Altınlı Gece 2.Sezon 2.Bölüm

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
75
Silinirse, kısa video yayınlanırken videolar karıştı. Sonra yine yayın yanlışlıkla başa dondu, studyoya donduğunde, barkın sessizce "sizin yapacağınızın işin a.. Koyim, yapacağınız işi s...im." Diyor. Yayın sırasında ekibi ov ov bitiremezdi, arka planda işler oyle değil demek.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
çok şekil şukulcu çok artis oldular ya :(
eski sıcaklıkları samimiyetleri yok çok yapmacıklar. aşırı kendilerini beğenmiş oldular
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
Beklediğimiz adam döndü yayına...geçen hafta dalmışım izlerken.bu hafta toparladılar işi.fuat domaniç çok konuşuyo olabilir ama boş konuşmuyor.öğreniceklerimiz var kendisinden.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
şunu üste taşır mısınız?

bi de şu videodaki küfür kısmı çıkartılmış mı? kaçıncı dakkada bi beni de yönlendirin ya
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla adamlar iki saat bir sürü şey anlattı bizim forum ahalisinin merak ettiği tek yer küfür!!!

Barkın gel bi küfür et rahatlasın millet:)

Akşam üşenmedim seyrettim programı.
İki önemli konu var.
Bu konular forumda da çok soruluyor.
Bir tanesi;
Şu kadar kilometre yaptım artık 600 RR alabilirmiyim sorusuna verilen cevap.
Doğru fakat eksik cevap verildi.

İkincisi;
4 parmak ve iki parmak frenleme ile ilgili sayın Domaniç'in verdiği ilginç klavye örneği.

Bunları tartışmamız forum ahalisi açısından oldukça faydalı olacaktır.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
artık barkın abide çok pahallı motorları test etmeye başladı bize göre birşey yok artık
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Eğitim konusunda'da murat denizhana da salladı'ya valla tam reklam yıldızı olmuş artık
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Valla adamlar iki saat bir sürü şey anlattı bizim forum ahalisinin merak ettiği tek yer küfür!!!

Barkın gel bi küfür et rahatlasın millet:)

Akşam üşenmedim seyrettim programı.
İki önemli konu var.
Bu konular forumda da çok soruluyor.
Bir tanesi;
Şu kadar kilometre yaptım artık 600 RR alabilirmiyim sorusuna verilen cevap.
Doğru fakat eksik cevap verildi.

İkincisi;
4 parmak ve iki parmak frenleme ile ilgili sayın Domaniç'in verdiği ilginç klavye örneği.

Bunları tartışmamız forum ahalisi açısından oldukça faydalı olacaktır.

diğer söylediklerine yorum yapmak değil zaten yanlış olan bişeyi konuşmuyorlar. yanlış olan küfür olduğu için üstünde duruldu :D aksini iddia edilecek bir noktaları yok fakat tarzları pek hoşuma gitmiyor. eski canayakınlıkları samimiyetleri sempatileri yok. eskiden de canavar gibi motorculardı motorculuklarında bilgilerine falan saygımız sonsuz ama ilgi görünce insanların böyle şekilden şekle girmesi can sıkıcı. yok arkadaşı engellicez zaten neymiş spam yapıyomuş. birbirlerine laf çakmalar falan. beyaz tv deki futbol programı mısınız siz? ahmet çakar mısınız? domaniç markayı sevmiyo kawasakiye bok atıyo. kendisini geçtim sanki ülkemizde otomotiv sektörü canavar gibi de gidiyon dünya markasına bok atıyon. kawasaki mukavvaymış. yok barkının arkasından yetişemiyomuş. domaniç in devrim e bi laf çakması vardı hatırlamadım ama. yuh dedim ya ayıp hakkaten. canın kanın olsa canlı yayında söyleme be. yani hep bi sidik yarışı var aralarında. iğrenç bi durum. böyle kendilerini beğenmiş olmaları falan.

ha COQ arkadaşın dediği gibi hepimiz küfüre takılmışız :D evet öyle, çünkü adamların karakter kişilik yapıları ne olursa olsun söyledikleri şeylerin üstüne pek bi ekleme çıkarma "şurası yanlış" diye olumsuz bi eleştiri yapamayız. ama ettiği küfüre yaparız :D küfürlü sansürsüz bölümünü bulan olursa atabilir mi? ben başa sarıp sarıp küfür dinlemek istiyorum
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sayın Fuat Domaniç,
programda ön fren kullanımında parmakların fonksiyonu ile ilgili enteresan bir örnek verdi.
İki parmakla ön fren kullanımını savundu ve klavye ile yazı yazarken işaret ve orta parmaklarımızı kullandığımızı, serçe parmağı ve yüzük parmağının hareketsiz ve ölü parmaklar olduğunu, nasıl ki klavye kullanırken işaret ve yüzük parmaklarımızı kullanıyorsak,
ön freni sıkarken de bu iki hareketli parmağımızı kullanmamamız gerektiğini savunarak karşı argümanı olan varsa buyursun söylesin diye konuştu.
Eh karşı argümanımız var tabi söyleyelim.

Sayın Domaniç;
Klavyeyi iki parmakla kullananlar mı yoksa on parmakla kullanabilenler mi daha profesyonel ve hızlı yazabilirler?
Siz de çok iyi biliyorsunuz ki on parmak klavye kullananlar, daha hızlı ve profesyoneldirler.

Yazı yazarken sizin etkisiz diye nitelendirdiğiniz o iki parmağı kullanabilenler
üstün yetenekli kişiler değiller.
Bu işin eğitimini almış ve sürekli pratik yapan kişiler bunlar.
Zaten motosiklet kullanıcılarına sürekli eğitim ve pratik tavsiye etmiyormuyuz?

Ben iki parmak mı yoksa dört parmak mı tartışmasına girmeyeceğim çünkü yıllardır tartışılan ve üzerinde fikir birliğine varılamamış konulardan bir tanesidir bu.
Ama klavye örneği uymadı onu söylemek isterim.

Fren kullanımı konusunu bir sonraki yayında tartışmaya açıp kendi görüşlerinizi paylaştığınız gibi karşıt fikirleri de masaya yatırırsanız çok faydalı olacağı kanaatindeyim.

Devam edecek....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Valla adamlar iki saat bir sürü şey anlattı bizim forum ahalisinin merak ettiği tek yer küfür!!!

Barkın gel bi küfür et rahatlasın millet:)

Akşam üşenmedim seyrettim programı.
İki önemli konu var.
Bu konular forumda da çok soruluyor.
Bir tanesi;
Şu kadar kilometre yaptım artık 600 RR alabilirmiyim sorusuna verilen cevap.
Doğru fakat eksik cevap verildi.

İkincisi;
4 parmak ve iki parmak frenleme ile ilgili sayın Domaniç'in verdiği ilginç klavye örneği.

Bunları tartışmamız forum ahalisi açısından oldukça faydalı olacaktır.


Abi bu iki parmak,dört parmak konusu biraz daha açar mısınız ?

Mesela Alpaslan Kuzucan diyor ki;
Eğer dört parmakla ön fren kolunu sıkıyorsanız ara gazı vermeniz pratik olarak imkânsızdır. Bu sebeple iki parmakla fren yapmaya kendinizi alıştırın. Elin bu şekilde kullanımı zaman alır. Talimlerle aylar içinde alışır. İki parmak kapalıyken diğer iki parmağın açık şekilde eş zamanlı farklı işler yapması talimlerle olabilecek bir alışkanlıktır. Bu talimleri önce motorunuz duruyorken yapınız sonra çalışırken yapma talimlerine geçiniz. Ayrıca sıkışık trafikteki dur kalk sürüşlerde iki parmağınızın devamlı ön fren kolu üzerinde durması daha hızlı reaksiyon demektir. Herhangi bir kaza esnasında kapalı olan iki parmağın fren kolunun sıkışması ile zarar göreceğini öne sürerek frenin dört parmakla sıkılmasını ön gören ekollerde vardır. Ben iki yâda tek parmağı tercih ediyorum neticede motoru bir düşme anında kasılmayıp zamanında bırakmasını da bilmek gerek. Bu bırakmada başta eller gelir. Sonra bedenen motordan açılır ki darbe sizi havada dönüp motorun önüne düşürmesin. Motor daima önünüzde kalsın. Ayrıca performans motorlarda yarım boy elciklerde kullanılmaktadır. Tercih sizin.

Ancak eğitimlerde de dört parmak tavsiye ediliyor genelde.

Bunun orta yolu nedir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

3 parmak sıkalım, kimse gücenmesin beyler.

Abi o iş pratikte biraz sıkıntı olmaz mı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
2 parmak 4 parmak olayını merak ediyorum bende 2 parmak kullanınca işaret parmağım ağrıyor(elim büyük değil) 4 parmakta da ara gaz sıkıntı oluyor
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Iki parmağı genelde japon eğitmenler savunuyor'du ama onlarda 4 parmağı kabullenmis artık ben iki parmak kullanıyorum
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Evet 4 parmakla fren yaparken ara gazı vermek daha zor. Buna itiraz etmek mantıklı değil. Ama neden hem fren yapıp hem ara gazı vermek istiyoruz onu bir tartışalım. Pistte mi yarışıyoruz ki frenleme esnasında vites düşürürken ara gazı vereceğiz ? Güzel güzel, efendi efendi frenlemeyi bitirip arkasından vites düşüşlerinde ara gazı vererek gerekli vitese inilebilir gayet. Acelengiz ne :p
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Bana göre 4 parmakla fren yapmakta fayda var.
Kapı kolunu 2 parmakla açmayı denerseniz ne demek isteğimi daha iyi anlarsınız.
Ara gazı vereceğim diye fren mesafesini uzatmak ne kadar mantıklı?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Manetleri yumuşatın 2 parmak iyidir 4 parmakda gaz koluna tam hakim olunamıyor bazı adamlar 1 parmakla bile o işi görüyor 4 parmakda basınc daha cok.oluyor haşırt yapışma ihtimalimiz var :cherry:

Onu boşverinde 2 parmak devamlı ön fren ve debriyajda gitmek ne kadar mantıklı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ben polemige girmiyorum sol ayak serce parmagimla sikiyorum maneti
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kaç parmak meselesine gelmeden önce
motosiklet kullanırken parmakların konumunu konuşmamız gerekiyor
çünkü fren konuştuğumuz halde gaz kontrolünden bahsediliyor!!!
Şimdi biraz beyin jimnastiği yapalım.
Motosiklet kullanırken sağ elimiz gaz kolunda mı olmalı?
Yoksa parmaklarımızdan iki,üç ya da dört tanesi fren manetinin üstünde mi olmalı?
Önce bunun cevabını bir bulalım sonra parmak sayısında anlaşırız.:)
Evet cevapları görelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst