Bulgaristan Kardeniz sahil kasabaları ve Silistra CBF150 ile

Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Herkeze merhaba bu yaz haziran ayında babamla ve bayramda eşimle gerçekleştirdiğim Bulgaristan gezisi.Haziran ayındaki gezim biraz zor oldu çok yağmur vardı ve giderken baya bi yağmura yakalandım ama yinede çok eğlendim.Fotoraflardan anlayacağınız gibi sahiller boştu turist akınına uğramamış normalde tıklım tıklım olur temmuzun ilk haftası Bulgaristanda deniz sezonu açılıyor gidecekseniz haziranda gitmeyin derim fotolar biraz karısık olabilir.





















































Srebarna Doğal Rezervi silistraya yaklasık 20 km yakınında bulunur, Srebarna Gölü ile etrafındaki doğal alanlardan oluşmakta olup, aynı zamanda Avrupa ile Afrika arasındaki kuş göç yolları üzerindedir. Tuna nehrinin batı yakasındadır. Srebarna doğal bir sulak alandır ve 180 çeşit göçmen kuş barındırır. Bu kuşların içinde en kayda değer olanlar Dalmaçya pelikanları, büyük ak balıkçıllar, gece balıkçılları, mor balıkçıllar, çeltikçi kuşları ve beyaz kaşıkçı balıkçıllarıdır.




























Buda arkadasımın motoru Honda dio ilkez gordum bu modeli.







Bunlarda organik salatalarımız 


Silistra dan Romanyaya geçip ufak bi turlayıp geriye donuyoruz













Kranevo Albena Zlatnipiasatci birbirine çok yakınlar bulgaristanın önemli tatil merkezlerinden kranevoda toplam 3 gece 4 gün kaldım 60 leva hotele verdim yeme içme toplam 200 leva harcadım.








































Babamla olan gezimizi bitiriyoruz bayramda eşimle Kiten Lozonets Sozopol gezimiz.








tobucket.com/albums/z358/sinka251/20140727_123136.jpg[/IMG][/URL]










































Burası chernomorets sahil kasabası çok güzel bir yer.
















Burgazdan bir tur atıp Sozopola dönüyoruz tekrar,çok güzel tarihi bir kasaba,komonizmadan kalma harabe Deniz okuluna gidiyoruz içine girmeye cesaret edemedim çok ıssız bir yerdi ama okulun mimari yapısı harika.





















Kiten hoteldeki son akşamımız sabah yola cıkıyoruz.








 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Güzel bir gezi olmuş elinize sağlık,gümrükte doldurduğunuz belgelerin örnekleri internette var mıdır, AB ülkelerinde, her ülkede motosiklete sigorta istyor mu? Misal bulgaristanda sigorta yaptırdınız,slovakya ya gittiniz,slovakyada ayrı bir sigorta istiyor mu?
Tekeriniz düz bassın paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Birader eline sağlık. Fiyatlar, otel durumu hakkında bilgi verebilir misin?
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
96
Çok güzel bir gezi olmuş . Sayenizde bizde oralarda gezmiş gibi olduk. Biralar , yollar ve evler çok hoşuma gitti :)
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Güzel bir gezi olmuş elinize sağlık,gümrükte doldurduğunuz belgelerin örnekleri internette var mıdır, AB ülkelerinde, her ülkede motosiklete sigorta istyor mu? Misal bulgaristanda sigorta yaptırdınız,slovakya ya gittiniz,slovakyada ayrı bir sigorta istiyor mu?
Tekeriniz düz bassın paylaşım için teşekkürler
Ben bulgar vatandasi oldugum icin sadece yurt disi sigortasi yaptiriyorum oda avrupa birliginde olan ulkelerde gecerli mesela makedonyada gecmiyor sigortanin uzerinde hangi ulkelerde gectigi yaziyor bi ara okuyup yazarim,gumrukte ayrica yalilmasi gereken bisey yok Turk vatandasindan ayrica pasaport vize isyeniyo tabi uluslar arasi ehliyet isteyen ulkeler var yunanistan mesela kesinlikle giremezssin ehliyetlerimiz degistine bu dertten kurtuluruz umarim ehliyetim Turk sinitda birkac defa rusvet verdigim oldu bagzen sorun yaratiyolar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Birader eline sağlık. Fiyatlar, otel durumu hakkında bilgi verebilir misin?
Hotel fiyatlari kalacaginiz yere gore dgisiyi 30 50tl arasi kalacak yerler var.Yeme icme ucuzda paramiz degersiz 1 leva 1.55 Turk lirasi civari yapiyo eskiden tam tersiydi.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
194
sinan adaşım memleketin altını ustunu getırmıssın bı hafta sonu goruşelım ailecek çorluya gelırım ben sıkıntı olmaz yada avcılarda mustafa abının yanına gıerız orda da bı buluşma yaparız.seneye bı yunan gezısı yapalım olurmu:)
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Olur sinan mustafa abinin ordada bulusabiliriz,yunana gideriz de su bizim ehliyetler gecmiyo yenileri bi ciksinda belki uluslar arasi gecerliligi olr.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Brıtçet çok güzel gezi olmuş tekerine sağlık.
CBF için sigortayı nerde yaptırdın? TR demi yoksa sınırda BG tarafında mı?
Kaç gün için kaç para ödedin sigorta için? birde BG de motorlar için vinetka lazım mı?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Sigortayi bulgar siniri cikisinda yaptiriyorsin 60 leva Turk tarafindada yaptirabilirsin oda 95 liraydi ikiside 1 aylik.vinetka motorlara istemiyolar.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Sigortayi bulgar siniri cikisinda yaptiriyorsin 60 leva Turk tarafindada yaptirabilirsin oda 95 liraydi ikiside 1 aylik.vinetka motorlara istemiyolar.

Teşekkür ederim bilgiler içim. Bu fiyat acaba kaç cc ye kadar geçerli? sadece 150 cc için mi yoksa 250 e kadar mı geçerli?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
iki kere gittim toplam 2000 km civari.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

cc farketmiyo 1200cc de ayni 50cc de 60 leva
Britcet,
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/135241-5600-km-18-gun-10-ulke-1000rr-ile-adriyatik-ve-alpler-gezisi.html#post3423197

Bu mesaja bakarsen eger. Burdaki arkadas 1000cc ile 150 tl ye yaptirmis sigortayi. Acaba te yaptirdigi icin mi yoksa buyu cc mi o yizden mi bu kadar pahali 150 tl odemis?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Benim arkadsta 600 cc fazer var oda ayni fiyata yaptirdi.Belkide 2 aylik yaptirmis 150ye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Britcet,
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/135241-5600-km-18-gun-10-ulke-1000rr-ile-adriyatik-ve-alpler-gezisi.html#post3423197

Bu mesaja bakarsen eger. Burdaki arkadas 1000cc ile 150 tl ye yaptirmis sigortayi. Acaba te yaptirdigi icin mi yoksa buyu cc mi o yizden mi bu kadar pahali 150 tl odemis?
Türkiyede yeşil kart sigortası Bulgaristan'dan pahalı.Ancak Bulgaristan Yeşilkart sigortasını da bazı ülkeler kabul etmiyor.Sadece Bulgaristan'a gidiyorsanız BG de yaptırmak mantıklı.
ayrıca Motorun CC si ya da değeri farketmiyor.mobylette icin de aynı 1200 gs icin de.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Türkiyede yeşil kart sigortası Bulgaristan'dan pahalı.Ancak Bulgaristan Yeşilkart sigortasını da bazı ülkeler kabul etmiyor.Sadece Bulgaristan'a gidiyorsanız BG de yaptırmak mantıklı.
ayrıca Motorun CC si ya da değeri farketmiyor.mobylette icin de aynı 1200 gs icin de.
Tesekkur ederim. Peki bulgar yesil sigortasi hangi ulklerde gectigini yada gecmedigini nerden ogrebiliriz?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Sigortanin uzerinde yaziyo hangi ulkelerde gectigi.Fotorafini cekip koyarim buraya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

http://www.rtbhasar.com.tr/sayfa.asp?pageid=21&yesilkart Burada yaziyor hangi ulkelerde gecerli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst