Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
2
Henüz 1 aydır çalıştığım için bana bitek finansdan kredi çıkmıştı onunda faizleri yüksek pederin adına emeklilik maaşının yattığı ziraatden çektik hiç bi bilgim yok ama diğer bankalar kredi vermek için emekliliğini taşımasını istedi bizim pederde kıldır taşımadı ama finansın 4700e biçtiği faizi 6500e ziraat biçti
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bana kalırsa 2700 lira için kredi çekilmemeli. Hiç bir kardeşimizin hele ki öğrenci kardeşlerimin kredi olayına girmesini tavsiye etmiyorum. Onun yerine bir yerden herhangi bir kredi kartı edinip peşin fiyatına 6-7 taksitle alınması daha doğru olur. Dosya masrafı yok faiz yok. Üstelik bazı bayiler beyaz eşya da sattığı için 12 taksit bile yapabiliyorlar diye biliyorum, araştırmak lazım.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Boxer ın yedek parça fiyatları rüyama giriyor :)
Ben motorumda yük taşıyorum. 40kg kadar. 120kg de ben etti 160kg. Benim motosikletin motoru dayansada yürüyen aksamı dayanamıyor bu yüke.
3 kere ön amörtisör patlattı. Gene patlak. Patlak geziyorum artık.
Mafsal burçları 15.000km de dağıldı. 30 tl ye değiştirttim. Şimde 35.000kmdeyim 2. Kez dağıldı mafsalın burcu. Tamirci 40-50tl tutar dedi. :-(
Hani titreşim yok, konforlu bir motor ama yük taşımaya gelmiyor. Boxer titreşimine katlanırsak bana daha uygun gibi geliyor. Siz kullananlar ne düşünüyosunuz boxer cılar ?
Saygılar
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Boxer ın yedek parça fiyatları rüyama giriyor :)
Ben motorumda yük taşıyorum. 40kg kadar. 120kg de ben etti 160kg. Benim motosikletin motoru dayansada yürüyen aksamı dayanamıyor bu yüke.
3 kere ön amörtisör patlattı. Gene patlak. Patlak geziyorum artık.
Mafsal burçları 15.000km de dağıldı. 30 tl ye değiştirttim. Şimde 35.000kmdeyim 2. Kez dağıldı mafsalın burcu. Tamirci 40-50tl tutar dedi. :-(
Hani titreşim yok, konforlu bir motor ama yük taşımaya gelmiyor. Boxer titreşimine katlanırsak bana daha uygun gibi geliyor. Siz kullananlar ne düşünüyosunuz boxer cılar ?
Saygılar

Boxerin neredeyse temel.amacı yük taşımak :) Mesela amortisörler en yumuşakta bile azıcık sert gelirken iki kişi binince müthiş konforlu geliyor. Size de yükten dolayı öyle gelecektir.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
Arkadaşlar, siyah renkli cafe racer olarak toplamayı planladığım boxer'i mi 2 nci büyük motorum olduğu için ve park sorununu da dahil edersek elden çıkartıyorum,

2014 model 1350 km civarı 2 defa kadıköyde ki baymoto da bakımı yapıldı, rodaj döneminde kirleneceğini düşünerek 2 defa yağ değiştirdim. İsteyen olursa satıştadır başka bir yerde ilan vermedim forumdan birilerinin yakın eşi dostu alırsa daha memnun olurum bilginize. 5323445109
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
@Tahsin kardeşim selamlar.

Boyumuz ve kilomuz aşağı yukarı sizinle aynı. Ben yük taşıma amaçlı
kullanmasamda yaşadığım yer berbat yolları olan bir yer ve ben ağırlıklı olarak balık ve av yoluna artçılı olarak kullanıyorum. İşin doğrusu ben de parça fiyatları sudan ucuz olduğu için Boxer'ı tercih ettim. Gel gör ki henüz tek bir parçasını dahi değiştirme ihtiyacı duymadım çok şükür. Sorun olursa da zaten 2 yıl garantisi var. Boxer yumuşak bir motor, laka ve tümsekleri gayet güzel abzorbe edebiliyor. Yağ ve parça değişimi çok basit, kendiniz de yapabiliyorsunuz, çoğu motorla da birebir aynı. Lastik konusunda uyumsuzluk dedikodularına da inanmayın ben tubeless sava taktım gayet güzel de kullanıyorum. Titreşim üst devirlerde elcik ve peglerde vızıltı şeklinde var, uzun soluklu seyahatte rahatsız ediyor. Fazla sürat te beklemeyin, 90 km/h ortalama ideal sürüşü. (İbresi sanırım kafadan % 10-12 ekleyip de gösteriyor :) )
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Boxerin neredeyse temel.amacı yük taşımak :) Mesela amortisörler en yumuşakta bile azıcık sert gelirken iki kişi binince müthiş konforlu geliyor. Size de yükten dolayı öyle gelecektir.

@Tahsin kardeşim selamlar.

Boyumuz ve kilomuz aşağı yukarı sizinle aynı. Ben yük taşıma amaçlı
kullanmasamda yaşadığım yer berbat yolları olan bir yer ve ben ağırlıklı olarak balık ve av yoluna artçılı olarak kullanıyorum. İşin doğrusu ben de parça fiyatları sudan ucuz olduğu için Boxer'ı tercih ettim. Gel gör ki henüz tek bir parçasını dahi değiştirme ihtiyacı duymadım çok şükür. Sorun olursa da zaten 2 yıl garantisi var. Boxer yumuşak bir motor, laka ve tümsekleri gayet güzel abzorbe edebiliyor. Yağ ve parça değişimi çok basit, kendiniz de yapabiliyorsunuz, çoğu motorla da birebir aynı. Lastik konusunda uyumsuzluk dedikodularına da inanmayın ben tubeless sava taktım gayet güzel de kullanıyorum. Titreşim üst devirlerde elcik ve peglerde vızıltı şeklinde var, uzun soluklu seyahatte rahatsız ediyor. Fazla sürat te beklemeyin, 90 km/h ortalama ideal sürüşü. (İbresi sanırım kafadan % 10-12 ekleyip de gösteriyor :) )

Teşekkürler arkadaşlar. Açıkçası boxerdaki en hoşuma giden özellikler.
1-) fiyatı çok çok uygun
2-) yedek parça fiyatları çok uygun hatta çin malı fiyatına ama orjinal
3-) torkunu düşük devirde vermesi
4-) basit bir motor olması. Karmaşık aksamı yok. Discoverın salıncağına baktım. 10 tane parça var. Hatta Rulman bile var mübarek. Boxera baktım. 2 lastik 1 demir :) gayet basit
5-) yük taşıma için biçilmiş kaftan olması
6-) yağ filtreli bir motoru olması benim için çok önemli. Düzgün kullanılırsa 100.000kmleri görebilir. 20-50yağ kullanması ve 5000kmde yağ değişimi istemesi maliyet için çok çok iyi.
Bizimkilerde filtre yok. 1500-2000kmde yağ değişiyorum. Bıktırdı beni.
 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar, siyah renkli cafe racer olarak toplamayı planladığım boxer'i mi 2 nci büyük motorum olduğu için ve park sorununu da dahil edersek elden çıkartıyorum,

2014 model 1350 km civarı 2 defa kadıköyde ki baymoto da bakımı yapıldı, rodaj döneminde kirleneceğini düşünerek 2 defa yağ değiştirdim. İsteyen olursa satıştadır başka bir yerde ilan vermedim forumdan birilerinin yakın eşi dostu alırsa daha memnun olurum bilginize. 5323445109
fiyat ne düşünüyorsun
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
S.a arkadaşlar epeydir yazmıyorum forumda fiyat olayından sonra adnan beyin sorunu bendede var artık alıştim el marşiyla calişmayı unuttu motor ayağa kuvvet caliştiriyorum Allahtan ayakla calişiyor akude sorun var sanirim 3 basişta aku iyice zayifliyor mecbur ayakla caliştiriyorum bu akü sorunu herkezde varmi kiş olamasi hasebiyle ondanmi calişmiyor bu garanti kapsami dahilindemi?
 
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
7
S.a. arkadaşlar,
Bir hafta kadar önce ben de aranıza katıldım. 3 sene önce 2005 model 50'lik kymco agility scooter alarak motora adım attım ve çok memnun kaldım. Vergi yok, park derdi yok, benzin arabanın 4 de biri kadar. Öyle ki arabamı sadece zorunlu koşullarda ve ailece bir yerlere giderken kullanmaya başladım. Bu yıl biraz daha büyük bir motor alayım diye düşünürken, 2. el Yamaha Xenter 150 ile Scarabeo 200 arasında kaldım. Bu scooterların 2. el fiyatı 6500 TL civarı. Tam bu sırada boxer'ın sıfır fiyatının 2750 Tl olduğunu gördüm. Buradaki olumlu yorumların ardından ben de 9 taksitle bir tane aldım. Vitesli konusunda biraz çekincelerim var ama inşallah halledeceğim diye ümit ediyorum. Allah kimseye kaza bela vermesin.

Motoru aldıktan sonra dün bir türlü çalıştıramadım. Aklıma serviste akünün şarj edilmemiş olabileceği geldi. Ben de aküyü söktüm ve eve getirdim. Daha önceden aldığım (12 TL - özellikle kışın yatan aküler için kullanılan düşük amperli) akü şarj cihazıma bağlayıp 10 saat kadar bekledim, bu sabah aküyü yerine taktım ve motor Allaha şükür çalıştı. Akünün motorun uzun süre kullanılmadığı durumlarda arıza vermemesi için bu tip şarj cihazıyla arada bir düşük amperde şarj edilebileceğini daha önce okumuştum. Aküyle ilgili sıkıntısı olan arkadaşlar için belki faydalı olabilir. Bu cihazın farklı fiyatlarda farklı modelleri mevcut. Fiyatı yüksek olanlar otomatik ve malzeme kalitesi yüksek, benim aldığım küçük bir adaptör boyutunda, otomatik değil ama sadece 0,5 amper olduğundan 8-10 saat bağlamak yeterli oluyor ve benim işimi görüyor. İhtiyaç duyan olursa modeli ataba 660, ben yaşadığım yerde bir elektronikçide buldum. Herkese hayırlı sürüşler.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
3
Öncelikle Herkese Merhabalar,
Yeni üye olmama rağmen uzun süredir Bajaj Boxer 150'yi takip ediyorum. Üye olmak bugüne kısmetmiş.
Buraya fikirlerini yazan, duyarlı olan, paylaşımı seven herkese teşekkür ederim.
40 yaşındayım, 2008 yılından beri ehliyetim var fakat çocukken sürdüğüm mobilet, uzun süre kullandığım bisiklet ve en son arkadaşımın kullandırdığı scooter dışında 2 teker tecrübem yok.
Motosiklet almak istiyorum fakat, almamak için türlü bahaneler bulmakta üstüme yok:cherry:
Size bir sorum olacak:Evimizin kapalı otorparkı var( Eskiden otopark olmaması da bahanelerimden biriydi :farao:)
Kot farkı olduğundan dolayı (45-50 derece olabilir)dik bir yokuşu var. Acaba motosikleti otoparka koymaya çalışırken lastiklerden dolayı düşme tehlikesi yaşar mıyım? Bisikletteki tecrübem durumu engeller mi?
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
şöyle bişey nasıl olur arkadaşlar özellikle arka çamurluk söper bagaj demiride hoşuma gitti ama koltuğun ayarlanması lazım..boxer uygun böyle arka çamurluk bulabilirmiyiz acaba..
BRO7Zp.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Aleyküm Selam arkadaşlar.

Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.

Ben şu mevsimde neredeyse hiç kullanmıyorum. O yüzden motorum kapalı garajda bekliyor. Her 10 günde bir 2-3 dakika rolantide çalıştırıp kapatıyorum. Bazan da site içinde 5 dakika binip yerine koyuyorum. Bu şekilde ara ara çalıştırdığım için şu ana kadar da hiç akünün bittiği ya da güçsüzleştiği olmadı. Uzun süre çalıştırılmazsa en pahalı motorun bile aküsü biter.

@Balikadan
Rampa yüksek torku sayesinde Boxer'a vız gelir, birinci viteste en dik yokuşa bile çıkıyor. Ancak sorun şu ki inerken rampa ıslaksa ve fayans benzeri bir malzemeyle kaplıysa üzerindeki nylon lastikler ciddi bir sekilde kayabilir. Yanıbaşımda bahsettiğiniz tarzda dik rampalı bir site garajı var, motorlar inip çıkıyor bir sıkıntı yok.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
S.a. arkadaşlar,
Bir hafta kadar önce ben de aranıza katıldım. 3 sene önce 2005 model 50'lik kymco agility scooter alarak motora adım attım ve çok memnun kaldım. Vergi yok, park derdi yok, benzin arabanın 4 de biri kadar. Öyle ki arabamı sadece zorunlu koşullarda ve ailece bir yerlere giderken kullanmaya başladım. Bu yıl biraz daha büyük bir motor alayım diye düşünürken, 2. el Yamaha Xenter 150 ile Scarabeo 200 arasında kaldım. Bu scooterların 2. el fiyatı 6500 TL civarı. Tam bu sırada boxer'ın sıfır fiyatının 2750 Tl olduğunu gördüm. Buradaki olumlu yorumların ardından ben de 9 taksitle bir tane aldım. Vitesli konusunda biraz çekincelerim var ama inşallah halledeceğim diye ümit ediyorum. Allah kimseye kaza bela vermesin.

Motoru aldıktan sonra dün bir türlü çalıştıramadım. Aklıma serviste akünün şarj edilmemiş olabileceği geldi. Ben de aküyü söktüm ve eve getirdim. Daha önceden aldığım (12 TL - özellikle kışın yatan aküler için kullanılan düşük amperli) akü şarj cihazıma bağlayıp 10 saat kadar bekledim, bu sabah aküyü yerine taktım ve motor Allaha şükür çalıştı. Akünün motorun uzun süre kullanılmadığı durumlarda arıza vermemesi için bu tip şarj cihazıyla arada bir düşük amperde şarj edilebileceğini daha önce okumuştum. Aküyle ilgili sıkıntısı olan arkadaşlar için belki faydalı olabilir. Bu cihazın farklı fiyatlarda farklı modelleri mevcut. Fiyatı yüksek olanlar otomatik ve malzeme kalitesi yüksek, benim aldığım küçük bir adaptör boyutunda, otomatik değil ama sadece 0,5 amper olduğundan 8-10 saat bağlamak yeterli oluyor ve benim işimi görüyor. İhtiyaç duyan olursa modeli ataba 660, ben yaşadığım yerde bir elektronikçide buldum. Herkese hayırlı sürüşler.

A.selam,
Öncelikle aracınız hayırlı olsun, inşaallah kazasız belasız sürüşler dilerim.
Vites konusunda en fazla 2-3 gün zorlanırsınız, çünkü diğer motosikletler gibi 1 altta 2 üstte değil. Öne her vuruşunuzda vites ilerliyor, topuk ile bastığınızda geri vitese geçiyor. Topuk özelliği de çok kullanışlı.

Sıfır satılan motorların aküsünün şarj edilmemiş olarak müşteriye verilmesine hala anlam veremiyorum. Satış bayilerinin bu konularda bilinçlendirilmesi gerekiyor. Hem alıcı için hem Bajaj için çok hoş bir durum olmuyor bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Öncelikle Herkese Merhabalar,
Yeni üye olmama rağmen uzun süredir Bajaj Boxer 150'yi takip ediyorum. Üye olmak bugüne kısmetmiş.
Buraya fikirlerini yazan, duyarlı olan, paylaşımı seven herkese teşekkür ederim.
40 yaşındayım, 2008 yılından beri ehliyetim var fakat çocukken sürdüğüm mobilet, uzun süre kullandığım bisiklet ve en son arkadaşımın kullandırdığı scooter dışında 2 teker tecrübem yok.
Motosiklet almak istiyorum fakat, almamak için türlü bahaneler bulmakta üstüme yok:cherry:
Size bir sorum olacak:Evimizin kapalı otorparkı var( Eskiden otopark olmaması da bahanelerimden biriydi :farao:)
Kot farkı olduğundan dolayı (45-50 derece olabilir)dik bir yokuşu var. Acaba motosikleti otoparka koymaya çalışırken lastiklerden dolayı düşme tehlikesi yaşar mıyım? Bisikletteki tecrübem durumu engeller mi?
Şimdiden herkese teşekkür ederim.

Merhaba,
Motosiklet hobisi çok zevkli ve bir o kadar da tehlikeli bir hobidir. Ben de sizin gibi uzun süre bu hobimi ertelemek zorunda kalmıştım. Ehliyetim olmadığı için belki de 10 sene ertelemek zorunda kaldım. Ne zaman ki ehliyetimi aldım, ilk işim ilk motorumu almak oldu.

Ayrıca bu motor zaten belli bir hız limiti için üretilmiş. Öyle ahım şahım bir sürati yok. Motor 60 dan sonra bağırmaya başlıyor. Kalkışları da dikkat ettiğiniz sürece gayet sakin. Bu nedenle çok fazla zorlanmadan iniş çıkış yapabileceğinizi düşünüyorum. Ben neredeyse 70 derece meğilli toprak yokuşu çok rahat çıkmıştım.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
3
Sn. Yurdukoru Ve Sn. Aquarist yanıtlarınız için teşekkür ederim.

Boxer'ı almaya inanın çok yaklaştım. Bana kalsa hiç düşünmem fakat bugün sadece sigorta fiyatı alayım dedim 400 TL dediler :king:

Anlayacağınız yine bir bahane buldum kendime :thumleft:
Arabamın plakasını söküp boxer'a takıcam bu gidişle :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
A.selam,

Sıfır satılan motorların aküsünün şarj edilmemiş olarak müşteriye verilmesine hala anlam veremiyorum. Satış bayilerinin bu konularda bilinçlendirilmesi gerekiyor. Hem alıcı için hem Bajaj için çok hoş bir durum olmuyor bu

sıfır satılan akulerinde sarji 12.4 v dan az ise sarj edilmesi gerekli bayi tarafından takılırken

sarj etmek ucrete tabi :)
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
Sn. Yurdukoru Ve Sn. Aquarist yanıtlarınız için teşekkür ederim.

Boxer'ı almaya inanın çok yaklaştım. Bana kalsa hiç düşünmem fakat bugün sadece sigorta fiyatı alayım dedim 400 TL dediler :king:

Anlayacağınız yine bir bahane buldum kendime :thumleft:
Arabamın plakasını söküp boxer'a takıcam bu gidişle :)

Abim ben 1 ay önce farklı bir marka motosiklet aldım ama boxer la aynı segmentte 29 yaşındayım ilk motorlu taşıtım değil ama ilk motosikletim, evli değilim, motosiklet modeli 2013 model, 32 plaka ve ergo sigorta da 104tl ye sigortalattim. İyi bir araştırma yaparsanız daha uygun fiyatlara sigortanızı yapabilirsiniz. Motosikletten vaz geçmeyin onsuz hayat biraz eksikmiş. Tüm maddi sıkıntılara rağmen iyiki motosiklet almışım diyorum : )
Not: keşke boxer alabilseydim ama kendi motosikletimi de çok severek kullanıyorum : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst