- Katılım
- 3 Tem 2014
- Mesajlar
- 499
- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Yaklaşık bir sene önce almış olduğum ilk motorumla yapmak istediklerimi bir türlü yapamamıştım.Bazı nedenlerden ötürü, geçen sene, yazın başında aldığım motorumu yazın ortasında satmak zorunda kaldım.
Eski motorumu satmadam önceki tek uzun gezim Kazan-Kızılcahamam
2004 model olmasına rağmen son derece sağlıklıydı.Debriyaj kapağında kaçırma vardı onuda contalarını değiştirip halletmiştim.
Ve tam bir sene sonra yeni motorumla ikinci uzun turumu yapacağım Ankara-Tuz gölü git gel 320km.Benim gibi gariban için büyük bir gezi :queen:
Aydınlatmaların garajda konrtolü.
Yeni motorumla yola çıkmadan bir kare.
Vardığımda o mis gibi; hani alırsınızya nemli hava denizin,sahilin o kokusu burnunuza gelir işte öyle bir havaya hasret kalmışım.
Birden dedim; şimdi burası bir deniz kıyısı olsaydı koşa koşa atsaydım kendimi o tuzlu sulara dedim.
Ben daha önce araba ile yaptığım gezilerde o denizi dağların arasından gördüğüm zaman çok heyecanlanırım. Bu da motorumla yaptığım bir gezi heyecanım.
Sonrasında girişteki bir kafeteryada çay keyfi
Fotoğraf çekmek sonradan aklıma geldi yoksa anı anına karelemek isterdim.
Aynı yoldan u çekerek gerü döndüm.
Oldukca keyif aldım.Dedim kendi kendime bir akdeniz turu yapsam demek daha güzel olacak.
Arkadaşlar giden olursa yanında sandalet götürsün tuz üstünde çıplak ayak yürümekte sıkıntı çektim.Ayaklarınıza çok batıyor hele kiloluysanız daha da sıkıntı olacaktır size.
Yaklaşık bir sene önce almış olduğum ilk motorumla yapmak istediklerimi bir türlü yapamamıştım.Bazı nedenlerden ötürü, geçen sene, yazın başında aldığım motorumu yazın ortasında satmak zorunda kaldım.
Eski motorumu satmadam önceki tek uzun gezim Kazan-Kızılcahamam
2004 model olmasına rağmen son derece sağlıklıydı.Debriyaj kapağında kaçırma vardı onuda contalarını değiştirip halletmiştim.
Ve tam bir sene sonra yeni motorumla ikinci uzun turumu yapacağım Ankara-Tuz gölü git gel 320km.Benim gibi gariban için büyük bir gezi :queen:
Aydınlatmaların garajda konrtolü.
Yeni motorumla yola çıkmadan bir kare.
Vardığımda o mis gibi; hani alırsınızya nemli hava denizin,sahilin o kokusu burnunuza gelir işte öyle bir havaya hasret kalmışım.
Birden dedim; şimdi burası bir deniz kıyısı olsaydı koşa koşa atsaydım kendimi o tuzlu sulara dedim.
Ben daha önce araba ile yaptığım gezilerde o denizi dağların arasından gördüğüm zaman çok heyecanlanırım. Bu da motorumla yaptığım bir gezi heyecanım.
Sonrasında girişteki bir kafeteryada çay keyfi
Fotoğraf çekmek sonradan aklıma geldi yoksa anı anına karelemek isterdim.
Aynı yoldan u çekerek gerü döndüm.
Oldukca keyif aldım.Dedim kendi kendime bir akdeniz turu yapsam demek daha güzel olacak.
Arkadaşlar giden olursa yanında sandalet götürsün tuz üstünde çıplak ayak yürümekte sıkıntı çektim.Ayaklarınıza çok batıyor hele kiloluysanız daha da sıkıntı olacaktır size.