Arkadaşlar km konusuna anlam veremiyorum adam 1000 km de inazuma satıyor ne oldu üretim mi durdu yoksa 1000 ile 3000 arası pulsar satıyor ne oldu acaba fabrikamı kapandı.3000km de ferrari üretim hatasımı var. Kmye takıldık gidiyoruz km lerin garantiden değiştiğini çoğumuzun bildiğini zannediyorum kışın fiyatların ve motor piyasasının durma noktasına geldiğini düşünürsek neyin kafasını yaşıyoruz bilemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------
motor üretimi halen yok çünkü stoklarında halen fazla motor var bunların satılması gerekli fakat parça üretimi devam etmekte sipariş ettiğimiz ürünleri hemen gönderiyorlar.Megelli kullanıcılarını mağdur etmemek için stoklar bitmeden parçalar tedarik ediliyor
Resmi sitelerinde bulunan üretim durduruldu ibaresini kaldırdıklarında bende üretime tekrar başladılar sandım, önemli olan yedek parçaların devamlılığını sağlamaktır benimde düşüncem.
Motosikletlerin kalitesini evet kilometre ile ölçmek bana da saçma geliyor şimdi buraya ne markaların daha 3000Km geçmemiş motosiklet ilanlarını yazabilirim Yamaha, Honda, Kawasaki gibi ama işte saçma sapan bir duruma göre değerlendiriliyor.
Benim düşüncem aslında eğer bir markada çok fazla motosiklet satılıyorsa yani Honda da var 2000 tane ilan Yamaha 'da var 1000 tane ilan o zaman derim ki Yamaha daha az sorunlu Honda 'dan çünkü Honda da satılan motor sayısı yüksek ise demek ki sorun da yüksek...
Kış olması sebebi ile bende motosikletimi satışa koydum, 7500TL 'den ha bence evet yazdığım fiyat yüksek fakat benim zaten satma gibi bir acelem yok. Isteyen alır isteyen almaz, eğer satılmazsa da koyarım garajıma 3-4 ay yatırırım sonra yine çıkarım üstüne basarım gaza, Motosikletim den hiç bir şikayetim yok halbu ki arıza çıkartsa yeni yeni şeyler öğreniyoruz diye sevinir oldum
2010 yılında 125 s modelini kullandım 2013 basında sattım 3 seneye yakın sıfır sorunla kullandım sattığım kişi şu an hala sorunsuz şekilde biniyor motora, ha eksileride vardı selenin sertliği 125lik olması nedeniyle basınca gitmemesi ama ben memnundum 125 modelinden 250 cc ilk satılmaya başladığında çok şikayet geldi ve aea nın (japon fanatiği olduğu için pek sevmem arkadaşı) videosuda megelliye büyük darbe oldu
Megelli 125R bile halen satışta vardı en son yani kullanılıyor demek ki makine halen satılabiliyor

Yani yürüyor o makine 4 senedir, AEA evet çok fazla yerden yere vurdu Megelli 'yi fakat halen diyoruz ya çok fazla abarttı çok. Beni ilan için arayanların hepsinin tek takıldığı konu var oda TİTREME

Ya arkadaş öyle bir titreşim yok makine de ya, sanki adam motosikleti sürerken o titreşim adamı kaldıracak üzerinden fırlatıp atacak. AEA biraz fazla abarttı çünkü abartıyı seviyor ve tam bir Japon hastası kendisi, ha ben severim kendisini yalan yok şimdi eğitim videoları gayet açıklayıcı ve öğretici onun videolarından öğrendiğim çok şey vardır...
@Goxel01 bu soruyu soran kişi de sizin Antalya 'ya açtığınız bayi 'den iki tane sıfır motosiklet alacak kişilermiş

Almadan önce telefon ettiler ilanda benim motosikleti görünce. Baya niyetliydiler almaya, keşke o taraflarda otursakta her mevsim kullansak motoru, yalnız işte yağış olunca zorlanıyorum ben kullanmakta.