Mondial Mondial 150 Z-One Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
21
meraba arkadalar bu motormu yoksa apache rtr150 mi
yakıt konusunda 11-12 kuruştan bahsediyorlar rtr150 için çok iyi doğruysa
buda onda aşşağıkalır yanı yok gibi forum da okuduğum kadarıyla
ama angisi_? birde çok fazla kullanıcı yorumu yok nedense.
iyi forumlar.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
4
hocom ben z-one 150 aldım kullanıyorum asfaltta kullanacaksan süper bir motor bence.ama köy yolları stablize yol olunca amartisörler çok sert geliyor.yakıt konusundada fazla yakmıyor diyebilirim
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
arkadaslar bende mh drift vardı, satıp bunun beyazını aldım, şuan 1200km yol gittim ve saatte 137 km hıza kadar çıktım. bir ay kadar oldu ve şu ana kadar hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım, titreşim sıfır başka sorularınız varsa anladığım kadar yardımcı olurum.

Son surati 90 km/h olan motorla 137 km/h hiza nasil ciktin hocam ?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
arkadaşlar teknik özelliklerdeki son hızı dikkate almayın bence çünkü motorun en sağlıklı kullanıldığı son hızlar yazılıyor oraya mh drift de de 110 yazıyor ama 130 kmhızları gördüğü söyleniyor z-one 150 de bence rahatlıkla 120 kmh ları görebilecek bir motor deneyip test etmek gerekir.

Mühendislik ölçümlerini dikkate almayip seni mi dikkate alalım?

Benim hayabusa senin ölçülerine göre 500 yapar mi?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
meraba arkadalar bu motormu yoksa apache rtr150 mi
yakıt konusunda 11-12 kuruştan bahsediyorlar rtr150 için çok iyi doğruysa
buda onda aşşağıkalır yanı yok gibi forum da okuduğum kadarıyla
ama angisi_? birde çok fazla kullanıcı yorumu yok nedense.
iyi forumlar.

Apache 13 kuruş ortalama yakar.. bas basma pek oynamaz bu değer.. Performans olarak sınıfının en iyisidir.. Cbf motor blogu kullandıgını söylediğiniz ve balansör olan bi motor apachenın 4.vitesinden ötesine geçemez.. Cbfcilere sorun apacheyı onlar anlatır zaten..

6000 devirde tam 90 km. 7000 devirde 105 km. 8000 devirde 120 km. hızı bence gayet iyi ve hızlanması çok iyi

Bu devirlerde bu hızları yapmıcagını bıle bıle neden yazarki insan .. Milleti kandırıp hakka giriyosunuz farkında degılsınız..

arkadaslar bende mh drift vardı, satıp bunun beyazını aldım, şuan 1200km yol gittim ve saatte 137 km hıza kadar çıktım. bir ay kadar oldu ve şu ana kadar hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım, titreşim sıfır başka sorularınız varsa anladığım kadar yardımcı olurum.

137 ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) iyiymiş..
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
Apache 13 kuruş ortalama yakar.. bas basma pek oynamaz bu değer.. Performans olarak sınıfının en iyisidir.. Cbf motor blogu kullandıgını söylediğiniz ve balansör olan bi motor apachenın 4.vitesinden ötesine geçemez.. Cbfcilere sorun apacheyı onlar anlatır zaten..



Bu devirlerde bu hızları yapmıcagını bıle bıle neden yazarki insan .. Milleti kandırıp hakka giriyosunuz farkında degılsınız..



137 ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) iyiymiş..

bildiğin avcılar kahvesi
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
o zaman senin binmiş olduğun hayabusada 299 km/h yukarı yapmaz eğer biniyorsan suziki hayabusa son hız 299 km :)
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
21
Eyvallah enes türker. RTR almak istiyorum ama para sorunum var toparlarsam rtr alacağım.
peki 180 Z ONE S ve bu 150 z one fark ne motor hacmimi? yakıt performans değerlendirirmisiniz.
yani 180 de alınırmı?
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
21
z one 150 modelini almis bulunmaktayim haftaya gelecek gelince bol bol fotograf ve izlenimlerimi paylasacagim istek olursa video falanda atabilirim iyi günler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst