Altin elbiseli adam partisine gidenler ? Avrupa yakası

Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
67
Beylikdüzü,Avcılar,Küçükçekmece listesi

1-deprogadias
2-peder
3-brooklynnn
4-being
5-tian
6-splender
7-Rona + 1
8-Recep+1
8-YouSuffer
9-Karalı + 1
10-yNSyNS
11-6PaTLaR
12-atii

Selimpaşa,Büyükçekmece ve Avcılardan gelecek arkadaşlarla 30 ağustos saat 15:20 gibi Avcılar E5 teki caminin önünde buluşup 15:30 da hareket eder 15:40 gibi Küçükçekmece'den gelecek arkadaşları da K.çekmece metrobüs durağında buluşup Basın ekspres yolu ve TEM i takip ederek Gis Parka devam edebiliriz.Bahçelievler,Bakırköy,Cevizlibağ yönünden gelecek arkadaşlar da Sefaköy üst geçit veya Havalanı ayrımına gelmeden cep vardır orada konvoya katılabilirler.Sizler için sakıncası yoksa.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Biz çekmeceden gelicektik ama erkenden bi servise uğrıycaz avcılardan katılırız size
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
15:40 ile 15:50 arası bende size Sefaköy Metrobüsün oradan katılacağım arkadaşlar. Beni görüp durmazsanız halkı galeyana getiririm uzaylı bunlar diye daş attırırım haberiniz ola :D
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
13:00 da büyükçekmecede cafede oturuyor olucam. 14:50da yola çıkıcam büyükçekmeceden gelicek varsa beraber avcılara geçebiliriz
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
Beylikdüzü,Avcılar,Küçükçekmece listesi

1-deprogadias
2-peder
3-brooklynnn
4-being
5-tian
6-splender
7-Rona + 1
8-Recep+1
8-YouSuffer
9-Karalı + 1
10-yNSyNS
11-6PaTLaR
12-atii

Selimpaşa,Büyükçekmece ve Avcılardan gelecek arkadaşlarla 30 ağustos saat 15:20 gibi Avcılar E5 teki caminin önünde buluşup 15:30 da hareket eder 15:40 gibi Küçükçekmece'den gelecek arkadaşları da K.çekmece metrobüs durağında buluşup Basın ekspres yolu ve TEM i takip ederek Gis Parka devam edebiliriz.Bahçelievler,Bakırköy,Cevizlibağ yönünden gelecek arkadaşlar da Sefaköy üst geçit veya Havalanı ayrımına gelmeden cep vardır orada konvoya katılabilirler.Sizler için sakıncası yoksa.

Burdaki listede iki tane 8 numara var 13 motorsikletli olacağız. :mrgreen:

15:40 ile 15:50 arası bende size Sefaköy Metrobüsün oradan katılacağım arkadaşlar. Beni görüp durmazsanız halkı galeyana getiririm uzaylı bunlar diye daş attırırım haberiniz ola :D

Aynı saatte bende orda olacağım.
Sanki biraz erken gidiyoruz. Kapı açılış (17:00) saatinden önce orda olacağız gibime geliyor.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Burdaki listede iki tane 8 numara var 13 motorsikletli olacağız. :mrgreen:



Aynı saatte bende orda olacağım.
Sanki biraz erken gidiyoruz. Kapı açılış (17:00) saatinden önce orda olacağız gibime geliyor.

Numaralarımızı alalım hocam bana bi mesaj atarsın numaranı :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
05078819654 benim numara. Whatsapp grubu kurup konuşabiliriz. Whatsapp yoksa da arayın mesaj atın haberleşelim isim Furkan

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Cennet çekmece sefaköyden gelicek arkadaşlarla buluşalım sürekli dur kalk yapmayalım. Florya e5 kenarındaki mc donaldsın önündeki otoparkta toplanabiliriz. Biz 3 motor orda olucaz. Ve Türk Bayraklarınızı da*getirmeyi unutmayın :)
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
05078819654 benim numara. Whatsapp grubu kurup konuşabiliriz. Whatsapp yoksa da arayın mesaj atın haberleşelim isim Furkan

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Cennet çekmece sefaköyden gelicek arkadaşlarla buluşalım sürekli dur kalk yapmayalım. Florya e5 kenarındaki mc donaldsın önündeki otoparkta toplanabiliriz. Biz 3 motor orda olucaz. Ve Türk Bayraklarınızı da*getirmeyi unutmayın :)

Dediğinde haklısın bir birine yakın yerler zaten.
Ben bayrak direği bulamadım şirinevlerdeki mağazalarda chopper motorlar için direk vardı benim motora takılabilecek bişey bulamadım. Önerebileceğin pratik birşey varmı sabah yapmaya çalışayım.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Dediğinde haklısın bir birine yakın yerler zaten.
Ben bayrak direği bulamadım şirinevlerdeki mağazalarda chopper motorlar için direk vardı benim motora takılabilecek bişey bulamadım. Önerebileceğin pratik birşey varmı sabah yapmaya çalışayım.

Şuan benimde aklımda bişey yok yarın doğaçlama halledicem :D
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Bayrak konusunda sıkıntı yok. artçısı olan artçısına olmayan pelerin misali kendine bağlayabilir.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
ben yarın partiye gelmek istiyorum fakat nerede olduğunu bilmiyorum. bayrampaşadan nasıl giderim? bahçeköy kemerburgazda ki o virajlı yola yakın mı gis akademinin yeri?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst