KTM 1190 ADV ile sıradan bir gün.

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

Dün akşam işten eve giderken çektiğim görüntüler ile video derledim.

İyi seyirler

 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
116
Merhabalar
Çok teşekkürler.Büyük bir gülümseme ile izledim.Allah kaza bela vermsin,maşşallah makine de sağlam.Amca sağlam kaçıyor:cherry:
Bilg.
Sayg.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Sizede motorunuzda maşallah diyelim nazar deymesin. Motorunuz baya agrasif sizde hakkını verip agresif kullanıyorsunuz anladığım kadarı ile.
Şunu fark ettim mesela kavacıkta otobüs duraklarının içinden geçtikten sonra kapısı açık dolmuşu sağdan geçmişsiniz bu sizi de rahatsız etmiş olsa gerek bu kısmı biraz eksikte olsa kırpmışsınız :D Tabi kendi trafik videomu çekmediğim için sizi eleştirmek kolay belki bende bu şekilde agresif sürüyorumdur ama özellikle sağdan giderken biraz daha dikkat etmekte fayda var diye düşünüyorum. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Selam, bu gecmis oldugun yollarda ki emniyet seritleri motorlara acik mi, sunun icin soruyorum, arabalar ciddi anlamda emniyet seridini isgal etmemis, yani sanki ciddi cezasi var ve surekli kontrol ediliyormuscasina ozellikle dikkat etmisler gibi geldi bana. Daha once sitede emniyet seridinden giderken ceza yiyenlerin konularini okudugum aklima geldi. Ondan bir sorayim dedim. Eger aciksa super, trafik derdi yok size :) Acik degilse o zaman isin zor :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkürler 5 aydır beraberiz.Şu an 7500 km de.Çok memnunum.Sana da Nc ile yeniden keyifli sürüşler dilerim.

hayırlı olsun çok güzel bir motor. Keyifli sürüşler


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

Teşekkür ederim:)Hepimiz kazasız sürelim.

Merhabalar
Çok teşekkürler.Büyük bir gülümseme ile izledim.Allah kaza bela vermsin,maşşallah makine de sağlam.Amca sağlam kaçıyor:cherry:
Bilg.
Sayg.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

Teşekkür ederim.Evet Gidiş 20 km Dönüş 20 km.Yaklaşık 40 km günde:)
Pazartesi Çarşamba ve Cuma da spora gidiyorum biraz daha artıyor km:cherry:

Süper, hergün bukadar yolmu gidiyosun
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Hocam videodan gercekten cok keyif aldım makine ile bence çok iyi koordine olmuşsun bir birinizi tammlamışsınız ki bu kadar güzel kullanıyosun maassaallah nazar değmesin

videodan sonra motor kullanma arzularım depreşti bende bi gazlayıp geleyim :queen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ederim.Akıcı kullanmayı seviyorum diyelim:)
Otobüs durağında dolmuşun kapısını kapatmasını bekledim üstüme biri atlamasın diye, orada bekledim biraz:p O yüzden ora kesik.Aceleye gerek yok:)
Kendi video'nu çekmek iyi,sürüşünü düzeltecek durumları farketmeni sağlıyor.Tavsiye ederim. Sağ dan gitmek tehlikeli doğru söylüyorsun.

Kazasız sürüşler:king:

Sizede motorunuzda maşallah diyelim nazar deymesin. Motorunuz baya agrasif sizde hakkını verip agresif kullanıyorsunuz anladığım kadarı ile.
Şunu fark ettim mesela kavacıkta otobüs duraklarının içinden geçtikten sonra kapısı açık dolmuşu sağdan geçmişsiniz bu sizi de rahatsız etmiş olsa gerek bu kısmı biraz eksikte olsa kırpmışsınız :D Tabi kendi trafik videomu çekmediğim için sizi eleştirmek kolay belki bende bu şekilde agresif sürüyorumdur ama özellikle sağdan giderken biraz daha dikkat etmekte fayda var diye düşünüyorum. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
421
güzel bir (video)
hocam bu 10 dakikalık videoya 100den fazla yorum yapardım ama neyse
ALLAH kaza bela vermesin
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Selam,

Emniyet şeridi diğer araçlara olduğu gibi motorlarada yasal olarak serbest değil.Ancak benim hergün kullandığım Taşdelen-Kavacık-Taşdelen güzergahında emniyet şeridine motorların girmesine polisler müdahale etmiyor.Hatta arasıra sabahları karşılaşıyor ve selamlaşıyoruz.Haliyle bir hayli rahat oluyor.Ceza ya gelince yine istedikleri zaman yazabilirler ama benim durumum bu:) Yoksa işim motorla bile olsa o trafikte gerçekten çok zor olurdu!


Selam, bu gecmis oldugun yollarda ki emniyet seritleri motorlara acik mi, sunun icin soruyorum, arabalar ciddi anlamda emniyet seridini isgal etmemis, yani sanki ciddi cezasi var ve surekli kontrol ediliyormuscasina ozellikle dikkat etmisler gibi geldi bana. Daha once sitede emniyet seridinden giderken ceza yiyenlerin konularini okudugum aklima geldi. Ondan bir sorayim dedim. Eger aciksa super, trafik derdi yok size :) Acik degilse o zaman isin zor :)
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Sıkışık trafikte sizi gören sürücüler nasıl imreniyordur. :D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ederim.Video nun ismi gibi işe sıradan bir gün eve giderken:p

Evet o motor sürme hissi gelince kullanmak çok zevkli oluyor.Haydi gazlayıp gel:cat:

Hocam videodan gercekten cok keyif aldım makine ile bence çok iyi koordine olmuşsun bir birinizi tammlamışsınız ki bu kadar güzel kullanıyosun maassaallah nazar değmesin

videodan sonra motor kullanma arzularım depreşti bende bi gazlayıp geleyim :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
hocam, bende normalden daha agresif kullanan birisiyimdir ama, istanbul trafiği ve bu kadar güçlü bir motor.bilmiyorum belki de ben abartıyorum ama lütfen dikkatli olun :) videonun ilk 1-2. dk larındaki yağmur olukları özellikle kalpten götürecekti beni.
Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler.Hepimize kazasız sürüşler.

güzel bir (video)
hocam bu 10 dakikalık videoya 100den fazla yorum yapardım ama neyse
ALLAH kaza bela vermesin


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Hehe trafikte beklemek çok can sıkıcı.Ben arabada motor görünce imreniyorum:)

Bu arada video da 3:44 te ki siyah Ford Fiesta aynı şubede çalıştığım arkadaşıma ait.Benden 20 dk önce şubeden ayrıldı ve ben yolda ona yetiştim:cherry: Adam haliyle isyanlarda.Trafik çok kötü birşey.Ömür boşa geçiyor resmen.Ben motoru çok seviyorum işte bu yüzden.Ömrüme ömür katıyor:king:

Sıkışık trafikte sizi gören sürücüler nasıl imreniyordur. :D


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Teşekkür ederim dikkatli olmaya çalışıyorum:) Malesef İstanbul da tüm motorsiklet sürücüleri bu trafik canavarının içinde boğuşuyoruz.



hocam, bende normalden daha agresif kullanan birisiyimdir ama, istanbul trafiği ve bu kadar güçlü bir motor.bilmiyorum belki de ben abartıyorum ama lütfen dikkatli olun :) videonun ilk 1-2. dk larındaki yağmur olukları özellikle kalpten götürecekti beni.
Tekeriniz düz bassın.


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

Aynen:)......

Sondaki chevy :cat:
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Hocam tahmin ediyim şubedeki arkadaşın sen motora binmek için hazırlanırken bu kadar giy çıkart işmi bu gibisinden bir bakışda atmıştır sana :D
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
39
aga Çok iyi kullanıyosun ama zaten Motorun sesi bize müzik gibi geliyor lütfen koymayın şu videolara müzik ya :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst