Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Motorda kullanılan yağ debriyajın ayırmasını etkiler mi?

Normalde debriyajımda sorun yoktu. Motul 10-40 yağ konuldu dendi serviste. Bu değişimden sonra debriyaj ayırmamaya başladı. Tekrardan yağı değiştirmeyi düşünüyorum düzelecek ümidiyle, önce bir sorayım dedim.
kötü yağda geçişler hatır hutur olurda motul sıkıntı yapmaz yaa,debriyaj sisteminde sıkıntı kaçak olup hava falan almış olabilirmi?
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
kötü yağda geçişler hatır hutur olurda motul sıkıntı yapmaz yaa,debriyaj sisteminde sıkıntı kaçak olup hava falan almış olabilirmi?

Motor boşa geçmiyor, debriyajı sıkınca bile yürüyor o derece kötü.

Sargı söküldü. Acaba o debriyaja etki eder mi? Başka bir işlem yapılmadı. Ki bu işlem öncesi debriyajdan yana hiç bir sıkıntım yoktu. Şıkır şıkırdı vitesler.
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
88
Merhaba arkadaşlar bende 1000rr alma arefesindeyim , ilandaki motor hoşuma gitti kısmetse ankaradan bakmaya gideceğim önce sizlere sormak istedim bilen tanıyan var mıdır? Resimlere bakarak dahi birşeyler söyleyebilir misiniz =)

Saygılar...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-benzersiz-2007-model-hatasiz-kazasiz-10-numara-repsol-183201263/detay/
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Merhaba arkadaşlar bende 1000rr alma arefesindeyim , ilandaki motor hoşuma gitti kısmetse ankaradan bakmaya gideceğim önce sizlere sormak istedim bilen tanıyan var mıdır? Resimlere bakarak dahi birşeyler söyleyebilir misiniz =)

Saygılar...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-benzersiz-2007-model-hatasiz-kazasiz-10-numara-repsol-183201263/detay/

İlk intiba olarak temiz duruyor ama km çok az geldi. yani yılda 5000km yapsan 35000km olması lazım. Eğer km düşürülmüşse ve motor yenileme zamanı sana denk gelirse 5-6000TL gibi bir masrafı oluyor sanırım.
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
88
İlk intiba olarak temiz duruyor ama km çok az geldi. yani yılda 5000km yapsan 35000km olması lazım. Eğer km düşürülmüşse ve motor yenileme zamanı sana denk gelirse 5-6000TL gibi bir masrafı oluyor sanırım.

Teşekkürler cevap için. Sakaryada yetkili honda bayisine götürüp göstereceğiz km düşürülmüşse ortaya çıkar heralde orada.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Merhaba arkadaşlar bende 1000rr alma arefesindeyim , ilandaki motor hoşuma gitti kısmetse ankaradan bakmaya gideceğim önce sizlere sormak istedim bilen tanıyan var mıdır? Resimlere bakarak dahi birşeyler söyleyebilir misiniz =)

Saygılar...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...siz-kazasiz-10-numara-repsol-183201263/detay/

Motorun ilan tarihi yenilenmiş. Ben son motorumu almadan önce de ilandaydı bu. Yani en az 3 aydır ilanda duruyor. Bunu göz önüne alın. Eğer gerçekten temiz olsaydı, satılırdı bu zamana kadar.

Plakayı öğrenip hasar kaydını sorgulayın mutlaka. Ben 1000rr'ımı almadan önce sorguladığım 8 tane 1000rr 2sinin pert kaydı, 2 sinin 15bin lira üstü ağır hasar kaydı, diğer 2 sinin 3-4 bin liralık hasar kayıtları vardı.

Birde arka disk orjinal değil. 24 bin km'deki bir motorun diski niye değişir?
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
88
Motorun ilan tarihi yenilenmiş. Ben son motorumu almadan önce de ilandaydı bu. Yani en az 3 aydır ilanda duruyor. Bunu göz önüne alın. Eğer gerçekten temiz olsaydı, satılırdı bu zamana kadar.

Plakayı öğrenip hasar kaydını sorgulayın mutlaka. Ben 1000rr'ımı almadan önce sorguladığım 8 tane 1000rr 2sinin pert kaydı, 2 sinin 15bin lira üstü ağır hasar kaydı, diğer 2 sinin 3-4 bin liralık hasar kayıtları vardı.

Birde arka disk orjinal değil. 24 bin km'deki bir motorun diski niye değişir?

Teşekkürler faydalı bilgiler için bi araştırmasını yapıp burada paylaşırım. Saygılar...
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
G17GYN.jpg
[/url][/IMG]

Sanırım iki kedi gördüm evet eveet kedi gördüm
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
arkadaslar 2009 1000rr icin konusuyorum. Bir arkadasa sordum 1000km'de anca 100 gram yağ eksiltir dedi, kullanan baska bir arkadasa sordum 400 km'de 200 gram yağ eksiltiyodu dedi, yani 1000km'de 500gram yağ eder. Doğrusu hangisidir yardımcı olabilir misiniz? Bir süredir kawa z750 kullanıyorum ve artık sıkılmaya basladım :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar 2014 Düz Beyaz modelden bir arkadaşımız aldi ve ailevi sorunlardan dolayı satıyor.
Henuz 800 kmde. 39ooo Liraya veriyor bana ne dersiniz ?
Almalı mıyım sezonda 48 Bine kadar çıkacak RR lar...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaşlar 2014 Düz Beyaz modelden bir arkadaşımız aldi ve ailevi sorunlardan dolayı satıyor.
Henuz 800 kmde. 39ooo Liraya veriyor bana ne dersiniz ?
Almalı mıyım sezonda 48 Bine kadar çıkacak RR lar...

daha 1 ay öncesine kadar 39 bin tl değilmiydi sıfırı.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
arkadaslar 2009 1000rr icin konusuyorum. Bir arkadasa sordum 1000km'de anca 100 gram yağ eksiltir dedi, kullanan baska bir arkadasa sordum 400 km'de 200 gram yağ eksiltiyodu dedi, yani 1000km'de 500gram yağ eder. Doğrusu hangisidir yardımcı olabilir misiniz? Bir süredir kawa z750 kullanıyorum ve artık sıkılmaya basladım :)

Niye bu kadar yağ yakıyor bu makine sebebi nedir?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Mrb arkadaşlar 2014 orjinal lastiklere gıcık olup değiştiren varmı aranızda, Pirelli SüperCorsa yada tecrübe edindiğiniz lastik ?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Güzel insan beni yanlış anlama sakın, videonu sonuna kadar izledim, motoru birinden ödünç almışsın sanırım(ki umarım öyledir). Değilse acilen sağlam bi eğitim almalısın.

Eğitim almak kötü birşey deği niye yanlış anlayayım. Ayrıca özel bir eğitmenden güvenli sürüş eğitimim de var. Motora gelirsek 0 km aldım ve 4 ay oluyor. Şuan 6000 km civarında.

Sürüşle ilgili kritiklerinizi öğrenmek isterim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Supersport motosiklet kullanıcılarının kullanım tarzları genelde buna yakındır. O yüzden spor motosiklet kullanan insana eğitim al demek bana pek mantıklı gelmiyor. Zira aldığınız eğitime uymaya kalkarsanız birincisi makasa girmemeniz lazım, daha sakin ve kontrollü kullanmanız lazım. Herkesin riski kendine aittir bana göre. Lafım kimseye atfen değil ama birkaç eğitim sertifikası almış kişilerin diğerlerine cahil muamelesi yapması bana göre sosyal hayatta ezik kalan egolarını canlandırma çabasından başka bişey değil.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Mrb arkadaşlar 2014 orjinal lastiklere gıcık olup değiştiren varmı aranızda, Pirelli SüperCorsa yada tecrübe edindiğiniz lastik ?

supercorsa pist lastiğidir,optimum ısısına erişme süresi uzundur sağlam gazlamak gerekir,pistte ısıtma battaniyeleri ile önceden ısıtılır,bunu normal yolda yapmanız için uzun süre asfalt kalitesi iyi olan yelerde kullanmanız gerekir ki tam performans verebilsin.

sizin kullanımınız hep güzel asfaltta ise hiç şehir içine girmiyorsanız ve genelde yüksek devirlerde kullanıyorsanız supercorsa olabilir.Ama bence pist dışında gereksiz(ayrıca pahalı)

bunun yerine rossocorsa öneririm çok iyi lastiktir kullanımı track+race dir fakat pist lastiği kadar uzun ısınma süresine sahip değildir.Normal lastikler kadar sürede ısınır ve bir pist lastiğine yakın performans verir.

rosso2 isi daha çok race+road olarak geçer ömrü rossocorsodan daha uzundur ve yağmur performansı daha iyidir.Fakat viraj larda rossocorsa daha iyidir.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Eğitim almak kötü birşey deği niye yanlış anlayayım. Ayrıca özel bir eğitmenden güvenli sürüş eğitimim de var. Motora gelirsek 0 km aldım ve 4 ay oluyor. Şuan 6000 km civarında.

Sürüşle ilgili kritiklerinizi öğrenmek isterim.

Ben öyle ciddi bir hata falan görmedim lakin sanki ilk motorunmuş ya da 125cc den buna geçmiş gibi kullanıyorsun hocam, nasıl anlatsam bi çekimserlik,tecrübesizlik mi desem acemilik mi desem bana böyle şeyler sezdirdiniz direkt videoyu izleyince. Belki çoğumuzdan iyisindir bilemiyorum ben sadece o an ki hislerimi paylaştım tüm samimiyetimle. Saygılar.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Tarz değişikliğ için motorumu sattım ama içim bir yandan da şua aşağıdaki linkteki motorları inceliyorum.Bunlar hakkında yorumlarınıza ihtiyaç duyuyorum.
Bu arada tanıyınlar varsa motorları daha da iyi olur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...e-hatasiz-motoru-garantiden-0-170357154/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-1000rr-191508733/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iz-tertemiz-honda-cbr-1000-rr-175238869/detay

Adana dan selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst