarak gayet guzelmis, peki rewic markasi nasildir
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
hocam gore tex ne oluyor marka degilmi?
ross ve goretex sekil olarak gayet guzelmis, peki rewic markasi nasildir

gore-tex mont markası değil, farklı marka montlarda kullanılabilen bir malzeme çeşidi. su geçirmezlik garantisi vardır. Terletmez, rüzgar ve yağmur geçirmez. bende gore-tex malzemeden eldiven var, çok memnunum. kesinlikle su geçirmiyor. 6-7 dereceye kadar üşütmüyor. daha soğuklarda ince pamuktan bir eldiven içliği giyiyorum. bu kadar kullanışlı olduğunu bilsem ayakkabıdan monta kadar herşeyi gore-tex alırdım.

baştan kabaca anlatmak gerekirse, membran dediğim şey tıpkı gore-tex'de olduğu gibi rüzgar ve yağmur geçirmeyen ancak teri dışarı atabilen bir malzeme. su buharını dışarı geçiriyor ancak su damlası içeri giremiyor. o yüzden bir sis bulutunun içinden geçmedikçe kuru kalıyorsunuz, üşümüyorsunuz ve terlemiyorsunuz. Bu membranları yapan farklı üreticiler var. Bu üreticilerin farklı markalardaki membranlarını, yine farklı markalarda motosiklet giysisi yapan başka üreticiler kullanıyor.

Beğendiğiniz ceketlerden ross bir giysi markası. Bu marka, reissa isminde bir membran kullanarak üretmiş montu. revit de bir giysi üreticisi, giysilerinde farklı markalardan membranlar kullanıyor. hangi membranı kullanmış olursa olsun, Revit bilinen ve kaliteli bir markadır. ben şahsen kullanmadım ama internetteki yorumlarında hep övgüye rastladım.

benim tavsiyem, ihtiyaçlarınızı baştan iyi belirlemeniz olur. Yağmurda ve soğukta kullanmayacağınıza eminseniz membranlı herhangi bir marka boşa yatırım olur. ancak sonradan fikir değiştirirseniz, bu sefer benim gibi membranlı almadığınıza pişman olursunuz:)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
gore-tex mont markası değil, farklı marka montlarda kullanılabilen bir malzeme çeşidi. su geçirmezlik garantisi vardır. Terletmez, rüzgar ve yağmur geçirmez. bende gore-tex malzemeden eldiven var, çok memnunum. kesinlikle su geçirmiyor. 6-7 dereceye kadar üşütmüyor. daha soğuklarda ince pamuktan bir eldiven içliği giyiyorum. bu kadar kullanışlı olduğunu bilsem ayakkabıdan monta kadar herşeyi gore-tex alırdım.

baştan kabaca anlatmak gerekirse, membran dediğim şey tıpkı gore-tex'de olduğu gibi rüzgar ve yağmur geçirmeyen ancak teri dışarı atabilen bir malzeme. su buharını dışarı geçiriyor ancak su damlası içeri giremiyor. o yüzden bir sis bulutunun içinden geçmedikçe kuru kalıyorsunuz, üşümüyorsunuz ve terlemiyorsunuz. Bu membranları yapan farklı üreticiler var. Bu üreticilerin farklı markalardaki membranlarını, yine farklı markalarda motosiklet giysisi yapan başka üreticiler kullanıyor.

Beğendiğiniz ceketlerden ross bir giysi markası. Bu marka, reissa isminde bir membran kullanarak üretmiş montu. revit de bir giysi üreticisi, giysilerinde farklı markalardan membranlar kullanıyor. hangi membranı kullanmış olursa olsun, Revit bilinen ve kaliteli bir markadır. ben şahsen kullanmadım ama internetteki yorumlarında hep övgüye rastladım.

benim tavsiyem, ihtiyaçlarınızı baştan iyi belirlemeniz olur. Yağmurda ve soğukta kullanmayacağınıza eminseniz membranlı herhangi bir marka boşa yatırım olur. ancak sonradan fikir değiştirirseniz, bu sefer benim gibi membranlı almadığınıza pişman olursunuz:)

çok teşekkür ederim, membran ve gore tex terimlerinide öğrenmiş oldum, pekala yagmur konusuna giricem biraz, hocam yagmurda motosiklet kullanmak giysiyle duşa girmek gibi oluyor yağmurda arabayla bile gezerken ıslanıyorum, tabiki arabam su geçiriyor demek istemedim yani araç ile mekan arasında giderken falan, yani şimdi herşeyi halletsem ayakkabı su geçiricek bende sürekli bot giymiyorum, ve pantolon en önemlisi o her türlü ıslanıyor paçaları falan hadi dinmiş yağmurlu havada ufak ufak atıştıran havada falan binerimde,yagmura rastladıgımda malesef yagmur geçirmeyen ekipman işime yaramaz rüzgar geçirmesin bana mont yeter, ha birde güvenlik korumaları iyi olsun tabiki onun için alıyoruz hepimiz, acaba pahalı bir spor deri ceket mi alsamki
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
çok teşekkür ederim, membran ve gore tex terimlerinide öğrenmiş oldum, pekala yagmur konusuna giricem biraz, hocam yagmurda motosiklet kullanmak giysiyle duşa girmek gibi oluyor yağmurda arabayla bile gezerken ıslanıyorum, tabiki arabam su geçiriyor demek istemedim yani araç ile mekan arasında giderken falan, yani şimdi herşeyi halletsem ayakkabı su geçiricek bende sürekli bot giymiyorum, ve pantolon en önemlisi o her türlü ıslanıyor paçaları falan hadi dinmiş yağmurlu havada ufak ufak atıştıran havada falan binerimde,yagmura rastladıgımda malesef yagmur geçirmeyen ekipman işime yaramaz rüzgar geçirmesin bana mont yeter, ha birde güvenlik korumaları iyi olsun tabiki onun için alıyoruz hepimiz, acaba pahalı bir spor deri ceket mi alsamki

o zaman windstopper içlik de düşünebilirsiniz belki : http://www.feyizoglu.com/search/windstopper

üzerinize su geçirmez olup olmadığına bakmadan, yazda giymek üzere hoşunuza giden ne varsa onu alırsınız. içinize de altlı üstlü bunları giyersiniz.
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
6
cok tesekkur ederim ayrintili bilgilendirmeniz icin, sanirim sizde ilk baslarda bi kadar bilgili degilmissiniz o yuzden hata yapmissiniz ama suan baya tecrubelisiniz sanirim, peki bana dediginiz gibi bir kis montu ornegi gosterebilirmisiniz yani o membranli dediginiz montlar boyle kurye montu gibi yagmurluk gibi salas ise onlardan dusunmuyorum zaten yagmurda pantolon ayakkabi falan islaniyo birakalimda ustumuzde islansin cok sorun deil, cok yagmurlu gunde kuru gitmem gereken yere arabayla gidiyorum zaten
@byanmaz

Güzel kardeşim kurye arkadaslarimiza ayip ettin.ben richa discovery kullanıyorum.enduro tipi diyorlar ama spor bir model.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
14
Konuyu hortlatayım. Evet arkadaşlar aliexpressten korumalı motosiklet ceketi almaya karar verdim. Ama normal elbise gibi mi olur bedenleri onu bilemedim.
Boyum 1.69
Kilom 60
Bedenlerde l-m-xl diye gidiyor m burada küçük olması gerekmiyor mu neden l nin önünde yer alıyor ?
Çok soru sordum biliyorum ama yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
57
hocam revitin metal omuz korumalıklı korumalıkları dışında gayet güzel gözüken ayrıca alt üst takım 550 mi 600 mü olan bir kıyafeti vardı internetten araştırırsanız bence o fiyatlara bulabileceğiniz hem kaliteli hemde uygun fiyatlı bir seçenek
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
14
hocam revitin metal omuz korumalıklı korumalıkları dışında gayet güzel gözüken ayrıca alt üst takım 550 mi 600 mü olan bir kıyafeti vardı internetten araştırırsanız bence o fiyatlara bulabileceğiniz hem kaliteli hemde uygun fiyatlı bir seçenek

teşekkür ederim hocam ona da bakacağım. peki benim ebatlarımda ki birisi için hangi bedenler uygun olur bir fikriniz var mı acaba ?
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Kesinlikle Spidi Motocombat modelini şiddetle tavsiye ediyorum extra olarak sırt koruması ile beraber. Aynı zamanda da günlük kullanabileceğin, çok şık ve kaliteli malzemeden üretilmiş bir ürün. En azından incelemeni öneririm. O kadar ceketimin olmasına rağmen ben aldım ve adamlar son noktayı koymuş.

google a onu yazınca uzun kaban çıkıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst