Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
sevgili harsel kardeşim senin yaşadığın sorunun aynısını ben daha evvel yaşadım ne dişlilerde nede cantta hiç bir sorun yok sorun zincirde hatalı üretim sonucu zincir belirli yerlerde nornalden daha çabuk deformasyona uğruyor ve baklarada tahribata sebep oluyor zincirini değiştir bütün sorun biter.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Sipariş ettiğim motosikletimi hafta sonu teslim aldım. 30km. sürüş yaptım. Daha önce uzun süreli motor kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ancak benim gibi başlangıç için düşünenlere tavsiye edebileceğim bir motor. Yav en çok hoşuma giden yönü gaza az birşey bassan börüö börüm böğürmeye başlıyor :) Vites kaçta olursa olsun anında devrini buluyor. Yokuşlarda çekişi çok güzel. Ancak yalpalama durumu var gibi. Tek elle tutunca sallantıyı hissediyorsunuz. Arkadan da hafif bir yalpantı var gibi. Motoru eğer yeterince jikle yardımıyla ısıtmazsan motoru 1. vitese atıp haraket edemiyorsunuz. Vites geçişinde gaza ne kadar basarsan bas stop ediyor. Ancak yeterince ısıtınca (1dk. civarı) sıkıntı olmuyor.
Çok güzel günler beni bekliyor gibi, kışları çok severdim artık kış başlamadan ne zaman biter diye hesap yapıyorum.
Ancak bir sorunum var. Aldığım kask "Arwic" model, yarı açılabilir vizörlü bir kask. Fiyatı 120tl. civarındaymış. Şekil falan da güzel. Ama motorda 40.km den itibaren yüzümde hava dalgaları dans ediyor. Üstte ve orta ağız kısmında havalandırmalar mevcut, bu havalandırmalar kendiliğinden açılıyor gibime geldi. Ama kapalı olsa bile yüzüme baya rüzgar geliyor. Yazın bu durumun iyi olacağını düşünüyorum ancak kışın gerçekten insanı üşütüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. Arwic kask kullanan arkadaşlar var mı, kask içi hava sirkülasyonu normal midir?
Şimdi bakarken kaskı internette buldum. Bunun siyah modeli:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-motosiklet-kaski-arwic-cene-acilir-kask-kirmizi-ucretsiz-kargo-189574536/detay
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

Motorun sesi benim de çok hoşuma gidiyor. Çok tok bir sesi var.

Üzerindeki lastikler göstermelik ve ıslak zeminde berbat (Yeni alınmış bir evdeki mütaahit işi musluklar gibi :) ) Kesinlikle ilk fırsatta değiştirin.

Kapalı ve güvenli bir kask edinin bence. Mesela ingiliz malı Nitro Aikido kask tavsiye ederim, hem sessiz, hem Sharp testinde 5* almış ekonomik bir kask. Motomaxdan indirim gününde 190 liraya almıştım. Origine kasklar da sağlam, italyan malı ve ekonomik.

Tekrar hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
değerli kardeşim Aquarist arwic çantalar var pek kaliteli değiller kaskıda 100 tl. lik kasta pek kaliteli olmaz lütfen güvenlik ekipmanlarında ucuza kaçmayalım hayatınız herşeden daha önemlidir size LS2 FF370, Nitro Aikido öneririm fiyat performans olarak çok iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
sevgili harsel kardeşim senin yaşadığın sorunun aynısını ben daha evvel yaşadım ne dişlilerde nede cantta hiç bir sorun yok sorun zincirde hatalı üretim sonucu zincir belirli yerlerde nornalden daha çabuk deformasyona uğruyor ve baklarada tahribata sebep oluyor zincirini değiştir bütün sorun biter.

ereker kardeşim,
zincir gerginliği farkı ile ilgili sorunla senin de karşılaştığından söz ediyor ve zinciri değiştirmekle sorunun üstesinden geleceğimi ifade ediyorsun.
sen hangi marka zincir alıp değiştirdin?
fiyatı nedir?
bajajın ürettiğinden alıp taksam benzer sorunla karşılaşmaz mıyım?
şimdiden teşekkür eder, iyi sürüşler dilerim.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
harsell kardeş ben çin malı ucuz bir zincir almıştım ama sen çek malı oringli zincir al veya kendi orjinal zinciride olabilir bu tamen bir tesadüf binde bir olan birşey yalnız zinciri takınca iyice test et.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

harsell kardes aslında servise gidip durumu anlat ve yeni bir zincirle test yapmalarını iste böylesi daha garanti olur ama yüzde doksan zincir.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

Motorun sesi benim de çok hoşuma gidiyor. Çok tok bir sesi var.

Üzerindeki lastikler göstermelik ve ıslak zeminde berbat (Yeni alınmış bir evdeki mütaahit işi musluklar gibi :) ) Kesinlikle ilk fırsatta değiştirin.

Kapalı ve güvenli bir kask edinin bence. Mesela ingiliz malı Nitro Aikido kask tavsiye ederim, hem sessiz, hem Sharp testinde 5* almış ekonomik bir kask. Motomaxdan indirim gününde 190 liraya almıştım. Origine kasklar da sağlam, italyan malı ve ekonomik.

Tekrar hayırlı uğurlu olsun.

Eyvallah yurdukoru kardeşim. Birlikte kazasız belasız günlere inşallah.
Lastik konusunda daha önceki yazılanları okuduğum için özellikle çok dikkat ediyorum bu konuya. Ancak ben üstündeki lastikleri kullanmayı düşünüyorum, çünkü motoru daha çok kuru havalarda yazın kullanmayı düşünüyorum. Ama lastik değişim zamanı geldiğinde sen ve diğer arkadaşların tecrübelerini edinmek için önceki sayfaları tekrar gözden geçireceğimi düşünüyorum.
İşin aslı aldığım bu kask şekil olarak ve malzeme kalitesi olarak çok da fena değildi. Zaten burası Giresun, öyle çok bir seçeneğin yok. İnternetten belirtmiş olduğunuz modellere baktım, 300 civarında görünüyor. Zannedersem dönem dönem fiyatlar düşünüyor. Çünkü siz baya uyguna almışsınız. Uygun fiyatlar için piyasayı takip etmemiz mi gerekiyor yoksa belli bir dönem mi oluyor? Acaba fiyat düşüşünün ürünün imal tarihiyle bir bağlantısı olabilir mi?



değerli kardeşim Aquarist arwic çantalar var pek kaliteli değiller kaskıda 100 tl. lik kasta pek kaliteli olmaz lütfen güvenlik ekipmanlarında ucuza kaçmayalım hayatınız herşeden daha önemlidir size LS2 FF370, Nitro Aikido öneririm fiyat performans olarak çok iyidir.

Merhaba kardeşim,
İşin aslı çantayı da Arvic taktık iyi mi:) Güzel göründü gözüme fiyatı da uygundu onu aldım. İşin aslı satıcım ne önerdiyse onu aldım diyebilirim.

Anladığım kadarıyla ucuz etin yahnisi muhabbeti yani, normaldir, rüzgar da alır ses de alır demek istiyorsunuz. Normalde kask hediye edecekti arkadaş ama 30-40 TL lik bir kask. Ben de az iyisi olsun dedim, 90 TL verip bu kaskı aldım. İlk kaskım olduğu için ben de bilemedim şimdi. Kaskı takınca yüzüne hiç rüzgar gelmemesi lazım değil mi? Kask sesi baya kesiyor ama rüzgar konusunda maalesef. Sizin ve yurdukoru kardeşimin bahsettiği kaskları not aldım. Bir görüşeyim bakalım motorcumla.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
46 lt lik Arwic çantayı ben de kullanıyorum. 90 liraya almıştım. 7-8 aydır kullanıyorum en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Tahminimden çok daha sağlam çıktı.

Çantanın anahtar deliğine bir kerelik wd 40 sıktım ve kilit sorunu çözüldü. Su sızdırma olayına karşı ise nalburdan tek tarafı yapışkanlı fitillerden aldım 2 metre kadar. (Metresi 1 lira :) )Çantanın iç kismına yapıştırdım. 8 aydır kullanıyorum. Ne su alıyor ne de ses yapıyor.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
46 lt lik Arwic çantayı ben de kullanıyorum. 90 liraya almıştım. 7-8 aydır kullanıyorum en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Tahminimden çok daha sağlam çıktı.

Çantanın anahtar deliğine bir kerelik wd 40 sıktım ve kilit sorunu çözüldü. Su sızdırma olayına karşı ise nalburdan tek tarafı yapışkanlı fitillerden aldım 2 metre kadar. (Metresi 1 lira :) )Çantanın iç kismına yapıştırdım. 8 aydır kullanıyorum. Ne su alıyor ne de ses yapıyor.

Nerden aldın 90 liraya benimde almam gerek. Bide 46 ltlikle 35 ltligin tablalari aynimidir bende 35 lt arwic var
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
açıkçası çanta alacak olsam bende fazla para vermek istemem ama iş güvenlik ekipmanı ounca başka ozaman cebinizdeki paranın alabileceği en iyi malzemeyi almaktan çekinmeyin.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
46 lt lik Arwic çantayı ben de kullanıyorum. 90 liraya almıştım. 7-8 aydır kullanıyorum en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Tahminimden çok daha sağlam çıktı.

Çantanın anahtar deliğine bir kerelik wd 40 sıktım ve kilit sorunu çözüldü. Su sızdırma olayına karşı ise nalburdan tek tarafı yapışkanlı fitillerden aldım 2 metre kadar. (Metresi 1 lira :) )Çantanın iç kismına yapıştırdım. 8 aydır kullanıyorum. Ne su alıyor ne de ses yapıyor.

Nerden aldın 90 liraya benimde almam gerek. Bide 46 ltlikle 35 ltligin tablalari aynimidir bende 35 lt arwic var

Aynıdır diye düşünüyorum zira daha önce diğer motorumda Kappa vardı ve aynı tabla ile hem 33 hem de 46 lık takıp çıkarabiliyordum.

Arka çantayı buradaki Bajaj servisinden almıştım. Bizim ekonomik motorumuza ekonomik ve sorunsuz bir çanta sonuçta. Internette 80-120 arası satılıyor. Bütün market, pazar alışverişlerinde istihap haddinin çok çok ötesinde Allah ne verdiyse içini hatta üstünü dolduruyorum. Dikkat etmeniz gereken tek nokta, montaj esnasında tabla 3 cm den fazla dışarıya taşmamalı, yani altı fazla boş kalmayacak şekilde montajlanmalı, yoksa yükle ile beraber esneme yapar ve kırılır.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bende de arwic var 35lik isime gelince 46 ligi isimi gelince digerini o zaman Sakarya da 100 lira ordan mi alsam bu ufak geliyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Depoya kılıf falan uyduran var mı ?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bende de arwic var 35lik isime gelince 46 ligi isimi gelince digerini o zaman Sakarya da 100 lira ordan mi alsam bu ufak geliyor bazen

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Depoya kılıf falan uyduran var mı ?

İstanbul - Şirinevler motosay yapıyor. Uygun vaktinizde gidebilirsiniz.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bizim motora ozelmi nasıl bişey

Hocam şansınıza net fotoğrafım yok. Satmaya götürürken (daha doğrusu takasa) son bir fotoğrafını çekmiştim. Bu model var bir de sadesi var ki o da facebook sayfasında paylaşılmıştı baya bir önce. Yalnız kış geldiği için motosay yoğun bu aralar haberiniz olsun (kuryelere elcik rüzgarlığı-diz örtüsü yetiştirme).
Bu arada seleyi de kaymaz değişik bir kumaşla kaplatmıştım. Ayrıetten elcik rüzgarlığı da oradan. Resim:

W620XQ.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Hocam şansınıza net fotoğrafım yok. Satmaya götürürken (daha doğrusu takasa) son bir fotoğrafını çekmiştim. Bu model var bir de sadesi var ki o da facebook sayfasında paylaşılmıştı baya bir önce. Yalnız kış geldiği için motosay yoğun bu aralar haberiniz olsun (kuryelere elcik rüzgarlığı-diz örtüsü yetiştirme).
Bu arada seleyi de kaymaz değişik bir kumaşla kaplatmıştım. Ayrıetten elcik rüzgarlığı da oradan. Resim:

http://i.hizliresim.com/W620XQ.jpg

Teşekkürler. Fiyat lar nasıl peki. Bide bunu depoyu çıkarmadan monte edebiliyorlar mi. Bu arada sizi lastikler ne yenisi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yağ değişimini kayda aldım, cesaret edemeyen varsa ne kadar basit olduğunu görsün diye. :) En son servise götürdüğümde yağ filtresi kısmından yağ sızdırıyordu, oringini değiştirmek yerine türk işi sıvı conta uygulaması yaptı. O gördüğünüz parçacıklar umarım yağ kanallarına kaçmamıştır, adam akıllı oring bulup kendim çözeyim. Servise ayarlattırdığım zinciri kontrol ettiğimde ise yarım santimlik esneme payı vardı, şaka gibi! Düzeltip öyle yola devam ettim. Bu arada yağ değişiminden sonra çıkan yağımızın kesinlikle doğaya karışmasına izin vermiyoruz. Hem yağ eksiltmiş mi diye kontrol edelim, hem de boş bir kaba doldurup kapağını kapatmış olalım.
Castrol Power1 4T 10W-40 1 Litre: 21 TL
Yağ Filtresi: 5 TL

 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Yağ değişimini kayda aldım, cesaret edemeyen varsa ne kadar basit olduğunu görsün diye. :) En son servise götürdüğümde yağ filtresi kısmından yağ sızdırıyordu, oringini değiştirmek yerine türk işi sıvı conta uygulaması yaptı. O gördüğünüz parçacıklar umarım yağ kanallarına kaçmamıştır, adam akıllı oring bulup kendim çözeyim. Servise ayarlattırdığım zinciri kontrol ettiğimde ise yarım santimlik esneme payı vardı, şaka gibi! Düzeltip öyle yola devam ettim. Bu arada yağ değişiminden sonra çıkan yağımızın kesinlikle doğaya karışmasına izin vermiyoruz. Hem yağ eksiltmiş mi diye kontrol edelim, hem de boş bir kaba doldurup kapağını kapatmış olalım.
Castrol Power1 4T 10W-40 1 Litre: 21 TL
Yağ Filtresi: 5 TL

http://www.youtube.com/watch?v=3s6yHPe0Sw0

Benim de orda sıvı conta var umarım sorun yoktur. Filtre yi nerden aldiniz boxer filtresi mi yoksa başka marka uyuyor mu. Oring olarak ne düşünüyorsun benim icin de önemli
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Filteyi Boxer bayisinden alabiliyoruz. Oring için, aynı ölçüde kaliteli bir oring bakacağım sanayide dolaşıp. Sıvı conta gibi çözümleri yakıştıramıyorum, nasıl yetkili bayi anlayışları var çözemedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst