Bune arkadaþ ne alim desem ölürsün yaþamazsýn vs vs diyolar sanki motor 0-100 e 3 saniyede çýkýyo hadi 600 lük olsa neyse o birden fýrlar altýmdan bu 250 cc makine ben bunu tutmayý vites deðiþtirmeyi öðrendiðim zaman niye ölümki bu sitedekileri gerçekten anlamýyorum ya sanýrým herkes kýskanç burda kendilerinkinden daha iyisi kimsede olmasýn istiyorlar galiba ben 600 lük makinesi olan adamdan özel ders alcam adam seni 600 lükle baþlatalým diyo ben 250 yle baþlamak istiyorum diyodum bundan sonra bu siteye bu konularla ilgili hiçbir konu açmýycam milleti tanýmadan konuþuyorsunuz belki ben kalýplý güçlü biriyim belki 200 kiloluk motoru bile ayakta tutabilirim hiç bunlarý düþünen yok herkes sallamýþ birþey eðitimimi alýp 250r ile baþlýyorum karenaj da sorun deðil takoz taktýrýr bakarým yoluma hadi eyv yinede iyi kötü yorum yapan herkese teþekkürler.
Yaşın kaç biraderim senin ?
sorun senin daha önce hiç kullanmamış olman daha vitesli yi bilmeden Bu motor a direk binmen. 1 2 sene 150 lik falan kullansan alin ayagın bi alışsa pratik olsa diyoruz. kötü bişey demiyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
Ben 2 hafta olcak motor alıp süreli ki İlk defa. hızlı ilerliyorum çoğu zaman öyle bi an oluyorki 125 kg motor dev oluyor. vs vs vss diye gidiyor...
İlk motorum "sıfır" tecrübe ile modifiye 200 cc oldu cahilce, aslına bakarsan imkan ona yetti tanıdık falan da olunca.. ilk bir hafta korkunçtu 200 cc de bile, 2-3 hafta garanti şehir içinde kalabalık sokaklara giremezsin debriyaj kavrama noktası ve gaz kombinasyonuna elin alışana kadar, burada da başlık açmıştım nasıl cc düşürebilirim diye..18 yaşındayım 85 kilo 1,76 boyum var bir hafta zorlandım ikinci hafta biraz açıldım 300 km yaptım aldığım günden beri ve hala bazen viteslerde sorun yaşıyorum, sorduklarının "10 dk de alıştım yeaa" dediklerine gerçekten inanıyorsan hadi git al ama eğer 10 dk de işi çözemezsen buraya tekrar gelmeye yüzün olacak mı orası senin bileceğin iş, alma demiyoruz, millet seni kıskanmıyor aksine senin almayı düşündüğünden düşük olanlar da çok çok yüksek olanlar da var, burada herkes birbirine destek olmak için tecrübelerine dayanarak bilgi paylaşımı yapar, en azından ben şimdiye kadar öyle gördüm. Gönlünce olsun her şey ama şunu bil a.e.a dan alıntı yapayım; yedek parçacı da seni bir ayı bekliyor pençesine almak isteyen :cherry:
Aldığım plazanın önünde hiç tecrübem olmadan motoru teslim aldım. Yarım saat sonra viteslerde sıkıntım kalmamıştı. Kişiden kişiye göre değişir illa ki. ama 300 km de hala vites problemi çekiyorsan bence sıkıntı vardır o işte. Arada bi boşa geçiremezsin belki anlarım ama baska problem olmaz sanmıyorum