Altin elbiseli adam partisine gidenler ? Avrupa yakası

Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
56
vazgeçtim.. incirli m.büs durağının oralarda yavaşlarsanız sevinirim..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
67
Çok erken gidiyorsunuz demedi demeyin.

Erken olduğunu düşünmüyorum geç bile kalabiliriz çünkü tapa gaz gidilmeyecek yolda toplaya toplaya gidilecek anca varırız.Erken varırsak bile sohbet ederiz fenamı.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

ben yarın partiye gelmek istiyorum fakat nerede olduğunu bilmiyorum. bayrampaşadan nasıl giderim? bahçeköy kemerburgazda ki o virajlı yola yakın mı gis akademinin yeri?

Sefaköy Beşyoldaki mc donalds ın oraya veya Esenler otogar, hal bağlantısını kullanıp TEM e çıkıp bizi bekleyebilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

vazgeçtim.. incirli m.büs durağının oralarda yavaşlarsanız sevinirim..

İncirliden geçilmeyecek SULH adlı arkadaşla buluşup TEM e çıkabilirsin.

Selimpaşa,Büyükçekmece ve Avcılardan gelecek arkadaşlarla 30 ağustos saat 15:20 gibi Avcılar E5 teki caminin önünde buluşup 15:30 da hareket eder 15:40 gibi Küçükçekmece'den gelecek arkadaşları da K.çekmece metrobüs durağında buluşup Basın ekspres yolu ve TEM i takip ederek Gis Parka devam edebiliriz.

"Bahçelievler,Bakırköy,Cevizlibağ yönünden gelecek arkadaşlar da Sefaköy üst geçit veya Havalanı ayrımına gelmeden cep vardır orada konvoya katılabilirler."

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:01 ----------

kutay34 nick li arkadaş vardı artçı olarak alabilirim benim artçım gelmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

Beylikdüzü,Avcılar,Küçükçekmece listesi

1-deprogadias
2-peder
3-brooklynnn
4-being
5-tian
6-splender
7-Rona + 1
8-Recep+1
9-YouSuffer
10-Karalı + 1
11-yNSyNS
12-6PaTLaR
13-atii
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
14
Arkadaslar e5 ten Havalimanı sapagi var yeni bosna ikitelli tarafina geçip sağda bekliyorum ordan geleceksiniz demi
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
15:30 da florya e5 kenarındaki mc donaldsın orda biz bekliyoruz arkadaşlar. Yakin civar içinde toplanma noktası burası olabilir.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Yüzde10 ihtimalle yağış var, biz yinede gideceğiz. ben 3te Beylikdüzü meydanda olacağım.3ü10 geçe yola çıkarım
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
14
Emniyet şeridinde beklemedeyim ikitelli yolunda gelen arkadaşlara duyrulur
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
10592906_10152633158334840_8838764568942795085_n.jpg
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Arkadaşlar dün bizimle beraber olan ve tanıştığım herkese sevgilerimi sunuyorum. Hoş muhabbet ve bana size öncülük etme şerefini verdiğiniz için teşekkür ederim :) Güzel insanlarla tanıştım. İnşallah daha güzel etkinliklerde yine hep beraber oluruz.
Beyaz megelli :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst