[Bursa - MT]

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Merhabalar,
önümüzdeki sene için motorsiklet alma planlarım var. şubattaki fuara gidip detaylıca inceleyeceğimde fakat kafama takılan konu : servisler ve işletim maliyetleri. Ktm, Honda, Yamaha için Bursa daki servislerin kalitesi Servis bedelleri yedek parça maliyetleri ile ilgili bilgi verebilirmisiniz?
Bence Bursadaki en iyi servis Honda servisi.

En azından Suzuki servisinden kat kat daha iyi onu biliyorum.
Bir eski motorum cbr dı. Nerden biliyorsun derseniz.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler dikkatli olun kasksız ve eksik evrakla yola cıkmayın bursada her yerde kontrol var yıl sonu geldi ya bütçeyi tutturmaya çalışıyorlar affetmezler söyliyeyim

aynen çoşmuş durumdalar araçlarada olmadıkları yerlerde ceza bile yazıyorlar bir kaç arkadaşım bursada yokken bursada ceza yazılmış eve gelmiş
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşkalr 29 ekim de kortej var bilginize
https://www.facebook.com/events/793966390665982/?source=1&sid_reminder=5817367468233981952

ayrıca
rdD2WN.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
suzuki duran kardeşlerden kötüyse vay halimize. duran kardeşler müşteriye karşı ilgisizc ve saygısız. ayrıca bilgisiz olduklarını da düşünyorum...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
suzuki duran kardeşlerden kötüyse vay halimize. duran kardeşler müşteriye karşı ilgisizc ve saygısız. ayrıca bilgisiz olduklarını da düşünyorum...

Bir servis akünün kutup başlarını söküp, tekrar takmadan seleyi oturtup sahibine öylemi teslim eder ?

Ha birde akü şarj edilecek diye konuşmuştuk. Teslim almaya gittiğimde unutmuşuz, daha sonra tekrar gelin yaparız. Şimdilik böyle idare edin, dediler.
Yalova yolundaki suzuki servisi bunları yapan.Hani aynı zamanda bajaj vs de satan servis. Bildiğim kadarıyla bursadaki tek suzuki servisi zaten.
Düşünün yani.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
Bir servis akünün kutup başlarını söküp, tekrar takmadan seleyi oturtup sahibine öylemi teslim eder ?

Ha birde akü şarj edilecek diye konuşmuştuk. Teslim almaya gittiğimde unutmuşuz, daha sonra tekrar gelin yaparız. Şimdilik böyle idare edin, dediler.
Yalova yolundaki suzuki servisi bunları yapan.Hani aynı zamanda bajaj vs de satan servis. Bildiğim kadarıyla bursadaki tek suzuki servisi zaten.
Düşünün yani.

benimde duran kardeşler anım şöyle. 2012 de 2. el cbf aldım. o zamanlar gidon nedir onu bile bilmiyorum. motorun sahibi sakallı bir hacı. yemin billah ediyor. vitrindeki motorları göstererek benim motorumun bunlardan tek farkı 7 bin km de olması diyor.

sonrasında motoru duran kardeşlere göstermeye gittik. motora mustafa diye bir eleman baktı. bindi gezdi geldi. abi dedi gidon yamuk. ee yani ne demek bu motor kazalı mı dedim. yok dedi sadece gidon yamuk. 3-4 defa motor kazalı mı diye sordum. her seferinde de yok abi sadece gidon yamuk dedi. bende hem satıcıya hemde servise güvenerek motoru aldım. 3 hafta sonra ön far patladı ve 60 km hızdan sonra aşırı titreme hissettim. servise gittim. 2 saat sonunda bana yine mustafa baktı. dedim böyle böyle motor giderken titriyor normal midir dedim. abi senin motor kazalı dedi maşa eğri olabilir dedi. ya sen baktın kaza yok dedin aldım şimdi kazalı oldugunu söylüyorsun bu ne iştir dedim. hiç ilgilenmediler. ismini bilmediğim bir yetkili ile görüştüm o daha da beter çıktı. çok kaba davrandı.

bu nedenle kesinlikle duran kardeşlerden alışveriş yapmıyorum ve önermiyorum. tamirci gerekirse kentmeydanı tarafında ertuğtul ustayı şiddetle tavsiye ederim
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Kemerçeşme caddesi Ertuğrul usta iyidir arkadaşın dediği gibi. Ybr min bakımlarını orda yaptırmaktayım gayet memnunum ilgili alakalı bir abimizdir kendisi
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Saat 16:30 Da Cumhuriyetimizi 91.Yılını Kutlama Amaçlı Türk bayraklarımız ile Kortej Katılımı için Esentepe'de Buluşuyoruz Arkadaşlar Herkesi Bekleriz...
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Saat 16:30 Da Cumhuriyetimizi 91.Yılını Kutlama Amaçlı Türk bayraklarımız ile Kortej Katılımı için Esentepe'de Buluşuyoruz Arkadaşlar Herkesi Bekleriz...

arkadaşlar kortejın toplanma yerı: fsm dekı konser alanı yanı akugur alışveriş merkezının arkasındakı buyuk boş alan kortejın başlama saat: 17:00 dir.
bız arkadaşlarla esentepede buluşup oyle gıdecez bilginize...
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Selamun aleykum kardeşler. izmirde bildiginiz motor no yazabilen var mi
varsa ister burdan ister özelden lütfen yardımcı olunuz.
ve de blok değiştirip muayene ye giden var mi yakın zamanda ne oldu?
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Bursadaki arkadaşlardan elinde 2006 model YBR'e uygun koruma demiri varsa satın alabilirim. Çıkma 2. el felan olur hiçfarketmez, koruma demiri olsunda birtane motosiklette hiç yoktan iyidir :)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
benimde duran kardeşler anım şöyle. 2012 de 2. el cbf aldım. o zamanlar gidon nedir onu bile bilmiyorum. motorun sahibi sakallı bir hacı. yemin billah ediyor. vitrindeki motorları göstererek benim motorumun bunlardan tek farkı 7 bin km de olması diyor.

sonrasında motoru duran kardeşlere göstermeye gittik. motora mustafa diye bir eleman baktı. bindi gezdi geldi. abi dedi gidon yamuk. ee yani ne demek bu motor kazalı mı dedim. yok dedi sadece gidon yamuk. 3-4 defa motor kazalı mı diye sordum. her seferinde de yok abi sadece gidon yamuk dedi. bende hem satıcıya hemde servise güvenerek motoru aldım. 3 hafta sonra ön far patladı ve 60 km hızdan sonra aşırı titreme hissettim. servise gittim. 2 saat sonunda bana yine mustafa baktı. dedim böyle böyle motor giderken titriyor normal midir dedim. abi senin motor kazalı dedi maşa eğri olabilir dedi. ya sen baktın kaza yok dedin aldım şimdi kazalı oldugunu söylüyorsun bu ne iştir dedim. hiç ilgilenmediler. ismini bilmediğim bir yetkili ile görüştüm o daha da beter çıktı. çok kaba davrandı.

bu nedenle kesinlikle duran kardeşlerden alışveriş yapmıyorum ve önermiyorum. tamirci gerekirse kentmeydanı tarafında ertuğtul ustayı şiddetle tavsiye ederim

hacı bu sana yapılan için sadece ordan alışveriş etmemek az gelir farklı bişeyler denemek lazım da neyse...
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
merhaba arkadaşlar. sym wolf motorumu satıyorum. 17000 km de. kazası filan yok. hiç bir sıkıntısı yok. 600 lük bişiler düşündüğüm için satılıktır. üzerine max.5000 vereceğim araçlarla takas düşünürüm. büyük motor haricinde x-max ilede takas düşünebilirim.(bide scooter denemek için, tipi hoşuma gidiyor.)ilan linkini paylaşıyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-sym-wolf-takasli-180586832/detay/
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst