- Katılım
- 29 May 2009
- Mesajlar
- 115
Arkadaşlar hepinize merhaba. Aylardır hayalini kurduğum sizlere yorum yazabilme imkanım dün yeni motosikletimle birlikte gerçeğe dönüştü.Uzun süredir forumdaki araştırmalarım ve kıymetli abilerimin tavsiyeleri sonucu ben de Bajaj Boxer'ımla 2 gündür yollardayım. Henüz usta bir şöför olmadığım için teknik olarak yorumlamam haddim değil ama benden öncekiler çok detaylı anlatmışlardı zaten.
Yine de ufak çaplı sorularınız varsa seve seve cevaplarım.
Herkesin lastikleri düz bassın![]()
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....71_10152332566696964_645801810566510397_n.jpg
güle güle kullan üstad kazasız bol sürüşler. darısı bana inş.