Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
Merhaba,
Tel jantlar çok güzel olmuş. Fotoğraf mı parlıyor anlayamadım depo sanki ezilmiş gibi, nazar mı değdi?[/Q

Fotografta parlıyordur depoda bir eziklik yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

Merhaba,
Tel jantlar çok güzel olmuş. Fotoğraf mı parlıyor anlayamadım depo sanki ezilmiş gibi, nazar mı değdi?

Yandaki apartmanın yansıması depodaki eziklik dediğiniz şey :)
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
GoRrAt.jpg



eJVj1r.jpg


Buda benim yakışıklım :)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
benim yalpalama olayı devam ediyor, servis merkeze arızayı bildirmemiş.2 ay da öyle geçti. kafayı yememek elde değil.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
benim yalpalama olayı devam ediyor, servis merkeze arızayı bildirmemiş.2 ay da öyle geçti. kafayı yememek elde değil.

Lastikleri maalesef değiştirmek gerekiyor. Motorun ön kısmı hafif kalıyor, bir de üstüne yüksek yanaklı şambrelli lastik olunca yalpalama yapıyor. Savanın bir çok modeli var uyan, birinden birini taktırın, yol tutuşu bile çok değişiyor, tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
8
Herkese selamlar..
Motosikletimizin sübap aralığını tam bilen duyan varmı ? 0.05mm ve 0.10mm deniyor ama tam emin degilim. Zira 150 cc motorlarda evrenselmis gibi hep ayni ayar yapiliyor. Bu durum motordan motora degiskenlik gosterir. Mesela Yamaha ybr 0.07mm ve 0.14mm Honda cbf 0.08mm ve 0.12mm peki boxer ???
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Boxer gitti beyler bayanlar. Bir daha da vitesli falan kullanmam. Neredeyse nefret edecektim iki tekerden. Scooter'a alıştım, öyle devam edecek.

Hero Pleasure ile aranızdayım. Konuyu takip etmeye devam edecem okuması zevkli oluyor.

Bu arada givi E370 çantamı vermedim. Yeni motoruma takınca üst kapağı çıkarıp arkadaşa verdim boyattı getirdi sağolsun. Çok yakıştı.

kYNOXm.jpg
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Herkese selamlar..
Motosikletimizin sübap aralığını tam bilen duyan varmı ? 0.05mm ve 0.10mm deniyor ama tam emin degilim. Zira 150 cc motorlarda evrenselmis gibi hep ayni ayar yapiliyor. Bu durum motordan motora degiskenlik gosterir. Mesela Yamaha ybr 0.07mm ve 0.14mm Honda cbf 0.08mm ve 0.12mm peki boxer ???

kardeş boxer ve discover da ayarlar 0.05 e 0.1 ,pulsarda ise 0.05 e 0.08 dir...
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Boxer gitti beyler bayanlar. Bir daha da vitesli falan kullanmam. Neredeyse nefret edecektim iki tekerden. Scooter'a alıştım, öyle devam edecek
Hero Pleasure ile aranızdayım. Konuyu takip etmeye devam edecem okuması zevkli oluyor.

Bu arada givi E370 çantamı vermedim. Yeni motoruma takınca üst kapağı çıkarıp arkadaşa verdim boyattı getirdi sağolsun. Çok yakıştı.

http://i.hizliresim.com/kYNOXm.jpg

Gardaş aradaki fiyat farkını nasıl hallettin bu arada hayırlı olsun birde motorun vergi durumu konusunda bilgi bizahmet selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Gardaş aradaki fiyat farkını nasıl hallettin bu arada hayırlı olsun birde motorun vergi durumu konusunda bilgi bizahmet selamlar

Arkadaş azıcık apaçi ruhluydu; boxer'a tam teker motoru dedi hoşuna gitti sadece satış masrafını karşıladım aldım. Özellikle belirtmiştim fark ödeme imkanım olmadığını o da kabul etti. Tabi benim motorda lastikler kılıf elcik vs. 300 ü geçik masraf yapmıştım ama yine de karşılamıyor tabiki. Çocuğun motorunda da ön grenaj çatlaktı yan da baya bir sürtünme onları yaptırdı o şekilde verdi. Şimdilik sıkıntı yok, 1600 küsür km'de pleasure.

102 cc olduğu için vergi var maalesef. Bildiğimiz activa gibi motorun karakteri ama combine frenler baya iyi. Gücü boxer'ın yarısı :mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Arkadaş azıcık apaçi ruhluydu; boxer'a tam teker motoru dedi hoşuna gitti sadece satış masrafını karşıladım aldım. Özellikle belirtmiştim fark ödeme imkanım olmadığını o da kabul etti. Tabi benim motorda lastikler kılıf elcik vs. 300 ü geçik masraf yapmıştım ama yine de karşılamıyor tabiki. Çocuğun motorunda da ön grenaj çatlaktı yan da baya bir sürtünme onları yaptırdı o şekilde verdi. Şimdilik sıkıntı yok, 1600 küsür km'de pleasure.

102 cc olduğu için vergi var maalesef. Bildiğimiz activa gibi motorun karakteri ama combine frenler baya iyi. Gücü boxer'ın yarısı :mrgreen:

Teşekkürler sağolasın
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
İstanbulda oturuyorum çok dur kalk yapmak zorundayım , motorsikletim sürekli stop ediyor rölantide ,kafada kask yanınızda araba varsa motor zaten sessiz stop ettiğini anlayamıyorum .Yeşil ışık yanıyor vitese takıp tam kaldırıcam motoru çoktan stop etmiş (devir saatide yok) bende gittim otomobilin 1.susturucusunu aldım (son susturucu değil ilk susturucu motordaki patırtıları alan susturucu) ısıya dayanıklı mat boya ile boyadım orjinal egzoz aparatlarını bozdurmadan kaynattırdım , sesi abartı bir ses değil (apaçi ses hiç değil ) motor artık stop etmiyor eski egzoz motoru sıkıştırıyordu sanki şuan çok daha rahatlamış durumda motor , isterseniz egzozun sesini videoya çekebilirim .Saygılar


p1GoRrAtj
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
İstanbulda oturuyorum çok dur kalk yapmak zorundayım , motorsikletim sürekli stop ediyor rölantide ,kafada kask yanınızda araba varsa motor zaten sessiz stop ettiğini anlayamıyorum .Yeşil ışık yanıyor vitese takıp tam kaldırıcam motoru çoktan stop etmiş (devir saatide yok) bende gittim otomobilin 1.susturucusunu aldım (son susturucu değil ilk susturucu motordaki patırtıları alan susturucu) ısıya dayanıklı mat boya ile boyadım orjinal egzoz aparatlarını bozdurmadan kaynattırdım , sesi abartı bir ses değil (apaçi ses hiç değil ) motor artık stop etmiyor eski egzoz motoru sıkıştırıyordu sanki şuan çok daha rahatlamış durumda motor , isterseniz egzozun sesini videoya çekebilirim .Saygılar


https://imageshack.com/i/p1GoRrAtj

Dostum acilen bir video bekliyoruz senden :)
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Şimdi sırada cafe racer gidon takmak var . Fakat bunu yapabilmem için farklı bir seleye gerek var daha ince olmalı ki oturuş pozisyonum daha alçak olsun çok kambur duruyorum cafe racer gidon takarsam , boxer ın selesi nasıl çıkartılıyor bileniniz var mı acaba abilerim ? Bu arada yarın ön amrtisörlere körük takıyorum fotoğrafları paylaşacağım inşallah ..
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Şimdi sırada cafe racer gidon takmak var . Fakat bunu yapabilmem için farklı bir seleye gerek var daha ince olmalı ki oturuş pozisyonum daha alçak olsun çok kambur duruyorum cafe racer gidon takarsam , boxer ın selesi nasıl çıkartılıyor bileniniz var mı acaba abilerim ? Bu arada yarın ön amrtisörlere körük takıyorum fotoğrafları paylaşacağım inşallah ..

Selenin arka yanlarinda alyan anahtar ile sokebilecegin vidalar var birer tane. Onlari sok seleyi arkadan kaldir sonra cek eline gelir zaten. Cok basit.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Yurdukoru abi sa, viraj alıp yatmayı seven birisiyim. Kış olduğu için üzerindeki lastikler ölümcül olabiliyor.Motorada hep binmek istiyorum ama bunun için lastik almam lazım. Öğrenciyim bu isteklerimi karşılayabilecek bir lastik önerebilir misin abi? Mc32 kullanıyosun, yağmurda performans nasıl? (Yağmurda ne lastik takarsak takalım hızımızın normal havaya göre daha yavaş olması gerektigini biliyorum, fakat o hızda bile lastik kayıyor.Benlik bi durum degil yani.)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Aleyküm Selam kardeşim.

Mc32 ler gerçekten 10 numara çıktı. Keşke daha önceden alsaymışım. Bu lastiklerle Boxer tam bir arazi canavarı oldu. Köylerdeki küçük derelerden bile geçtim.

Aslında ben üzerindeki orjinal lastiklerinden memnundum, ta ki yağmur yağıp asfaltta patinaja girene kadar. Bırak freni, yokuş tırmanışta bile kayıyordu. Bu yüzden epey araştırıp Sava Mc 32 lerde karar kıldım.

Üzerinde kış lastiği olduğunu belirten ibare var. Winter Tyre yazıyor, istenirse çivi de takılıp karda kullanılabiliyor. Internette karda videolarını izledim akıllara zarar. Sert ve ani frende çok güzel yol tutuyor. Virajda yatırabildiğim kadar yatırdım bir sıkıntı yok.

Tek sıkıntı, yeni lastiklerle motor biraz sertleşti. O da 100 yanaktan 70 e düştüğüm için. Ancak bununla beraber mükemmel yol tutuşu ve güvenli sürüş geldi. ( Özellikle ön teker ve gidon ağırlaştı)

Boxer'ımı seviyorum. Berbat yolların gaddar motoru çünkü :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Lastikleri Sava Türkiye Distribütörü Barış Bey'den direkt ondan aldım. Aynı gün kargoya verdi ertesi gün geldi. Kargo dahil 290 liraya maloldu. Artı 2 adet te çelik sibop hediye gönderdi ama kargonun azizliğinden olsa gerek siboplar ulaşmadı. Numarası bir kaç sayfa geride vardı. Asfalt ağırlıklı kullanıyorsan mc 25 öneririm daha hesaplı. Ben genelde berbat yollarda kullanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst