RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Arkadaşlar ön arka lastik almayı düşünüyorum, arka için sava 110/80 r17 var, ön orijinalinde 90/90 r17, ama bu ölçüde bulamadım. Ancak sava'nın 100/80, 90/80 ve 80/90 ölçülerinde var ön için, hangisini almam daha uygun olur? Orijinalinde yanak yüksekliği 81 cm, 100/80'de 80 cm, 90/80'de 72 cm ve 80/90'da yine 72 cm oluyor.

Hangisini tercih etmeliyim ön için?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Bebiş çoook tatlıymış, maşşallah nazar değmesin, inşalla Allah analı babalı büyütür, hayırlı evlat olmasını vesile olur :rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
bu zman diliminde oğlum doğdu hiçbir paylaşimda bulunamadım ama gördğum kadrıyla hala buralardasın . bak senın için oğlanın resmını paylaşiyorum . saygılar
[url]http://i.hizliresim.com/EE779B.jpg[/url]

Allah anali babali buyutsun, saglikli guzel bir omur dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

Arkadaşlar ön arka lastik almayı düşünüyorum, arka için sava 110/80 r17 var, ön orijinalinde 90/90 r17, ama bu ölçüde bulamadım. Ancak sava'nın 100/80, 90/80 ve 80/90 ölçülerinde var ön için, hangisini almam daha uygun olur? Orijinalinde yanak yüksekliği 81 cm, 100/80'de 80 cm, 90/80'de 72 cm ve 80/90'da yine 72 cm oluyor.

Hangisini tercih etmeliyim ön için?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Bebiş çoook tatlıymış, maşşallah nazar değmesin, inşalla Allah analı babalı büyütür, hayırlı evlat olmasını vesile olur :rendeer:
Ben de sava lastik alacagim onumuzdeki hafta. Sava mc18 olculeri uygun, ancak forumda sava mc50 taktiran var az daha kalin, saniyorum ben de onlardan alacagim. Boyut konusunda oldukca tereddutluyum ancak mc50 daha duzgun gorundu gozume.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
On icin hangi model uygun peki, bu belirttiklerim arasindan?

MC50'ye de baktim, ama daha racing bi model sanirim. Dusuk hizlarda MC18'den daha kotu performans vermesin?

Bir de on iicn MC50 modeli yok, ancak 100/80 var. 90/90 orijinali, 100/80 taksak olur mu? Veya onceki mesajimda belirttigim hangisini takmak lazim one?
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
On icin hangi model uygun peki, bu belirttiklerim arasindan?

MC50'ye de baktim, ama daha racing bi model sanirim. Dusuk hizlarda MC18'den daha kotu performans vermesin?

Bir de on iicn MC50 modeli yok, ancak 100/80 var. 90/90 orijinali, 100/80 taksak olur mu? Veya onceki mesajimda belirttigim hangisini takmak lazim one?
Dogrusu ben de gargi amca nin yazdiklarindan yola cikarak lastik bakiyorum, zira kendim denemedim. Olculer 100 80 17 ve 130 70 17.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Cok pahaliymis yav o olculerdeki lastikler. 110/80 ve 90/80'liklerin ikisi 200 tl iken, 130 70'in tanesi 400 civari :cherry:

Ben sanirsamki 110/80 ve 90/80 alacagim, ama mc18 ve mc50 arasinda kaldim. Bir de on tarafa 90/80mi, 80/90mi yoksa 100/80mi takmaliyim onu cozemedim. Zira 90/90 olculerinde lastik yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Yanlis bakmisim varmis o olculerde uygun fiyatli, michelin pirellilere bakmisim ben :farao:

O olculer bizim motora uyuyor mu? Daha kalin lastik daha iyi yol tutusu anlamina geliyor sanirim. Saga sola surtmeyecekse, yakiti artirmayacaksa alinabilir :cat:

gargiamca'yi bekleyelim, bize bir akil versin :thumleft:
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
56
ekleme

Arkadaşlar ön arka lastik almayı düşünüyorum, arka için sava 110/80 r17 var, ön orijinalinde 90/90 r17, ama bu ölçüde bulamadım. Ancak sava'nın 100/80, 90/80 ve 80/90 ölçülerinde var ön için, hangisini almam daha uygun olur? Orijinalinde yanak yüksekliği 81 cm, 100/80'de 80 cm, 90/80'de 72 cm ve 80/90'da yine 72 cm oluyor.

Hangisini tercih etmeliyim ön için?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Bebiş çoook tatlıymış, maşşallah nazar değmesin, inşalla Allah analı babalı büyütür, hayırlı evlat olmasını vesile olur :rendeer:

oncelıkle cok tesekkür ederim . Allah hepimzn cocuklarını ve diğer sewdıklerimizi bize bagışlasın.
lastık konusuna gelince ... ben bu konuda onemlı sayılablr bı bilgi paylaşmıştım tekrarlamak isterim . hatta hitit bneı telden aradı ona da anlattım galiba.ben arka lastiği değiştrmedim , iç lastği cıkarıp direk tubless yaptım bir yıl oldu boole kullanıyorum cok cok memnunum ve değiştrmeyı gereksz buluyorum . zaten lastık bır sure aşındıktan sonra yol tutuş açıısndan daha da gelişecektr. hala neden herkes lastiği değiştrmek istiyo anlamıyorum. lastık zaten yeterince geniş, ebat buyutunce kesinlikle hantallaşir ve fazla yakar. bıde bole kullanmayı deneyın. denemesi bedeava değil 5 tl :)) lastikçi elemesi
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Amin :)

Lastikler bana çok dandik geldi, değiştireyim diyorum ya. Lastiği genişletmek kesinlikle gereksiz mi diyorsunuz? Tutuşu iyi olsun istiyorum. Ön için ne önerirsiniz peki? 90/90 ölçüsünde bulamadım, 80/90 veya 90/80 var.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Benim lastikler de tubeless'e çevrilmiş durumda ancak nylon lastik olunca kafa olarak rahat edemiyorum, her virajda veya ıslaklıkta kayma riski geliyor aklıma, bu sefer de sürüşümü etkiliyor. Diğer yandan virajlarda hafif hafif kayma hissi var, ancak şimdilik sıkıntı yaşamadım.
Ben kalınlaştırmayı özel olarak düşünmüyorum ama mc50'ler daha düzgün gibi geldi. (zaten çok çok az kalınlaşıyor, fazla olsaydı ben de düşünmezdim).
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
MC50'nin modeli daha racing bi tip, az dişli ve düz yapılı. Biraz araştırdım, bu tip lastikler ısınması için yüksek hızlara çıkması gerekiyor ve geç ısınıyor. Yani bizim commuterlara uygun olduğunu düşünmüyorum, bu yüzden MC18'e yöneldim ben tekrardan. Sanırım MC18 110/80 ve 90/80 alacağım arka ön olarak, boyut büyütmek öğrendiğim kadarıyla iyi bir tercih değil. Tabi abilerimiz bizi aydınlatsın :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Ben de acayip arada kaldım, siparişi vermek üzereydim, yine baka kaldım...
MC18 hem daha da ucuz ama çok fazla kafam karıştı.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Aynı pozisyonda kaldım ben de :cherry: sepete attım bilgileri girdim ama ödemeyi yapmaya elim gitmedi. Biraz daha araştırdım ve MC18de karar kıldım birazdan siparişini vereceğim. Ön arka 90/80 ve 110/80 şeklinde yapacağım, 200 lira bişey tutuyor. MC50 ikilisi 300ü geçiyor.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Lastik deposunda soft olmayan MC50 280 tl yapiyor. Ee aradaki farkla bir dizlik, bir balaklava bir de file alayim bari ;
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Ama taksit yapınca 10'ar lira vade farkı biniyor :cherry: açıkçası çok büyük bir fark değil ama, MC50 racing lastik olduğu için, daha dişli olan MC18'e yöneldim ben, şehir içi düşük hız performansı daha iyidir "belki" diye. Hala sipariş vermedim, fikri olan aydınlatacak arkadaşlar varsa fikirlerini paylaşsınlar lütfen :cat:
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Allah allah ben de bir turlu satin ala basamadim. Mc50 aklima cok fena takiliyor.
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
130
Benim gördüğüm fark, MC50'nin hız kodu (max hız) 210 km/h, MC18'in ise 150 km/h. Asıl fark bu sanırım, ki MC50'nin M-Racer şeklinde adlandırılmasını da açıklıyor. 150'lik motora neden 200 km/h'lik hıza dayanıklı lastik alayımki? Basacağım taş çatlasa 100 km/h. Bu yüzden 100 lira fazladan vermek mantıksız geldi. Hem MC18 daha dişli daha desenli duruyor, ıslak zemin performansı, düşük hız performansı daha iyi olur sanırım.

Yol tutuşu konusunda bi fark var mı bilmiyorum. Yağmurda zaten kullanmayacağım.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
En sonunda mc25 e karar verdim hem daha kalin hem daha disli. Yarin ilk is siparis verecegim, yoksa yine kafam karisacak.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Ben takmıştım mc50 road racer. Ön 100/80-17 arka 130/70-17 lastik yumuşak bir lastik çok iyi yol tutuyor. Deseni michelin pilot street modelindeki gibi. 250cc li arkadaşlardan daha hızlı viraja giriyordum. Ebatları büyütmek konusunda aklınız takılmasın. Benim taktığım ebatlarda ön teker çapı 1mm arka teker çapı 4mm büyüyor. Kullanımda bi fark etmez motoruda yormaz. Yani özetle lastik iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Bu ebatta ünlü markaların çok para lastikleri. Oyüzden sava fiyat performansta cok iyi
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Şükürler olsun gargi amca. Nihayet buralardasın.Arasıra buraya da bir gözat. Teknik destek almada sana ne kadar güvendiğimizi biliyorsun.
Selam ve sevgilerimle.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
62
Ben takmıştım mc50 road racer. Ön 100/80-17 arka 130/70-17 lastik yumuşak bir lastik çok iyi yol tutuyor. Deseni michelin pilot street modelindeki gibi. 250cc li arkadaşlardan daha hızlı viraja giriyordum. Ebatları büyütmek konusunda aklınız takılmasın. Benim taktığım ebatlarda ön teker çapı 1mm arka teker çapı 4mm büyüyor. Kullanımda bi fark etmez motoruda yormaz. Yani özetle lastik iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

Bu ebatta ünlü markaların çok para lastikleri. Oyüzden sava fiyat performansta cok iyi
Cok cok tesekkur ederiz, ben de cok dusundum en sonunda sizin olculeri mc25 ile aliyorum. (Birkac dakkika sonra).
 
Katılım
24 Mar 2014
Mesajlar
58
Cok tesekkur ederim. Evet oldukca farkli, aksam isten eve donerken ve sabah ise gelirken bir hayli dikkat ettim. Zaten genelde temkinliyimdir, ama simdi eksa dikkat ediyorum. Haftasonu bos bir alanda calisacagim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------


Sizde dun siparis etmistim, bugun geldi ve monte ettim. Harika uyum sagladi, onayinizi ve guzel yorumu siteye yazacagim. Tesekkurler.

Ben teşekkür ederim. Güle güle kullanın. Güvenli sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst