- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Mt ailesi. Ev arkadaşımla yolları ayırmaya karar verdik. Bana bu hafta içinde taşınacağını söyledi fakat benim ev arkadaşı bulmam sezon ortası olması,kiranın yüksek olması ve gelecek olan kişinin komisyon+kira+depozito vermesi nedenlerinden dolayı çok zor. Kira kontratında ev arkadaşım ve benim imzam duruyor, ev arkadaşım benim haberim veya imzam olmadan kendi başına imzasını çekebilir mi?
Eğer imzasını çekerse ve bir bu ay sonunda kadar arkadaş bulamazsam diğer ay bütün kirayı ben ödemek zorunda kalacağım. Bu yüzden durum sıkıntılı.
Bir sorum daha olacak. Emlakçıyla konuştuğumda bana 'yeni ev arkadaşı bulursan ondan da komisyon alırım' dedi. Hakkı varmı, tekrardan komisyon alabilirmi?
Eğer imzasını çekerse ve bir bu ay sonunda kadar arkadaş bulamazsam diğer ay bütün kirayı ben ödemek zorunda kalacağım. Bu yüzden durum sıkıntılı.
Bir sorum daha olacak. Emlakçıyla konuştuğumda bana 'yeni ev arkadaşı bulursan ondan da komisyon alırım' dedi. Hakkı varmı, tekrardan komisyon alabilirmi?