- Katılım
- 10 Nis 2014
- Mesajlar
- 136
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba
honda spacy 110 kullanıyorum
%90 tek kişi biniyorum
bakımlarını zamanında kilometresinde yaptırırım
lastik havalarını haftada 2 kez kontrol ederim
har hur gaz açmam
ne kadar sakin kullanırsam kullanayım (60 km hızı geçmeden)100 km de 2,5 litre yakıt tüketiyor
5 litreye depo fulleniyor enjeksiyonlu olduğu halde 200 km den fazla gitmiyor
50 cc ler yakıt olarak daha makul seviyelerde fakat şehir içinde 50-60 km hızlara varabilmeleri tapa gaz kullanılmaları anlamına geliyor, tapa gaz kullanılan bir scooterdan da ekonomiklik beklemek yanlış olur
velhasıl kelam
-100 km de 2,5 litreden az yakan
-50 cc den yüksek
-50-60 km süratlere kendini yırtmadan çıkabilecek
-çinli olmayan scooter var mı
şu scooterlarda hala bilmem kaç sene önceki teknoloji cvt şanzımanları kullanıyorlar anlamıyorum
çok şey mi istiyorum
gören, duyan, bilen, kullanan var mı bilmek istiyorum
honda spacy 110 kullanıyorum
%90 tek kişi biniyorum
bakımlarını zamanında kilometresinde yaptırırım
lastik havalarını haftada 2 kez kontrol ederim
har hur gaz açmam
ne kadar sakin kullanırsam kullanayım (60 km hızı geçmeden)100 km de 2,5 litre yakıt tüketiyor
5 litreye depo fulleniyor enjeksiyonlu olduğu halde 200 km den fazla gitmiyor
50 cc ler yakıt olarak daha makul seviyelerde fakat şehir içinde 50-60 km hızlara varabilmeleri tapa gaz kullanılmaları anlamına geliyor, tapa gaz kullanılan bir scooterdan da ekonomiklik beklemek yanlış olur
velhasıl kelam
-100 km de 2,5 litreden az yakan
-50 cc den yüksek
-50-60 km süratlere kendini yırtmadan çıkabilecek
-çinli olmayan scooter var mı
şu scooterlarda hala bilmem kaç sene önceki teknoloji cvt şanzımanları kullanıyorlar anlamıyorum
çok şey mi istiyorum
gören, duyan, bilen, kullanan var mı bilmek istiyorum