I have a dreams.Ktm 1190 Adv."HD"

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
İzledim ve çok beğendim. C.tesi ben de taşdelen alemdağ ormanındaydım, epey çamur vardı, düştüm düşecem kaydım derken çok eğlenceli oldu.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ederim.
Ben de daha önceki taşdelen paylaşımlarını takip etmiş ve beğenmiştim.Bu seferki de anlaşılan düşme heyecanları ile daha bir keyifli olmuş.Bende Cross alayım daha fazla atraksyona gireceğim o zaman:)

İzledim ve çok beğendim. C.tesi ben de taşdelen alemdağ ormanındaydım, epey çamur vardı, düştüm düşecem kaydım derken çok eğlenceli oldu.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Çok teşekkür ederim.
Ben de daha önceki taşdelen paylaşımlarını takip etmiş ve beğenmiştim.Bu seferki de anlaşılan düşme heyecanları ile daha bir keyifli olmuş.Bende Cross alayım daha fazla atraksyona gireceğim o zaman:)

Sadece heyecan değil 3 düşüp tek sayıyorum öyle diyim :) Daha önce kullandın mı bilmiyorum ama arazide kros motorla gezmek daha hoşuna gidecektir eminim, gezdiğin yerler o tarzda çünkü.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet kullandım.Enduro motorlarımda vardı diyebilirim.Aşağıda bir de paylaşımım var:)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/139008-enduro-yaptik.html

Sadece heyecan değil 3 düşüp tek sayıyorum öyle diyim :) Daha önce kullandın mı bilmiyorum ama arazide kros motorla gezmek daha hoşuna gidecektir eminim, gezdiğin yerler o tarzda çünkü.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
o muzik videonun içine etmiş emeğini yere vurmuş resmen. ilk 35sn sonra kapattım. Ama resimleri çok beğendim. Kasklı çok yakışıklısın ha :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst