Milano Motosiklet Fuarı(Saffet Üçünçü Çan anlatımıyla)

Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
mt09 tracer tanıtımı izledik. karı kız abazan muhabbetine girmeden...
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Bence böyle televizyonda yayınlanan tanıtımların bir çoğu taraflı.Zaten reklam yaptıkları gerekçesi ile o marka motoru göklere çıkarıyorlar.En önemli konuda küçük hacimli motorlara bakmıyorlar.Yeni başlayan yada küçük hacimli motor isteyenlere uymaz ki adamların tanıttıkları hep 600-700 cc üzeri pahalı motorlar oluyor.Bence bunun yerine Altın Elbiseli Adam'ı takip etmek izlemek daha iyi en azından motorları anlaşılır ve sadece bir dille ve hemen hemen her yönüyle anlatıyor.birde reklam yaptığım sanılmasın.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
ben de altın elbiselinin KTM tanıtımlarının hep yanlı olduğunu sezinliyorum
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ben de altın elbiselinin KTM tanıtımlarının hep yanlı olduğunu sezinliyorum
Evet yanli. Zaten adam diyor ki bizi buraya italyaya ktm getirdi. O yuzden uslubu de motorulari da pofpoflamasi belli. Ama diger markalara daha tarafsiz yaklastigi konusma tarzindan ve motorlarin kusurunu direk soylemesinden belli oluyor.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
o kadar olması da normal aslında ancak tvde daha profesyonel yayın yapıyordu. belkı maddı sıkıntıdan belkı bosvermıslıkten netten yaptıgı yayınlarda bır yavanlık var. yeni başlayanlar için oldukca faydalı vıdeolar yapmıs ancak sonrası yok. sanki sıkılmış artık monotona bağlamış modda... tv de tekrar yayın yapsa iyi işler çıkarabilir gibi.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
mt09 tracer tanıtımı izledik. karı kız abazan muhabbetine girmeden...

ben de altın elbiselinin KTM tanıtımlarının hep yanlı olduğunu sezinliyorum

Siz Barkın Bayoğlu'na düşmansınız anlaşılan. Ben anlamıyorum, adam gayet samimi bir dille anlatıyor ve seyirciyle bütün oluyor diye neden abazan muhabbetine girmiş oluyor. Hepimizin gülmeye ihtiyacı var, eğer ön yargılı bakarsanız gülmekten çok eleştirirsiniz. Ayrıca sevdiği motosiklet markalarını övüyor, siz kendi motosikletinizi seviyorsanız, güveniyorsanız onu arkadaşınıza tavsiye etmez misiniz? aynı o durum işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

o kadar olması da normal aslında ancak tvde daha profesyonel yayın yapıyordu. belkı maddı sıkıntıdan belkı bosvermıslıkten netten yaptıgı yayınlarda bır yavanlık var. yeni başlayanlar için oldukca faydalı vıdeolar yapmıs ancak sonrası yok. sanki sıkılmış artık monotona bağlamış modda... tv de tekrar yayın yapsa iyi işler çıkarabilir gibi.

http://www.altinelbiseliadam.com/kategori/hayati-bilgiler/

Fark ettiyseniz hayati bilgilerin çoğu televizyon hayatı bittikten sonra çekilmiş, Ayrıca bir sürü canlı yayın var ve hepsinde yeterince bilgi var.Bence eskisinden daha çok çalışıyor daha çok video çekiyor. Barkın Bayoğlu babamın oğlu değil yanlış anlaşılmasın, ben sadece tarafsız bir seyirciyim.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
Düşman değilim. Eleştiriyorum. Onun yaptığı işi yapan başkası yok. Hepimiz için birçok değerli bilgi sunan birisi benim nazarımda. Ancak daha iyisini yapabilecek potansiyeli varken yapmadığını düşünüyorum. Artık bu adam kendi keyfine keder çalışamaz bizlere karşı bir sorumluluğu var. Bu sorumluluğu yerine getirmeli. Ben yamaha mt 09 tracer tanıtımı bekledim. Ancak nafile. Oturmuşlar mankeni çekiyorlar motorun üstündeki. Yoksa yaptığı geyikler iyi.
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Bu adamı zaten sevmiyordum, hiçbir bilgisi yok. mt-07 lansmanında 20 dk lık videonun 15 dk'sında kanarya adaları ve yollarını anlatıp geri kalan 3 dk motosikleti sürerkenki hali ve kalan 2 dk'da da teknik bilgilerini okuyunca daha da sevmez oldum.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
Düşman değilim. Eleştiriyorum. Onun yaptığı işi yapan başkası yok. Hepimiz için birçok değerli bilgi sunan birisi benim nazarımda. Ancak daha iyisini yapabilecek potansiyeli varken yapmadığını düşünüyorum. Artık bu adam kendi keyfine keder çalışamaz bizlere karşı bir sorumluluğu var. Bu sorumluluğu yerine getirmeli. Ben yamaha mt 09 tracer tanıtımı bekledim. Ancak nafile. Oturmuşlar mankeni çekiyorlar motorun üstündeki. Yoksa yaptığı geyikler iyi.


Yorumlarınız o kadar sitem yüklüydü ki sizi iyi iş yapanların düşmanı gibi algıladım bir anda, öyle tipler vardır çünkü. Dediklerinize katılıyorum, geyik muhabbeti çevireyim derken bazı modelleri atlıyor. Belki de motosikleti sadece fuarda görmekle yeterli bilgi veremeyeceği için atlıyor da olabilir, bilemeyiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Saffet Üçüncü motosikletleri fuarda görmekle nası bu kadar net ve iyi olduğu yönünde cevaplar veriyor anlamıyorum. Bütün motosikletlerin her şeyine kadar anlattı, sanki 10 yıldır kullanıyormuş gibi. Bir de Ducati Scrambler'da bulunan mt 60 rs corsa'lar için "piyasada bulunması çok zor bir lastik ve sadece bu motosiklet için geliştirilmiş" dedi, evet inanabiliyor musunuz bunu kendinden emin bir şekilde söyledi???
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Yorumlarınız o kadar sitem yüklüydü ki sizi iyi iş yapanların düşmanı gibi algıladım bir anda, öyle tipler vardır çünkü. Dediklerinize katılıyorum, geyik muhabbeti çevireyim derken bazı modelleri atlıyor. Belki de motosikleti sadece fuarda görmekle yeterli bilgi veremeyeceği için atlıyor da olabilir, bilemeyiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Saffet Üçüncü motosikletleri fuarda görmekle nası bu kadar net ve iyi olduğu yönünde cevaplar veriyor anlamıyorum. Bütün motosikletlerin her şeyine kadar anlattı, sanki 10 yıldır kullanıyormuş gibi. Bir de Ducati Scrambler'da bulunan mt 60 rs corsa'lar için "piyasada bulunması çok zor bir lastik ve sadece bu motosiklet için geliştirilmiş" dedi, evet inanabiliyor musunuz bunu kendinden emin bir şekilde söyledi???

Atis serbest nasil olsa marka modelini bilmiyorlardir lastigin diye suslemek icin sallamis gibi.
Dedigine katiliyorum motora binmeden tasarima ve ureticilerin soyledigi verilere dayanarak ballandira ballandira anlatiyor. İlginc.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
Yorumlarınız o kadar sitem yüklüydü ki sizi iyi iş yapanların düşmanı gibi algıladım bir anda, öyle tipler vardır çünkü. Dediklerinize katılıyorum, geyik muhabbeti çevireyim derken bazı modelleri atlıyor. Belki de motosikleti sadece fuarda görmekle yeterli bilgi veremeyeceği için atlıyor da olabilir, bilemeyiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Saffet Üçüncü motosikletleri fuarda görmekle nası bu kadar net ve iyi olduğu yönünde cevaplar veriyor anlamıyorum. Bütün motosikletlerin her şeyine kadar anlattı, sanki 10 yıldır kullanıyormuş gibi. Bir de Ducati Scrambler'da bulunan mt 60 rs corsa'lar için "piyasada bulunması çok zor bir lastik ve sadece bu motosiklet için geliştirilmiş" dedi, evet inanabiliyor musunuz bunu kendinden emin bir şekilde söyledi???

180 55'lik rs corsa Saffet Abi'nin dediği gibi piyasada yok. Bilip bilmeden yazmayın.
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
38
180 55'lik rs corsa Saffet Abi'nin dediği gibi piyasada yok. Bilip bilmeden yazmayın.

Aynı lastiğin biraz büyüğünü taktılar diye sırf ona özel imal edilmiş mi oluyor? Zaten lastiğin ismini mt 60 rs corsa veya tam emin değilim mt 60 diye taktıysa piyasa ya da sürer.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
180 55'lik rs corsa Saffet Abi'nin dediği gibi piyasada yok. Bilip bilmeden yazmayın.

http://www.lapas.com.tr/katalog/pirelli_2013.pdf

160/60-17
180/55-17
180/60-17
190/50-17
190/55-17
200/55-17
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
180/55 ZR 17 M/C (73W) TL
180/60 ZR 17 M/C (75W) TL
190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
190/55 ZR 17 M/C (75W) TL
200/55 ZR 17 M/C (78W) TL


Satılıyor TR de? Ben mi yanlış gördüm acaba?
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bol bol teknik bilgi ve karbon faybır görmüş olduk :cherry:

Tek artısı mt09 tracer.

Barkının videolarda görememiştik onu niye pas geçti anlamadım gerçi.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ben Saffet Üçüncü nün moosiklet incelemelerini daha çok seviyorum .
En azından sürekli ss leri övüp , ağır enduro veyahut dual purpose leri yerden yere vurup , dalga geçmiyor.

Verdiği teknik bilgilerde aea dan daha doğru Saffet Üçüncünün.
Aea düzgünce ezberlemeyip yakın rakamlar söylüyor genelde dikkat ederseniz.

Aea eskiden daha tarafsızdı bence motor türleri hakkında.
Tanınmaya başlandıkça değiştiğini düşünüyorum.
Özelliklede habire karı kız olayına girmesi beni rahatsız ediyor.
Karı kız görmek istesem aea yı izlemezdim.

Şuda kesinlikle doğruki AEA nın motor camiasına katkısı büyüktür. Kendi adıma teşekkür ederim. Fakat dediğim gibi bence aea eski aea değil.

Aea dan kask için tavsiye istemiştim , 2 kask arasında kalıp.
""Hangisini istiyorsan onu al "" dedi. O gün bitti benim için.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Bence bu motosiklet anlatanların içinde en iyisi ama motosiklet çekimlerinde ktm onun önceliği çünkü onu her yere ktm götürüyor.onun için ktm'yi başkasına sormak lazım ama onun dışında diğer modelleri eğrisine doğrusuna anlatıyor.Ayrıca hayati bilgiler bölümünü izleyenler anlar zaten ne denli iyi anlattığını.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
o kadar olması da normal aslında ancak tvde daha profesyonel yayın yapıyordu. belkı maddı sıkıntıdan belkı bosvermıslıkten netten yaptıgı yayınlarda bır yavanlık var. yeni başlayanlar için oldukca faydalı vıdeolar yapmıs ancak sonrası yok. sanki sıkılmış artık monotona bağlamış modda... tv de tekrar yayın yapsa iyi işler çıkarabilir gibi.

TV de program yapsa beğenmediği lastikler için naylon diyebilecek mi? biraz abartılı da olsa çinliler için aklından geçeni söyleye bilir mi?
bizden bir şey beklemeden motorcular için program yapıyor aea saffet bey mühendis zaten, motor sporları geçmişi de var, diyeceğimiz bir şey yok, ama saffet abinin çok kötü dediği motor yada lastik gösterebilir misiniz?
aea ın motor türleri hakkında çok da taraflı olmadığını yaptığı enduro karşılaştırmasında biz bunları ağır, hantal, gitmez, durmaz bilirdik ama hepsi de öyle değilmiş demesinden anlayabilirsiniz.
250 cc karşılaştırmasında da sürücelere test ettirip puan, yorum verdirmişti.
hem zaten başka karşılaştırma yapan kim var?
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
http://www.lapas.com.tr/katalog/pirelli_2013.pdf

160/60-17
180/55-17
180/60-17
190/50-17
190/55-17
200/55-17
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
Diablo Rosso Corsa
160/60 ZR 17 M/C (69W) TL
180/55 ZR 17 M/C (73W) TL
180/60 ZR 17 M/C (75W) TL
190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
190/55 ZR 17 M/C (75W) TL
200/55 ZR 17 M/C (78W) TL


Satılıyor TR de? Ben mi yanlış gördüm acaba?

Diablo corsa var, mt 60 corsa yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst