[Bursa - MT]

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tesekkurler kardesim. Saglik durumumda hicbir sikinti yok cok sukur. Kaza cok fazla kaza olan girenin cikanin cok vol oldugu hurriyet yolunda oldu. Ben Duran trafikte sagdaki bosluktan ilerliyordum. Karsidaki arac da benim onumdeki aracin yol vermesini first bilerek benim seride girip sola donmek istedigi esnada carpistik. Tecrubem 3000 km idi motosikletle. Hyosungun durusuna asigim. AMA Ben Bu motoru kullanirken ciddi ciddi zorlaniyorum. Yola cok iyi konsantre olamiyorum. Onceki motorum mondial bisiklet gibiydi cok rahatti.

geçmiş olsun bende kaza önceden oldu motoru yeni yaptırıyorsun zannettim bence yaptırıp sat motoru hada küçük bişey al cbr 250 gibi hem daha dik oturuluyor

Tmm nasipse 30ekimden itibaren bikaç gün bursadayım :)

atışa bile gieriz olmadı

Memuh abi Cemle görüşüyor musun
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
tesekkurler kardesim. Saglik durumumda hicbir sikinti yok cok sukur. Kaza cok fazla kaza olan girenin cikanin cok vol oldugu hurriyet yolunda oldu. Ben Duran trafikte sagdaki bosluktan ilerliyordum. Karsidaki arac da benim onumdeki aracin yol vermesini first bilerek benim seride girip sola donmek istedigi esnada carpistik. Tecrubem 3000 km idi motosikletle. Hyosungun durusuna asigim. AMA Ben Bu motoru kullanirken ciddi ciddi zorlaniyorum. Yola cok iyi konsantre olamiyorum. Onceki motorum mondial bisiklet gibiydi cok rahatti.
Geçmiş olsun, motosikletin önünde rüzgarlık sperlik cam vs. olunca konsantre olmak zorlaşıyor, şehir içinde naked motor kullanmak çok daha iyidir, bende benim motora ön cam taktım ama hemen çıkardım, önde fazlalık oldu kafamı bulandırdı.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
19 Ekim Pazar Etkinliğimiz...
13:00 Geçit Özdilek Toplanma
13:30 Yıdız Tepe Doğa Manzara Keyfi
14:30 Triliye Çay keyfi
16:00 Gölyazı Ağlayan Çınar Balık keyfi
17:00 Tepeden Bakış Adayı Geziş
18:00 Gün Batımı Fotoğraf Şenliği ve evlere dağılış...

1_n_tuncak
2-Memduh
3-Sinan hoca
4-aykut
5-serkan
6-Mustafa
7-onur
8-Osman
9-.
10-.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
tesekkurler kardesim. Saglik durumumda hicbir sikinti yok cok sukur. Kaza cok fazla kaza olan girenin cikanin cok vol oldugu hurriyet yolunda oldu. Ben Duran trafikte sagdaki bosluktan ilerliyordum. Karsidaki arac da benim onumdeki aracin yol vermesini first bilerek benim seride girip sola donmek istedigi esnada carpistik. Tecrubem 3000 km idi motosikletle. Hyosungun durusuna asigim. AMA Ben Bu motoru kullanirken ciddi ciddi zorlaniyorum. Yola cok iyi konsantre olamiyorum. Onceki motorum mondial bisiklet gibiydi cok rahatti.


Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Bu gibi olaylardan bende dahil tüm kullanıcıların ders çıkarmaları gerektiğini düşünüyorum.Hürriyetin oralar gerçekten de hem zemin bozukluğu, hem de trafik karışıklığı yönünden oldukça tehlikeli bir yer.

Benimde vitesli motosiklet olarak 3500 km. kadar bir tecrübem var. Honda güvenli sürüş eğitiminin birincisini almama rağmen halen bazı durumlarda kendimi yeterli görmüyorum. Bu sebeple maddi imkanım olsa bile daha büyük bir motosiklete geçmek için henüz erken olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki sizin bahsettiğiniz Hyosungların tipini bende çok beğeniyorum. 600'lük gibi duruyor ve oldukça yakışıklı bir motor. Bir o kadar da hızlı tabii ki de. Oturuş pozisyonu da epey kullanımı zorluyor bildiğim kadarı ile.

İnşallah bir daha kaza yaşamazsınız.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
MOTOSİKLET : İçtiğin En Lezzetli Çorba,Yediğin En Güzel Yemek,Yaptığın En Güzel Muhabbet,Aldığın En Güzel Koku,Gördüğün En Güzel Manzaradır…

(Katılan Tüm Dostlara Teşerkkürler...)




 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Haftasonu herkez geziye çıkmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
http://www.youtube.com/watch?v=cfuj-ToGq8w

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------



https://www.facebook.com/events/793966390665982/?ref_dashboard_filter=upcoming

Güzel bir gezi videosu olmuş.
Memduh eline sağlık.
Bir ara benimde artistik bir videomu çekersin artık.
Gerçi senin gibi viraj yapamam ama, düz yolda yavaştan yavaştan giderim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

Haftasonu herkez geziye çıkmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=IsftnyyMDV4

Ümit hocam motorları park ederken değilde, birazda yolda giderken çekim yapsaydınız keşke. :)
Birde özel yapım hayabusayı kullanan amcayı da gördüm. Daha öncede Mudanya'da sahil kenarından geçerken görmüştüm.
Üzerindeki deri pardesü ile çok fiyakalı görünüyordu. :)
Elinize sağlık.

Not:Benim topcase ile ilgili linkleri özelden attım. Bir ara bakarsınız.:cat:
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
3
öncelikle herkese merabalar.Ben çok çok yeniyim hatta şu an bi motorum bile yok :) Cross motor almayı planlıyorum bunun için araştırıyorum bişeyler.Bursadan satmayı düşünen olursa iletişime de geçebilir
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar merhaba bi sorum olacak size, 7 kasım akşam 22.00 da bursa feribot iskelesine inicem gece sürmek istemediğim için bursada yada 100 km sürerek susurluk dinlenme tesisinde uyuyup sabah 6 da yola çıkmayı düşünüyorum. Bursada indiğimde yakınlarda ucuza kalabılecegım pansiyon veya öğretmenevi var mı?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Öncelikle hoş geldin aramıza. Arkadaşlardan Ercan Göçmen motorunu satıyordu. Faceden bulabilirsin kendisini. Takip ediyorsa buradan da bulur . Yamaha marka 125 cc başlangıc croos motosikleti vardı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Öğretmen evi varmış dostum mudanyada. Nette telefonu varmış. Fiyat ve yer konusunu bi ara sor istersen
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
öğretmen evi 50 tl alır en iyi ihtimalle ama yinede güzeldir
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Teşekkürler 1-2 gun kala sorarım yer olmadı başka ilçelerdekine cunku rezervasyon yapmıyorlar genelde inş bursada bi öğretmenevi bulurum sökedede kalıcam çok temiz uygun oluyorlar, ilk uzun yolumda gece susurluğa kadar sürmek istemiyorum.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Teşekkürler 1-2 gun kala sorarım yer olmadı başka ilçelerdekine cunku rezervasyon yapmıyorlar genelde inş bursada bi öğretmenevi bulurum sökedede kalıcam çok temiz uygun oluyorlar, ilk uzun yolumda gece susurluğa kadar sürmek istemiyorum.
Yollar rahatta en dogru karar. Bende zorunlu olmadikca cikmam. Birkere o hatayi yaptim soguk ve hayvanlar cok zorladi
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
beyler dikkatli olun kasksız ve eksik evrakla yola cıkmayın bursada her yerde kontrol var yıl sonu geldi ya bütçeyi tutturmaya çalışıyorlar affetmezler söyliyeyim
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
8
Merhabalar,
önümüzdeki sene için motorsiklet alma planlarım var. şubattaki fuara gidip detaylıca inceleyeceğimde fakat kafama takılan konu : servisler ve işletim maliyetleri. Ktm, Honda, Yamaha için Bursa daki servislerin kalitesi Servis bedelleri yedek parça maliyetleri ile ilgili bilgi verebilirmisiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst