[Adana - MT]

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tünaydın dostlar.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

Nuri hoş gelmişsin. :king:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Estafurullah sorun değil. Bende bazen gözden kaçırıyorum. Şimdiki gibi :p Bi gün görüşürüz inşallah ya. Tabi ben tabanvaydan kurtulup iki tekere tekrardan terfi edinceye kadar :mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bayrağımızı bayrak,
Toprağımızı vatan kabul eden,
Devlet yönetim anlayışını Cumhuriyet
Kabul eden tüm arkadaşlarımın
Cumhuriyet bayramını kutlar,
Bu anlayışın bekaası için hepinizi
Kutlu anlayışına saygılar sunarım
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
TÜM ARKADAŞLARIMIN VE MİLLETİMİN,29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst