Memnun Olduğunuz Dükkanlar - Satıcılar veya Servisler?

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
babamın oğlu değil fakat sahibinden de demirkurt motor un ilanları var kask aldım. çok da ilgililerdi. ayrıca 3 kuruş fazla olsun değil gerçekten uygun fiyat da oldğu için tercih ettim. (dükkanı kapatıyorlarmış o yüzden çok uygun fiyatları)
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Sirkeci odak foto'dan d810,nikon 14-24, 105mm f2.8g ve 5d Mk3 için tamron 150-600 aldım. Makinanın kart slotunda sorun çıktı,aynı gün ürün değişimi yapıldı. Dürüst ve fiyatta kolaylık sağlayan bir satıcı. Tavsiye ederim.
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
arkadaşlar adını duymadığım mağazalar hakkında yorum yapamam ama feyizoğllundan hiç alışveriş yapmamış olmama rağmen 1 tane olumsuz yorum duymadım, yüzlerde olumlu yorum duydum. bu firmanın işine duyguğu saygıyı ispatlıyor. Motomax konusunda ise bir tane olumlu yorum duymadım özellikle hasanpaşa mağazası hakkında. Çok ilgisizler, müşteriye muameleleri çok kötü. Mağazada sakallı bir hanzo kılıklı adam var kaba ve küstah bir adam. Mağazada ters yapınca kasadaki bayan arkadaşa firma sahibinin telefonunu vermesini rica ettim. KOnuyu sordu anlattım bu adamdan şikayetçiyim dedim. Telefon numaramı bıraktım. Ne firma sahibi ne de başka birisi geri dönüş yapmadı. Bu örnek ise motomaxın işine duyduğu saygıyı benim nezdimde ispatladı. Mal alıp probleme yaşamadıktan sonra çok iyi fiyat vs konusunda olumlu yorum olabilir ama bence motomax 5 lira pazarlık yapma imkanı sunmayan sahte kurumsallığının altında bence son derece amatörce yönetilen müşteri odaklı olmayan bir firma. ben tavsiye etmiyorum alışveriş de yapmıyorum. inşallah bu yorumları okuyup gerçek kurumsallık adına çalışanlarının müşteriye yaklaşımını ehlileştirmek adına tedbir alırlar o zaman ben de yorumlarımı geri alırım.

Nereden alışveriş yapıyorum konusuna gelince son 1 yıldır hasanpaşada motosuperstor mağazasını keşfettim bulabildiğim herşeyi motosuperstoredan bulamadıklarımı ise diğer mağazalardan alıyorum. müşteriye yaklaşımları çok pozitif. saatlerce anlatıyor ürünler konusunda bilgiler. shoei kask alırken üşenmeden 3 farklı rengi bedeninide bulmak üzere öff püff etmeden denettiler. olmayan ama benim beğendiğim beyaz rengi yarım saatte depodan getirdiler. almadığım bir montu renk ve bedenleri ile denettiler mağazadan çıkarken iyi günler yine bekleriz deyip güleryüzle uğurladılar. iskonto yaptılar çay ısmarladılar. bence esnaflık budur. arkadaşıma revit eldiven aldık eldivenin dikişleri attı. ithalatçıya yollattılar ücretsiz tamir yapıldı orjinalinden iyi oldu. nic marka montun fermuarı bozuldu ithalatçısına yollayıp fermuarı 1 günde tamir ettirdiler. ben bütün arkadaşlarımı yönlendiriyorum ve tavsiye ediyorum.

birde motolab diye motosiklet yıkayan bir dükkan var hasanpaşada. yıkamacı arkadaş poğaçanın üstüne yumurta sürülen fırça ile ince ince dokunarak koca motoru yavaş yavaş boyaya zarar verdmeden 1 saat uğraşıp temizliyor. bu arkadaşın adını bilmiyorum ama kendisi hakikaten mükemmel bir insan onu da tavsiye ederim. birde anes motordan kimse bahsetmemiş. ben 1 kaç sefer givi çanta bakmak için ziyaret ettim. sahibi topsakallı birisi orta yaşlı çok beyefendi bir insan. birkaç çeşit çantayı tek tek açtı indirdi gösterdi öff püff etmedi. alışverişm olmadı ama suratsız meymenetsiz esnaftan ayrı tutuyorum. deneyimi olablar tavsiye edip etmememe konusunda yorum yapabilirler.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
İzmir'de,favorilerim :

-Moto Göçmen/Kahramanlar-Mustafa Dinamit.Gayet ilgili,işi çok iyi bilen,fiyatı hesaplı.
-Moto Lastik/Köksal ve ortağı.İzmir'de başka yerden lastik almam.
-Rider Denim/Timur.Korumalı kot motor pantalonu yapıyor.İzmir'de olduğum için tech90 yerine onu tercih etmiştim,doğru karar
vermişim.
Ortak özellikleri;efendi,ilgili ve motorcu olmaları.
 
Katılım
21 Eyl 2014
Mesajlar
109
www.motosikletciyiz.com

eğer mağazadan alışveriş yaparsanız metrobüs şirinevler durağında. bugün mont, kask ve dizlik aldım. %35 indirim yaptı ve çok ilgililer. ellerinde yoksa sipariş alıp getiriyorlar. Arif diye bir arkadaş var, mutlaka onunla görüşün. pişman olmazsınız.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
İzmir'de,favorilerim :

-Moto Göçmen/Kahramanlar-Mustafa Dinamit.Gayet ilgili,işi çok iyi bilen,fiyatı hesaplı.
-Moto Lastik/Köksal ve ortağı.İzmir'de başka yerden lastik almam.
-Rider Denim/Timur.Korumalı kot motor pantalonu yapıyor.İzmir'de olduğum için tech90 yerine onu tercih etmiştim,doğru karar
vermişim.
Ortak özellikleri;efendi,ilgili ve motorcu olmaları.
moto lastik ve rider denim adresleri var mı?
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Ben yedek parça konusunda sıkıntı yaşıyorum, daha doğrusu nerden alacağımı bilemiyorum. CB125E için buji hava filtresi alıcam ama nerde bulurum bilemedim. İnternetten de pek almak istemiyorum. Varmı tavsiye verecek bana
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Moto Lastik:1583/1 sok.No.5/A Rod-Kar 1 İşmerkezi B Blok Bayraklı.Tel(232)462 08 42
Rider Denim:Mehmet Ali Akman mah.4/1 sok.No.17/A Üçkuyular.Tel.533 639 01 01

ha motolastiği biliyorum ustamın arka sokağı :D arkadaşım lastik aldı baya motorcular onlar da :) rider denim'e de uğrayayım pantolon ihtiyacım var teşekkürler
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Anes Okmeydanı. Kapılarının önünde yaralı bir sarman kedi bulmuşlar.

21abmsm.jpg


Veterinere götürmüşler. Tedavisine başlanmış. Mağaza kapısının yanında yuva yapmışlar. Önüne mamasını koyup sahip çıkmışlar.

qqregy.jpg


Bir kaç gün sonra mağaza açılışında, adını Anes koydukları yakışıklı sarmanın keyfi hayli yerinde görünüyor.

2yopv1w.jpg


Doğrusu ben çok memnun kaldım. :thumleft:

Kaynaklar:
https://www.facebook.com/anesmotor.okmeydani/posts/471720862999155
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.472464029591505.1073741830.465727986931776&type=3
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
106
apache cycles ve hudson deri muhabbet ilgi alaka güzel motomax i 4. sıraya atabilirm araya girmeye layık olan dükkanlar çıkıcaktır illaki
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Tabii ki Moto Super Store. Kadıköy'deki mağazasına gidip bizzat alışveriş yaparsanız güzel indirimler de yapıyorlar. Günlerce uğraşıp getirdiler beğendiğim kaskı. Hiç bıkmadan usanmadan bütçemi belirtip defalarca montlar eldivenler denedim. Sabır, güleryüz, ilgi, alaka, bilinç, temiz esnaflık istiyorsanız adresiniz burası olmalı.

Linki de paylaşayım: http://www.motosuperstore.net/

Hiç siteden alışveriş yapmadım, internet satışları hakkında bir fikrim yok.
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Anes Halkalı, İsa Beyin ilgi ve alakası için teşekkürler. Schuberth Kask

GKN Motors Hasanpaşa. (Genel bakım, motor rektifiyesi)
Bazı ufak tefek sorunlar yaşasam da genel olarak memnun kaldım. Topladığı motorda şimdilik bir sorun yok(10 bin km'yi geçti)
Ancak onarımda kısa sürede tekrar bozulan bir işleme tekrar işçilik alınmasını yanlış buluyorum ayrıca yanında çalışan yardımcısı biraz ukala.
Onun haricinde yaklaşımı, anlatımı, tamirat süresi, dükkan temizliği, güvenliği,konumu vs gayet iyi. Tavsiye ederim!
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
225
kızıltoprak motomax'a gittim hiç ilgi alaka yok sanki müşteriye ihtiyaçları yok.Adamların şeyinde değil.bir daha asla motomaxdan bişey almam.motomax önermiyorum
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Alışveriş için motosuperstore - %99 buradan alışveriş yaparım eğer çok aradığım birşey başka biryerde ise tabiki oradanda yaparım ama yalan sölemiyim motomaxi sevmiyorum.

KTM servis olarak - Karaköy Ata motor - Ahmet usta

Yamaha servis olarak - Kızıltoprak Ersoy moto - Gökhan usta

Honda ( 2 kere bakım yaptırdım ) Pendik güngör - Atilla (kendisi satış bölümünde ama herşey ile ilgileniyor )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst