- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 385
- Motosikleti
- Kawasaki KLX
İzledim ve çok beğendim. C.tesi ben de taşdelen alemdağ ormanındaydım, epey çamur vardı, düştüm düşecem kaydım derken çok eğlenceli oldu.
İzledim ve çok beğendim. C.tesi ben de taşdelen alemdağ ormanındaydım, epey çamur vardı, düştüm düşecem kaydım derken çok eğlenceli oldu.
Çok teşekkür ederim.
Ben de daha önceki taşdelen paylaşımlarını takip etmiş ve beğenmiştim.Bu seferki de anlaşılan düşme heyecanları ile daha bir keyifli olmuş.Bende Cross alayım daha fazla atraksyona gireceğim o zaman![]()
Sadece heyecan değil 3 düşüp tek sayıyorum öyle diyimDaha önce kullandın mı bilmiyorum ama arazide kros motorla gezmek daha hoşuna gidecektir eminim, gezdiğin yerler o tarzda çünkü.
Doğru ya, unutmuşum bu konuyu![]()
toraman bey videolarınızda dublör kullanıyor musunuz aceba?
o muzik videonun içine etmiş emeğini yere vurmuş resmen. ilk 35sn sonra kapattım. Ama resimleri çok beğendim. Kasklı çok yakışıklısın ha :queen:
Bir şarkı daha vardı videoda kapatmasaydın belki hoşuna giderdi.:cat: