Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
20140919_133749.jpg


Beyler bunu goreniniz oldu mu daha once?

Derken bir ustteki postta bu oldugunu dusundugum mesaji gordum ama resimi goremedigimden mutevellit anlamamisim sanirsam :)


Insan biraz konusur arkadas, yukarda sorular sorduk niye sallamiyosunuz yahu? Niye satiyosunuz motorlarinizi arkadas aciklasaniza, naptiniz taklami attiniz, sasiyi mi yamulttunuz soyleyin cekinmeyin :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
https://lh6.googleusercontent.com/-.../7prOvN9szac/w621-h828-no/20140919_133749.jpg

Beyler bunu goreniniz oldu mu daha once?

Derken bir ustteki postta bu oldugunu dusundugum mesaji gordum ama resimi goremedigimden mutevellit anlamamisim sanirsam :)


Insan biraz konusur arkadas, yukarda sorular sorduk niye sallamiyosunuz yahu? Niye satiyosunuz motorlarinizi arkadas aciklasaniza, naptiniz taklami attiniz, sasiyi mi yamulttunuz soyleyin cekinmeyin :)

Sen bi gitsene lan buradan,, git ötede oyna sen. Napcan Mt09 u, neyine senin... Pis apaçi!
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Hayırdır hocam, neden satıyosun? Nesinden memnun kalmadın? Enduroya gecicem deme :)

Sport touring mi alacaksın, artcılı daha rahat bir motor mu istiyorsun?

Hazır yeri gelmişken sorayım, şu hassas gaz kolu muhabbetinden çok çektin mi sen de, std. ve A modundayken paso teker diyor herkes, sen ne diyosun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Merhaba Bülent başganım. Naber? Motosikletimden acayip memnunum. Artık tarzımı pek değiştirmeyi düşünmüyorum naked motosikleti seviyorum ben. Yeni kasa Z1000 düşünüyordum. Fakat yeni ev alma durumlarından paramı harcamayayım diyorum. O yüzden biraz askıya aldım değişim işini. Zaten motosikletim 3100 km'de daha 0 gibi biraz daha sevişelim bakalım :) Gaz tepkisi başlarda can sıkıcı idi fakat alıştım artık. Hatta bazen hoşuma gidiyor bile :) Enduro'ya artık geçmem bende Xl700 Transalp'ten merağımı aldım. Hıı Tenere1200 buna dahil değil .p Biraz canlandıralım buraları :)

oz8r8o.jpg


B96DDj.jpg
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
merhaba arkadaslar,
alttaki link'ten sasi no'nuzu girerek geri cagirma var mi yok mu diye sorgulatabilirsiniz
http://www.yamaha-motor.eu/uk/services/modification-checker/index.aspx
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
10
arkadaşlar uzun yol sevenler için yamaha mt 09 tracker tanıtıldı. rahatını ve konforunu düşünen arkadaşlara duyrulur. bakalım fiyatı türkiyede ne kadar olacak. valla ben çok beyendim alıp şöyle yunanistan italya yapasım geldi, ;)

2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-K%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1-5.jpg


2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-25.jpg


Yamaha%20FJ-09%2015%20%208.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
arkadaşlar uzun yol sevenler için yamaha mt 09 tracker tanıtıldı. rahatını ve konforunu düşünen arkadaşlara duyrulur. bakalım fiyatı türkiyede ne kadar olacak. valla ben çok beyendim alıp şöyle yunanistan italya yapasım geldi, ;)

http://www.yakittuketimi.net/wp-content/uploads/2014/11/2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-Kırmızı-5.jpg

http://www.asphaltandrubber.com/wp-...-tracer/2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-25.jpg

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery A/Yamaha FJ-09 15 8.jpg

Bitmemis aceleye gelmis bence bu versiyon. Rakipler yardirirken bu zorlama olmus bence.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
arkadaşlar uzun yol sevenler için yamaha mt 09 tracker tanıtıldı. rahatını ve konforunu düşünen arkadaşlara duyrulur. bakalım fiyatı türkiyede ne kadar olacak. valla ben çok beyendim alıp şöyle yunanistan italya yapasım geldi, ;)

http://www.yakittuketimi.net/wp-content/uploads/2014/11/2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-Kırmızı-5.jpg

http://www.asphaltandrubber.com/wp-...-tracer/2015-Yamaha-FJ-09-MT-09-Tracer-25.jpg

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery A/Yamaha FJ-09 15 8.jpg

Çok şık,çok sexy ve fonksiyonel bir alet yapmış Yamaha....üstelik te teknolojik (Abs,Çekiş kontrol,4 adet güç modu vs)...:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

Merhaba Bülent başganım. Naber? Motosikletimden acayip memnunum. Artık tarzımı pek değiştirmeyi düşünmüyorum naked motosikleti seviyorum ben. Yeni kasa Z1000 düşünüyordum. Fakat yeni ev alma durumlarından paramı harcamayayım diyorum. O yüzden biraz askıya aldım değişim işini. Zaten motosikletim 3100 km'de daha 0 gibi biraz daha sevişelim bakalım :) Gaz tepkisi başlarda can sıkıcı idi fakat alıştım artık. Hatta bazen hoşuma gidiyor bile :) Enduro'ya artık geçmem bende Xl700 Transalp'ten merağımı aldım. Hıı Tenere1200 buna dahil değil .p Biraz canlandıralım buraları :)

http://i.hizliresim.com/oz8r8o.jpg

http://i.hizliresim.com/B96DDj.jpg
Yanındaki orange 09, Alper Atıcı'nın makine mi???...:cyclopsan
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Çok şık,çok sexy ve fonksiyonel bir alet yapmış Yamaha....üstelik te teknolojik (Abs,Çekiş kontrol,4 adet güç modu vs)...:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------


Yanındaki orange 09, Alper Atıcı'nın makine mi???...:cyclopsan

Aynen öyle Alper'le Kuşadası'na giderken benzinlikte çekmiştik.
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Yamaha tr sayfasını update etmişler fiyat yazmıyo ama
28-29 filan olurmu ki bu ya :))))))))))
http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Yamaha tr sayfasını update etmişler fiyat yazmıyo ama
28-29 filan olurmu ki bu ya :))))))))))
http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx


şunu bir de mt-07'ye uyarlasalarda aklım karışmaktan kurtulsa.ben beğendim motoru şahsen.yamaha güzel alternatifler çıkartıyor.bakalım 'benim için performans önemli değil yeaa' diyen endurocu arkadaşlar nasıl karşılayacaklar motoru.umarım 30'u geçmez fiyat.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
eger rahat istiyosan abicim olay budur

2014-Yamaha-Fazer8-EU-Competition-White-Studio-007.jpg


maxresdefault.jpg


4 silindirli makine gibisi yok
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ders niteliğinde valla,,, Öğrenmiş olduk sıralı 4 ün rahatlığını. FZ8 e bukadar para bayılmak insanı değişik duygulara iteliyor sanırım :)

Yamaha TR artık çakallık yapıyor, fiyat yazmıyor fiyatlar güncellenecek diye. Habire de kurdu ottu b.ktu diye zam yapıyor. Euro arttı diye motorlar gelirken zam yaptılar, sonra onlar tanıtım fiyatıydı diye yine zam yaptılar, sonra € düştü ama bu i.neler yine zam yaptılar...
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Ders niteliğinde valla,,, Öğrenmiş olduk sıralı 4 ün rahatlığını. FZ8 e bukadar para bayılmak insanı değişik duygulara iteliyor sanırım :)

Yamaha TR artık çakallık yapıyor, fiyat yazmıyor fiyatlar güncellenecek diye. Habire de kurdu ottu b.ktu diye zam yapıyor. Euro arttı diye motorlar gelirken zam yaptılar, sonra onlar tanıtım fiyatıydı diye yine zam yaptılar, sonra € düştü ama bu i.neler yine zam yaptılar...



Sana ders olsun diye yazmamıştım hocam kusura bakma artık yanlış anlaşılma için.. Sadece fikir olarak yazmıştım,bence sen yamaha alma protesto et hocam... saygılar
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Yanlız yeni çıkan modelle ilgili isim yanılması olmuş. "Tracer" yeni touring model, "(Sport) Tracker" daha önce tanıtılan geçmişe gönderme yapılan model.

MT09 - Tracer ;

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx

http://i63.fastpic.ru/thumb/2014/1104/29/2ba611886a48a5920b3fa34f94120b29.jpeg

...

çok sevdim hatta normal mt-09 testine gittiğimde ağzımın suyu akmıştı şimdi buna bayıldım diyebilirim.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
25
Selamlar, yaklaşık 8 ay,(7500 km'dir) ilk motorum olan cbr500r kullanmaktayım,herhangi bir problemde çok şükür yaşamadım.Bunda temkinli ve sakin sürmemimde katkısı büyük.Bir kaç aydan beride motorumu değiştirme hevesi bastı,motorumdan herhangi bir şikayetim ve memnuniyetsizliğimde yok,fakat doyumsuzluk hissi işte!.Burada sizden fikir alışverişinde bulunmak istememin sebebide aklımdaki iki motordan birinin mt 09 olması ve diğeride cbr 650 f olması.CBR 650 F aklımada ,kalbimede fazlasıyla hitap ediyor,Bunda nisbeten daha güçsüz,vergi avantajı ve kanaatimce biraz daha az yakmasının etkisi büyük.MT 09 ise daha çok hislerime hitap ediyor ve biraz da korkutuyor.Özellikle yüksek torku ve gaz tepkilerinin hassasiyetine yapılan vurgunun bunda payı yüksek.Yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere az çok bende kanaat oluşmuş durumda fakat,Her an herşey değişebilirde.Sizlerden beklentim neden mt 09 olmalı yada olmamalı şeklinde ve birazda yakıt ile ilgili tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum teşekkürler ,iyi forumlar...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
İlk motorunuzla devam edin. Tecrübeniz daha hırçın motorlar için henüz yeterli değil bence. En az 30 bin km den sonra değiştirmeyi düşünün madem memnunsunuz mevcut motorunuzdan. Bahsettiğiniz iki motor için daha fazla tecrübe kazanmış olur, diğerlerini de daha detaylı düşünme fırsatı bulursunuz.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
25
İlk motorunuzla devam edin. Tecrübeniz daha hırçın motorlar için henüz yeterli değil bence. En az 30 bin km den sonra değiştirmeyi düşünün madem memnunsunuz mevcut motorunuzdan. Bahsettiğiniz iki motor için daha fazla tecrübe kazanmış olur, diğerlerini de daha detaylı düşünme fırsatı bulursunuz.
Teşekkür ederim,açıkcası mt 09 için bu düşünce bendede ağır basmakta fakat cbr 650f için daha olur gözüyle bakıyorum.Tabi cbr 650 nin hakkını veririm limitlerini zorlarım noktasında kesinlikle değilim,istedikten sonra temkinli kullanarak üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum.Tabi bu söylediklerimden mt 09 muaf tutuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst