Selamlar, yaklaşık 8 ay,(7500 km'dir) ilk motorum olan cbr500r kullanmaktayım,herhangi bir problemde çok şükür yaşamadım.Bunda temkinli ve sakin sürmemimde katkısı büyük.Bir kaç aydan beride motorumu değiştirme hevesi bastı,motorumdan herhangi bir şikayetim ve memnuniyetsizliğimde yok,fakat doyumsuzluk hissi işte!.Burada sizden fikir alışverişinde bulunmak istememin sebebide aklımdaki iki motordan birinin mt 09 olması ve diğeride cbr 650 f olması.CBR 650 F aklımada ,kalbimede fazlasıyla hitap ediyor,Bunda nisbeten daha güçsüz,vergi avantajı ve kanaatimce biraz daha az yakmasının etkisi büyük.MT 09 ise daha çok hislerime hitap ediyor ve biraz da korkutuyor.Özellikle yüksek torku ve gaz tepkilerinin hassasiyetine yapılan vurgunun bunda payı yüksek.Yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere az çok bende kanaat oluşmuş durumda fakat,Her an herşey değişebilirde.Sizlerden beklentim neden mt 09 olmalı yada olmamalı şeklinde ve birazda yakıt ile ilgili tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum teşekkürler ,iyi forumlar...