hırsız, motora musallat olmuş, verdiği zararlar ?

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
7
motoru daha yeni almıştım , daha tam inceleyemedim , akşam iş çıkışı geldiğimde farkettimki, kilidini taşla kırmaya uğraşmışlar
eve taşıdım motoru , giriş katı olduğu için , ama şöyle bir sıkıntı var , anahtar kısmında , nedir bu ?
M6ynOuG.jpg
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Motora bir kilit , alarm ve alarmli disk kilidi takip kilitle sabit bir yere baglamak gerekiyor.bi de ustunu brandayla ortmelisiniz.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
7
Motora bir kilit , alarm ve alarmli disk kilidi takip kilitle sabit bir yere baglamak gerekiyor.bi de ustunu brandayla ortmelisiniz.

hocam , motoru eve aldım da, bu anahtar kısmında şey nedir ? acaba üstünde bir kapak vardı da onu mu kırdı , ya da birşey mi sıkıştırmış içine ?
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Üstat geçmiş olsun motorunuzun markası ne yenisiyle karşılaştırın aradaki farkı bende merak ettim tornavida falan mı sokmuş acaba zorlamak için?
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
İnsan kendi motorunu bilmez mi orada ne vardı ne yoktu ?

6'gen olan anahtarla o kapağı açacaksın işte, adam taşla falan vurmuş, açamamış, kırmış orayı.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
7
İnsan kendi motorunu bilmez mi orada ne vardı ne yoktu ?

6'gen olan anahtarla o kapağı açacaksın işte, adam taşla falan vurmuş, açamamış, kırmış orayı.

arkadaşım , motoru yeni aldım diyorum , okumadan cevap veriyorsunuz, daha 2. kontrol edişimde motoru , farkettim bu durumu ,
ilk incelemem zaten motoru sıfır alırken binmem sırasında olmuştu
yani benim aklıma gelmedi mi zannediyorsun 6gen... zaten oraya bakan herkes 6genli birşeyle açılacağını düşünür
ama açılmıyor işte, motorun üzerinde zaten var mıydı , acaba üstünde kapak vardı da onu mu kırdı, birşey mi sıkıştı , onu çözemedim
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
arkadaşım , motoru yeni aldım diyorum , okumadan cevap veriyorsunuz, daha 2. kontrol edişimde motoru , farkettim bu durumu ,
ilk incelemem zaten motoru sıfır alırken binmem sırasında olmuştu
yani benim aklıma gelmedi mi zannediyorsun 6gen... zaten oraya bakan herkes 6genli birşeyle açılacağını düşünür
ama açılmıyor işte, motorun üzerinde zaten var mıydı , acaba üstünde kapak vardı da onu mu kırdı, birşey mi sıkıştı , onu çözemedim

Ne okumayacağız ? Yeni al veya alma, hiç mi anahtarı sokmadın kontağa, hırsız bayinin içinde mi musallat olmuş motora ?
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Hocam o shut yazan düğme sanırım anahtar yuvasının su alıp pas yapmaması için var olan mekanizmaydı, anahtar deliğinin ona basınca açılması lazım. Hırsız da tam sövmelik, halletmiş oraları. Civarda bu hırsızlık yaygınsa yine gelir o benden söylemesi baya bi inat etmiş çünkü o***** neyse...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

http://www.altinelbiseliadam.com/kymco-downtown-300i/

aha buldum aynından, 2:15
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bak dostum motorunun anahtarinin ust plasyik kismi varya orada 6 gen cikinti var onu sok cevir sonra anahtar deligi acilacak motorun spacy falanmi orjinal anahtarinin ustndeki 6gen plastikle acilir baskasiyla acamassin vede o kilidi kurcalamadinlar diye yapilan bise

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

image5.sahibinden.com/photos/57/38/99/big_133573899btw.jpg su reaimdeki anahtara bak ust kisimdaki cikinti yer
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
anahtarının plastik kısmında 6gen bir bölüm var onunla anahtar girişini açıp kapatabiliyorsun. bu tür hırsızlıkların önüne geçebilmek adına
eğer o 6gen kısmı diyorsan bu. keşke benim motorumda da olsa.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Arkadaşlar, tartışma çıkarmak istemiyorum ama arkadaşın sorduğu o altıgenli kısım değil, aşağıdaki parçayı soruyor sanırım. Bu konuda yardımcı olacak birisi var mı?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
7
tamam iste o 6 gen aciyor ordaki kucuk pime dokununca otomatik kapaniyor
evet, aynen öyle oldu , cevap veren diğer arkadaşlara da teşekkürler :)
burda lokanta servisinde çalışan bir motorcuya denk geldim ,sordum cevabımı aldım
ama orayı ben kapatmamıştım , akşam vakti motoru parketmiştim , demekki hayırsever bi vatandaş orayı kapatmış kurcalamasınlar diye
işin trajikomik yanı daha motoru alalı 2 gün oluyor, bunlar başıma geliyor :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst