Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
4riders toscana pantolon aldim pek memnun degilim. Sozde 4 mevsim ama yazin giymek imkansiz. Ayrica cok rahatsiz bir pantolon. Bir arkadasim da eldiven aldi kaza aninda yirtildi. Armor deri ceket alanlar genel olarak memnundu ama kazaya karisanini gormedim.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
facebook sayfamızda var artık helal olsun :)

instagramdan takip etmeye ve fotoğraf göndermeye devam.>>> @gromturkey
uğur bu arada dilersen facebook ve instagram sayfalarını birleştirebiliriz böylece bölünmeden daha fazla kişiye ulaşma imkanımz olur...
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
arkadaşlar nerde bu msxçiler istanbul silivri kumburgaz civarında olan yok mu hiç valla tek gezmekten imanım gevredi yaz bitiyor :(
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Arkadaşlar belki bilmeyenler vardır. Motorumu üzülerek satmak zorundayım. Garajımda 2. motora yer yok malesef. çok uygun fiyattan vereceğim. yuvarlak hesap 2000 km dedir. düşmesi yan yatması vuruğu yoktur. Bakımları zamanından önce yapılmış olup zincir 400 km de bir yağlanmıştır. plakası mevcuttur. En ufak çiziği yoktur. 6500 tl den vereceğim. indirim yoktur. Piyasanın çok çok altına zira veriyorum.
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Arkadaşlar belki bilmeyenler vardır. Motorumu üzülerek satmak zorundayım. Garajımda 2. motora yer yok malesef. çok uygun fiyattan vereceğim. yuvarlak hesap 2000 km dedir. düşmesi yan yatması vuruğu yoktur. Bakımları zamanından önce yapılmış olup zincir 400 km de bir yağlanmıştır. plakası mevcuttur. En ufak çiziği yoktur. 6500 tl den vereceğim. indirim yoktur. Piyasanın çok çok altına zira veriyorum.

geçen hafta sonu aydın'daydım bir arkadaşımın düğününe gittim. aydın'da olduğunu bilsem haber verir yanına gelirdim çayını içmeye :)
motoru satıyor olmana üzüldüm işlh hayırlı olur alacak arkadaşada şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
:)kısmet değilmiş. bende üzülüyorum ama yapacak bir şey yok malesef :(
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar aranıza ben de katıldım.İzmir de var mı msx kullanan??

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Arkadaşlar ben msx 125 ime koruma demiri yada koruma takozu istiyorum.Daha önce taktıran var mı? Honda servisi koruma demiri takılacak yer yok dedi,doğru mu? Bir bayan sürücü olarak çok defa motoru düşürme söz konusu olacağı için,motora çok zarar vermeden enazından koruma takozu taktırmak istiyorum.Lütfen biri bana yardım etsin :(
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Merhabalar, msx kullanan arkadaşlar acaba ne tip kask tercih ediyorsunuz, açık, kapalı, çeneden açılır vs...

Şu kaskı tavsiye edermisiniz? http://www.shark-helmets.com/product.php?code_sous_gamme=RAW

Nette bir videoda görüp çok yakıştırmıştım... Açık kask olması korkutuyor, gerçi marka shark ama bilemessin olası bir kazada çeneden yesek gittik... (Peki açık kasklar neden var diyede sormadan edemiyorum madem güvensiz?) Tabiki güvenlik önce gelir ama biraz kozmetik düşünmektende zarar gelmeyeceği kanısındayım :)

İlk motorsiklet tecrübem o yüzden maruz görün çok soru soruyorum...
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Merhabalar, msx kullanan arkadaşlar acaba ne tip kask tercih ediyorsunuz, açık, kapalı, çeneden açılır vs...

Şu kaskı tavsiye edermisiniz? http://www.shark-helmets.com/product.php?code_sous_gamme=RAW

Nette bir videoda görüp çok yakıştırmıştım... Açık kask olması korkutuyor, gerçi marka shark ama bilemessin olası bir kazada çeneden yesek gittik... (Peki açık kasklar neden var diyede sormadan edemiyorum madem güvensiz?) Tabiki güvenlik önce gelir ama biraz kozmetik düşünmektende zarar gelmeyeceği kanısındayım :)

İlk motorsiklet tecrübem o yüzden maruz görün çok soru soruyorum...

Merhaba;

aynı kaskı bende görmüştüm biraz heves ettim ama çok içime sinmedi nedense sonraları, birde kask alırken şunu düşünmek gerek bana kalırsa örneğin benim motor tarzım naked buna uygun olan kaskları ön planda tuttum sonrasında da şunu düşünmek lazım eğer benim gibi ilk defa motor kullanıyorsanız ve başlangıç motoru olarak msx tercih etmişseniz ilerde kullanmak istediğiniz motor tipine uygun kask tercihi en doğrusu olacaktır.
ben ilerde enduro cross tarzı motor kullanmayı tercih edeceğim için cross kaskı aldım.
http://www.motosikletaksesuarlari.com/AGV-Kask-AX-8-Dual-Evo-Mono-White-Camli-Cross-Kask-Parlak-Beyaz_9257.html

hem güvenilir hemde kozmetik açıdan oldukça hoşuma gitti seninde dediğin gibi :) kullanırkende memnun kaldım iyi ki 200-300 liralık kasklardan almamışım dedim kendime görüş açısı kafaya oturuşu nefes alışı fln 10 numara tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Merhaba arkadaşlar aranıza ben de katıldım.İzmir de var mı msx kullanan??

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Arkadaşlar ben msx 125 ime koruma demiri yada koruma takozu istiyorum.Daha önce taktıran var mı? Honda servisi koruma demiri takılacak yer yok dedi,doğru mu? Bir bayan sürücü olarak çok defa motoru düşürme söz konusu olacağı için,motora çok zarar vermeden enazından koruma takozu taktırmak istiyorum.Lütfen biri bana yardım etsin :(

Merhaba;
Benim eşimde izmirli keşke buralara yakın olsaydın ne olurdu :)
şimdilerde eşime de motor sevgisini aşılamaya çalışıyorum en azından seni örnek gösterebilrdim :)
izmire ziyaretimizde eşimle geliriz belki yanınıza :)
koruma takozu konusunda bir arkadaş yardımcı olacaktı, kendi imkanlarıyla yapabileceğini söylemişti.
internet sitelerinde çok fazla var ama hepsi yabancı kaynaklı siteler yani yurt dışından alış veriş yapmadım kolay kolay yapmamda tabii tercih meselesi dilerseniz göz atabilirsiniz.
bu mesele benimde aklıma takıldı, bu hafta sonu 1000km bakımına götürücem servise orda bi sorarım burda sizlerlede paylaşırım ama mutlaka şasiye bağlı bi bağlantı noktası vardır diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Merhabalar, msx kullanan arkadaşlar acaba ne tip kask tercih ediyorsunuz, açık, kapalı, çeneden açılır vs...

Şu kaskı tavsiye edermisiniz? http://www.shark-helmets.com/product.php?code_sous_gamme=RAW

Nette bir videoda görüp çok yakıştırmıştım... Açık kask olması korkutuyor, gerçi marka shark ama bilemessin olası bir kazada çeneden yesek gittik... (Peki açık kasklar neden var diyede sormadan edemiyorum madem güvensiz?) Tabiki güvenlik önce gelir ama biraz kozmetik düşünmektende zarar gelmeyeceği kanısındayım :)

İlk motorsiklet tecrübem o yüzden maruz görün çok soru soruyorum...

10647630_10201554259498820_1320383043_n.jpg

10647615_10201554266538996_2017547716_n.jpg

Ben kullanıyorum shark raw çok memnunum 1100 gr fln olması lazım çok hafif ve gözlüğü carl zeiss çok kaliteli. Kapalı kask olarak ls2 kullanıyorum fakat bunu aldıgımdan beri 1 kere bile takmadım ls2 , kıbrıs çok sıcak olduğu için kapalı kasklar dayanılmaz olucak benim için o yuzden shark raw aldım
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
güzel kaskmış hocam beğendim :)

hatuna diye alıp arada ben de takarım onu gibime geliyor :)
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
5
Merhaba splender,eşine heves olması için foto göndereyim.Görünce biran önce öğrenmek isteyecektir.takoz konusunda bilginiz olursa,birşey öğrenirseniz çok sevinirim.Biran önce takoz taktırmam lazım.Hiç yok mu aranızda takoz taktıran msx ciler? :)))
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Bugün ankarada mototan a gittim, (motomax in sokağında) daha açalı 1-2 ay oldu dedi Tansu bey ve çok ilgilendi. İlk aksesuarlarım olduğunu söyleyince derhal kaska ek olarak mont, dizlik ve eldiven önerdi.

Kaskı Shark Raw Soyouz aldım çok güzel ve hafif bir kask S beden aldım sağolsun beden seçiminede yardımcı oldu 7-8 kere çıkarıp taktık tabiki boneyle... Çok titiz ve ilgili biri, tavsiye ederim. Ankaradaki tek Shark satıcısı sanırsam.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Bugün ankarada mototan a gittim, (motomax in sokağında) daha açalı 1-2 ay oldu dedi Tansu bey ve çok ilgilendi. İlk aksesuarlarım olduğunu söyleyince derhal kaska ek olarak mont, dizlik ve eldiven önerdi.

Kaskı Shark Raw Soyouz aldım çok güzel ve hafif bir kask S beden aldım sağolsun beden seçiminede yardımcı oldu 7-8 kere çıkarıp taktık tabiki boneyle... Çok titiz ve ilgili biri, tavsiye ederim. Ankaradaki tek Shark satıcısı sanırsam.

Kaskı ne kadara aldınız ?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Dün 1000km bakımı için tekirdağ çorlu onur hondaya gittim.
işlemler yapıldı motoru servise aldılar.
tek yapılan işlem yağ değiştirmekmiş. oysa ki ben debriyaj ayarı ve fren ayarı istemiştim. abi bu böyle orijinali bozmaya gerek yok dedi usta kılıklı yabani.
ya arkadaşım diyorum geç kavrıyoR motor biraz öne al şu debryajı, yok efendim motora zarar verirmiş. ya arkadaş motor neden zarar verir erken kavrar sende şak şak diye bırakırsın motora zarar verirsin eyvallah ama ben bunu zaten biliyorum ve ona göre kullanıcam elimi ona göre ayarlıycam sanane ben istiyorum sen yap. yok onu da yapmadı :)

servise giderken 120 ile giden motor servisten sonra 105ten yukarı çıkmaz oldu.

bu nasıl bir servis ve bakım anlayşıdır anlayamadım. ne hava filtresi sökülmüş temizlenmiş edilmiş ne başka bir şey anca bir yağı boşalt yağ koy. 30 tl de para alıyolar sırf bunun için. o 30 lirayı sana vereceğime gider kendi sitediğim daha kaliteli bir motor yağını daha pahalıya alırım gider bi ustaya veya ustayada gerek yok kendim koyarım arkadaş...

ne diye sana para veriyorum ki ben yapmamı istediim hiç bişeyi yapmadıktan sonra. ve giderken birde eliyor bundan sonraki bakımlarda işçiik ücreti alıcam diye...

ulan giden motoru ağırlaştırdın rodajdan sonra her hangi bir faydası olmadı bakımın bana motorun zorlandığını hissetmeye başladım aksine, ilk defa yokuşlarda bayıldığına tanıklık ettim... ee ben başlarım böyle işe.

siz siz olun bu konulara dikkat edin arkadşlar gittiğinizde kontrolü elinizden bırakmayın. ben şimdi müsait bi zamanda honda genel servisi ya da bayisini fln aramayı düşünüyorum. arayıp tüm bunları anlatıcam ve motoru bozduklarını düşündüğümü söylüycem.
mağduriyetimin giderilmesini sitiyorum diycem ve hatta japonya yı aratmayın bana diycem ve gerekirse mail atıcam ya acayip sinir oldum... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst