- Katılım
- 25 Nis 2014
- Mesajlar
- 1,732
- Konu Yazar
- #1
Heyecan hat safhada yıllarca gözümde yurtdışından bişey alınca sanki gümrük ona el koyacak bir daha elime geçmeyecek gibi bir ön yargım vardı sağolsun yeni nesil vblogger arkadaşlar (başta MotorcuMuhabbeti ) sayesinde biraz aydınlandım ve ufak bir meblağ ile ilk siparişimi verdim.
Wireless inerkom alacaktım ama direk akfadan 200 liralık bir alışveriş yerine 17 liralık ücretsiz kargolu bir siparişle başlamayı uygun gördüm ve artçımla konuşabilmek için kablolu interkom aldım.
http://www.ebay.com/itm/Useful-Motorcycle-Headset-Mic-2-Way-Handsfree-Helmet-Intercom-GOOD-N98B-/130952859856?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item1e7d6610d0
Satıcı bana kargo seçtirmedi ücretsiz kargo standart ptt gibi bişey sanırım satıcının uygun gördüğü ("Standard International Flat Rate Postage" diye geçiyor) Olurda kargom elime geçerse (ki niye geçmesin yau
) yada geçmez sorunlarla karşılaşırsam burada yaşadıklarımı anlatacağım.
Son olarak MotorcuMuhabbeti' kardeşimizin alttaki ebay videolarını mutlaka izleyin izlemeden ebay' den alışveriş yapmayın diyorum, tekeriniz düz bassın. :cat:
Wireless inerkom alacaktım ama direk akfadan 200 liralık bir alışveriş yerine 17 liralık ücretsiz kargolu bir siparişle başlamayı uygun gördüm ve artçımla konuşabilmek için kablolu interkom aldım.
http://www.ebay.com/itm/Useful-Motorcycle-Headset-Mic-2-Way-Handsfree-Helmet-Intercom-GOOD-N98B-/130952859856?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item1e7d6610d0
Satıcı bana kargo seçtirmedi ücretsiz kargo standart ptt gibi bişey sanırım satıcının uygun gördüğü ("Standard International Flat Rate Postage" diye geçiyor) Olurda kargom elime geçerse (ki niye geçmesin yau
Son olarak MotorcuMuhabbeti' kardeşimizin alttaki ebay videolarını mutlaka izleyin izlemeden ebay' den alışveriş yapmayın diyorum, tekeriniz düz bassın. :cat: