Çok erken gidiyorsunuz demedi demeyin.
Erken olduğunu düşünmüyorum geç bile kalabiliriz çünkü tapa gaz gidilmeyecek yolda toplaya toplaya gidilecek anca varırız.Erken varırsak bile sohbet ederiz fenamı.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------
ben yarın partiye gelmek istiyorum fakat nerede olduğunu bilmiyorum. bayrampaşadan nasıl giderim? bahçeköy kemerburgazda ki o virajlı yola yakın mı gis akademinin yeri?
Sefaköy Beşyoldaki mc donalds ın oraya veya Esenler otogar, hal bağlantısını kullanıp TEM e çıkıp bizi bekleyebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------
vazgeçtim.. incirli m.büs durağının oralarda yavaşlarsanız sevinirim..
İncirliden geçilmeyecek SULH adlı arkadaşla buluşup TEM e çıkabilirsin.
Selimpaşa,Büyükçekmece ve Avcılardan gelecek arkadaşlarla 30 ağustos saat 15:20 gibi Avcılar E5 teki caminin önünde buluşup 15:30 da hareket eder 15:40 gibi Küçükçekmece'den gelecek arkadaşları da K.çekmece metrobüs durağında buluşup Basın ekspres yolu ve TEM i takip ederek Gis Parka devam edebiliriz.
"Bahçelievler,Bakırköy,Cevizlibağ yönünden gelecek arkadaşlar da Sefaköy üst geçit veya Havalanı ayrımına gelmeden cep vardır orada konvoya katılabilirler."
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:01 ----------
kutay34 nick li arkadaş vardı artçı olarak alabilirim benim artçım gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------
Beylikdüzü,Avcılar,Küçükçekmece listesi
1-deprogadias
2-peder
3-brooklynnn
4-being
5-tian
6-splender
7-Rona + 1
8-Recep+1
9-YouSuffer
10-Karalı + 1
11-yNSyNS
12-6PaTLaR
13-atii