Mersin-Yeşilovacık Kampı (26-27-28 Aralık 2014)

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Kara çaydanlıkta çay gerçekten enfes. Özleniyor Arçil. :)

İnşallah Oluröyle. :wiinkk:

Teşekkür ederim Oyunageldim. :cat:
Ateş haznesi çok pratik. Hem rüzgarı engelleyip ateşi çaydanlığa yönlendiriyor, hem pratik. Katlayıp kolayca taşıyabiliyorsun.
Sen bunu rahatlıkla yapabilirsin. :wiinkk:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Guven abi supersin☺Senin anlatimlarin resimlerin haruika oluyor.Yine cok dolu bir paylasim.Cok tesekkurler.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Hocam mükemmel olmuş hem kamp hem arkadaşlık dostluk bol bol fotoğraflar hepsi bir arada böyle organizasyonlarda olmayı çok isterdim bu organizasyonu yapmadan önce burada başlık açtınız mı bilmiyorum ama burada duyuru olsa tam süper olur.. Özendim doğrusu
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
111
Böyle bir gezi yazısınıda sizden başkası yazamazdı Sıtkı hocam....elinize emeğinize sağlık...çok güzel olmuş..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel anlatım için tşk
çok keyifli kamp olmuş burada da 30 cm kar olmasa bizde kamp a çıkacağız hava muhalefeti bizi de vurdu...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sizin bu güzel, övgü dolu mesajlarınız beni daha çok gaza getiriyor. :cherry: Paylaşımlarım artarak devam edecek. :)
 
Katılım
8 Ağu 2014
Mesajlar
151
kıskançlık duygumu keşfetmeme sebep oldunuz!!! harikasınız siz yaaaaaa...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper. Motosiklet kullanan insanların kamp yapanı, çadır kuranı bir başka oluyor.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
haberim olsaydı mutlaka katılırdım hayırlısı artık. bu arada süper olmuş gerçekten teker teker sıkılmadan okudum katılanların ve hazırlayanın emeğine sağlık
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
abi ne resim yüklemişşiniz ya :) internetim bitti :)


çok güzel bi kamp olmuş bravo dedim resmen:cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Keyifli bir gezi, kaliteli bir rapor...
Ekibinizi ve sizi tebrik ederm..

haberim olsaydı mutlaka katılırdım hayırlısı artık. bu arada süper olmuş gerçekten teker teker sıkılmadan okudum katılanların ve hazırlayanın emeğine sağlık

abi ne resim yüklemişşiniz ya :) internetim bitti :)


çok güzel bi kamp olmuş bravo dedim resmen:cat:

Çok teşekkürler arkadaşlar.:cat:
 
Katılım
10 Kas 2013
Mesajlar
254
Çok güzel bir etkinlik böyle etkinliklere çok katılmak istemişimdir ve özenmişimdir. Fotoğraflarda çok güzel elinize sağlık.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok güzel bir etkinlik böyle etkinliklere çok katılmak istemişimdir ve özenmişimdir. Fotoğraflarda çok güzel elinize sağlık.
2013 Ağustos'ta Kabatepe'de benzer bir kamp yapmıştık. O kamp için 3.000 km. yol katetmiştik. Keşke haberin olsaymış PysLre.
Sağlık olsun, umarım birgün biryerlerde bir kampta karşılaşma imkanı yakalarız.
Teşekkürler. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst