Bu sefer yagini babamla beraber degistirecegiz. Hangi anahtarlar lazim olur.cikan yagi olcup buraya yazarim. Bide yag filtresini 15 liraya aldirdim ostime giden bi abi ordaki servisten aldi pahali geldi bana
Lokma takimi buldum da onda 8 kadar ufaklari yok onu da bir yerden bulucam artik. Yag filtresini siz kaca aliyorsunuz
İşte TVS'nin yakında dünya pazarına sunacağı yeni modeller
Apache XVENTURE Edition
Graphite scooter
TVS Draken –X21
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Apache-180-xventure-green.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Apache-180-xventure-white-600x270.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Apache-180-xventure-red-600x270.jpghttp://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Apache-180-xventure-black-1-600x270.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Draken-Indonesia-600x450.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/03/TVS-250cc-Draken-pics-8-600x400.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/03/TVS-250cc-Draken-pics-10.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Graphite-Indonesia-1.jpg
http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/06/TVS-Graphite-Indonesia-2-600x450.jpg
Bildiğim kadarıyla senin motorun daha yeni ve 1000 km'de 200 gram yağ eksiltmesi apache de çok.Çok mu zorladın motoru rodajına dikkat etmedin mi?Bugun yagi degistirdik cikan yagi geri yag kabina doldurdum 750ml yazisinin az biseyi ustundeydi 50ml yere orada burada kalan desek 1000km de 200ml yag eksiltmis
Keşke öne Sava Mc18 alsaydın bu arada Duroya sakın güvenme ben duroyu arka lastik olarak kullandım suyu görmesin acayip kayıyor çok dikkat et kesinlikle o lastiğe güvenme Irc taktırsaydın bin kat daha iyiydi.Bir sorum olacak motor 40 bini devirdi servise götürdüm... zaten 35 binde usta "eksantrik zinciri değişecek bir ara uğra halledelim" dedi... geçen hafta iyice motor bezdirince servise gittim cumartesi... motor kapağı, piston, segman, eksantrik vs. değişti...hazır gelmişken lastikleri de değiştireyim dedim... arkaya Michelin 90/90/18 öne Duro 100/80/17 taktı eleman ustaya güvendiğim ve çok anlamadığım için fazla sorgulamadım... ön lastiğin arka lastikten daha kalın olması sorun çıkarır mı cumartesi ve bugün yaklaşık 200/250 km motor kullandım...yol tutuşu ciddi anlamda fark etti gibi belki de psikolojiktir bilemiyorum ama... özellikle Duro lastiği yokladım silgi gibi yumuşacık hoşuma gitti yani...Michelin'i sorgulamak bile ayıp olur diye düşünüyorum... haksız mıyım? bu arada 2 lastik piston kapak vs. toplamda 1000 lira tuttu
Bugun yagi degistirdik cikan yagi geri yag kabina doldurdum 750ml yazisinin az biseyi ustundeydi 50ml yere orada burada kalan desek 1000km de 200ml yag eksiltmis
Bir sorum olacak motor 40 bini devirdi servise götürdüm... zaten 35 binde usta "eksantrik zinciri değişecek bir ara uğra halledelim" dedi... geçen hafta iyice motor bezdirince servise gittim cumartesi... motor kapağı, piston, segman, eksantrik vs. değişti...hazır gelmişken lastikleri de değiştireyim dedim... arkaya Michelin 90/90/18 öne Duro 100/80/17 taktı eleman ustaya güvendiğim ve çok anlamadığım için fazla sorgulamadım... ön lastiğin arka lastikten daha kalın olması sorun çıkarır mı cumartesi ve bugün yaklaşık 200/250 km motor kullandım...yol tutuşu ciddi anlamda fark etti gibi belki de psikolojiktir bilemiyorum ama... özellikle Duro lastiği yokladım silgi gibi yumuşacık hoşuma gitti yani...Michelin'i sorgulamak bile ayıp olur diye düşünüyorum... haksız mıyım? bu arada 2 lastik piston kapak vs. toplamda 1000 lira tuttu
bizim motorlarda lçtükten sonra yağ eksiltmeyeni görmedim ben kimse ölçmediği için eksiltmediğini sanıyor en basti üst kapaktan yağ atar apacheler
keşke yapsaydın bildiğim kadarıyla yatmayı etkiliyor
pek bir sıkıntı yaşamadım henüz yol tutuş daha iyi gibi... bu arada 40 binde piston, segman, eksantrik değişmek normal mi?
slm arkadaşlar benim motorda marşa basınca gıyy diye bir ses galiyor yani marş çevirmiyor akü zayıf gibi ama akü ışığıda yanmıyor
acaba akü ölmüşmü bi müddet kullanınca marşa rahat basıyor! bide akü alırsam kurumu yoksa sulu akümü almalıyım ne fark var arada
bir çok kez 100bın km üstü apache gordum ..normal değil gibi.. 40bınde cbr kullandm cbf kullandım mekanık olarak sorunsuzdu.. apache onlardan geri kalacak bi motor değil..
Akü zayıf ya şarj ettirmen lazım yada yenilemen.. bence yenile uğraşmaya değmez..Kuru aküler pek bakım gerektirmiyo daha iyi diyolar deneyenlere sormak lazım..
bunun kısa zamanda kullanılması ile alakası var mı? mesela benim motor 2012 aralık çıkışlı ilk motorum... ilk 6 ay 5 bin km geçmedi toplamda geri kalan 35 bin km 1,5 yılda yaptım
pek bir sıkıntı yaşamadım henüz yol tutuş daha iyi gibi... bu arada 40 binde piston, segman, eksantrik değişmek normal mi?