- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
tesekkurler kardesim. Saglik durumumda hicbir sikinti yok cok sukur. Kaza cok fazla kaza olan girenin cikanin cok vol oldugu hurriyet yolunda oldu. Ben Duran trafikte sagdaki bosluktan ilerliyordum. Karsidaki arac da benim onumdeki aracin yol vermesini first bilerek benim seride girip sola donmek istedigi esnada carpistik. Tecrubem 3000 km idi motosikletle. Hyosungun durusuna asigim. AMA Ben Bu motoru kullanirken ciddi ciddi zorlaniyorum. Yola cok iyi konsantre olamiyorum. Onceki motorum mondial bisiklet gibiydi cok rahatti.
geçmiş olsun bende kaza önceden oldu motoru yeni yaptırıyorsun zannettim bence yaptırıp sat motoru hada küçük bişey al cbr 250 gibi hem daha dik oturuluyor
Tmm nasipse 30ekimden itibaren bikaç gün bursadayım![]()
atışa bile gieriz olmadı
Memuh abi Cemle görüşüyor musun


