Evet ilgi kısmında haklısınız yardimci oldunuz yazılarım biraz kırıcı olabilir zira bu ara biraz sinirliyim saygısızlık olarak algilamayin bu arada arkadaşlar ben motoru alırken nakit indirimli aldim ama yine de bu indirim sinirimi bozdu evet yalan yok geri verme işini düşünmüyordum fakat belli başlı 2-3 sorunum devam ediyordu dedim zaten ucuz motor olur böyle şeyler COK BÜYÜK sıkıntı olmadan rahatsız etmiyim en son fiyat düşünce dedim demek dahada ucuz bu motor kendimi keriz hissedince memnuniyetsizliklerimi dile getirip geri vermek istiyorum sizle ilgili de bi problemimde yok ben CEVAPlarinizin tam geri vermek diyince kesilmesini yanlış anladım dediğim gibi haftaya eve gidicem bayiye giderim şunu da söyliyim eğer fiyat düşmeseydi geri vermezdim o ufak memnuniyetsizliklerimle devam ederdim fakat beni geri vermeye bu memnunyetsizliklerimi size söylememde en fazla bu fiyat etki etti keşke fiyat hiç degismeseydi
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Açıkcasi bende az tirsiyorum yanıma dövüşcu bi abi var onu alicam ne olur ne olmaz sadece en büyük memnuniyetsizligim servis kismi servis satış ve ilgide harbiden hoşuma gitti fakat servis tarafı kötü bence yağ filtresini değişmiyorlardi parası neyse vericem diyorum yok sonra diğer usta geldi degis dedi hallettiler
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Ekrem bey aracı olursa olabilir ama sıfır motor al plaka ruhsat çıkar kullanıcıs ol belli kmlere gel sonra iade etmek istiyorum de bayide adamın surat ifadesini görmek isterdim :queen:
Açıkcasi bende az tirsiyorum yanıma dövüşcu bi abi var onu alicam ne olur ne olmaz sadece en büyük memnuniyetsizligim servis kismi servis satış ve ilgide harbiden hoşuma gitti fakat servis tarafı kötü bence yağ filtresini değişmiyorlardi parası neyse vericem diyorum yok sonra diğer usta geldi degis dedi hallettiler
