kaç haneli bir şey bu birde onu aklında tutması vartam olarak gidonu sola çevirince depo ile direksiyonun arasında dimi birde orda aranmıyayım
![]()
Kesinlikle katılıyorum.Arkadaşım, şase no'sunu falan almaya çalışmana gerek yok.
Adamlar sen napıyon dese sap gibi kalırsın ortada.
Düzgünce de ki; motorum kamyondan indirilirken görmek istiyorum. Kamyon geliş saatini tarihini bilmiyorsanız da motoru indirdikten sonra kutusunu açmayın. Benim yanımda indirilmesini istiyorum. Lafı gevelemeye başlarlarsa, zaten kuyruğu kırılan motorunu verecekler demektir. İçine siniyorsa ne ala, sinmiyorsa git başka renk başka model al
Arkadaşım, şase no'sunu falan almaya çalışmana gerek yok.
Adamlar sen napıyon dese sap gibi kalırsın ortada.
Düzgünce de ki; motorum kamyondan indirilirken görmek istiyorum. Kamyon geliş saatini tarihini bilmiyorsanız da motoru indirdikten sonra kutusunu açmayın. Benim yanımda indirilmesini istiyorum. Lafı gevelemeye başlarlarsa, zaten kuyruğu kırılan motorunu verecekler demektir. İçine siniyorsa ne ala, sinmiyorsa git başka renk başka model al
Bence hepsini bi canli gormende fayda var, bende kirmizi ya da siyah arasinda kalmistim sonra repsol aldim... canli gormende fayda var
Şimdi şöyle söyliyim dün bayinin facebook hesabından yeni pulsarlar geldi diye paylaşılmış siyah hariç diğerlerinin hepsinin fotoğrafı var sadece bir resimde dikkatimi çekti arkada benim siyah motor o getirildiği tahtanın içinde duruyordu onunla ilgileniyorlardı saat konusunda daha öncede bilgi veremediler hatta günler bile değişti bu yüzden kamyondan inerken görebilme ihtimali çok zor ki bayi evime 55 km gibi bir uzaklıkta eklemeyin ben kutusunda görmek istiyorum desem geldiği kutuya yapıp tekrar koyabilirler daha önce motorum geldi gelecek heyecanı endişesi varken şimdi böyle bir şey yaparlar mı endişesi var ilk sıfır motosikletim olacak ve çok moralim bozuldu bayi olarak iyi insanlar olduğu belli baya köklü bir bayide ama insan yine şüpheleniyor facebook sayfasında diğer sevkiyat ekim sonu yazmışlar bana 3-4 güne siyah pulsar getireceğini söylediler böyle bişey olabilir mi başka bayiden falan mı getirticek ama telefonda bize motor düştüğü gibi sizi aramadan yeni siparişini verdim demişti çok karıştı kafam :s başka renkte almak istemiyorum
yarın gidip beyaz olanından alsam mı diye aceleci davranıyorum şuan yakından siyah hariç diğer renklerini görmedim fakat fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla siyahın boya kalitesi daha iyi gibi sizin tavsiyeniz nedir ? :S