Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sevgili Adana MT motor dostları..
Motorsikletler için koruma demirleri ve aksesuarları üretimi yaparak can ve mal güvenliğinizi ,aynı zamanda kaliteden, ve fiyat ekonomi politikasından taviz vermeden ,yurdışına bağımlılığımızı en asgari düzeye indirgeyip, aynı zamanda yurt ekonomisinede fayda sağlamayı amaçlamayan ustamızın ürünlerini kullanan bir motor sever olarak son derece kaliteli ürünleriyle müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağladığı için ustamıza teşekkür ederiz.
İyi geceler Adana mt
Sevgili adaşım nerdesin, ne yaaprsın,
Eskiden iş yerine uğrardık. Özledim seni
Nerelerde ne yaparsın. Bilgi verde bir çayını
İçeyim.
Her şey gönlünüzce olsun
Pazar günü sabah saat 10 da duygu kafenin önünden hareket edip karbogazinda sucuk ekmek yemeye gidiyoruz. 3 pulsar 1 mt 07 1 sym wolf 5 motorluyuz. Gelmek isteyen olursa bekleriz.
Merhaba arkadaşlar, bende Adanalıyım ama görev icabı 5 yıldır İstanbulda ikamet ediyorum. Bahar ayında Allahtan kaza bela olmaz ise motosikletim ile Adana ya gelmeyi düşünüyorum. O zaman sizlerle yüz yüze tanışmak isterim. Şimdiden bir merahba diyim dedim o yüzden
İyi geceler Adana mt
Sevgili adaşım nerdesin, ne yaaprsın,
Eskiden iş yerine uğrardık. Özledim seni
Nerelerde ne yaparsın. Bilgi verde bir çayını
İçeyim.
Her şey gönlünüzce olsun
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben cok istedigim halde hala bir toplantiya bile katilamadim.yinede herhangi bir gezi oldugunda burdan gormek isterim.toplantiya katilmayan geziye de katilmasin derseniz o olur ona bisey diyemem ama burda paylasilirsa kanimca daha iyi olur.bu benim fikrim tabiki kimse katilmak zorunda degil