- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1 ay önce başlık açmıştım motor arızası yüzünden komisyon bırakmıştı. Bugün Allaha şükür sorunsuz geçtim a2 direksiyon sınavını, başarılı/başarısız yazdığı için de puanımı öğrenemedim ama eksiksiz tamamladım tam teşekkürlü
Öğrenciyim menzun oldum evime gidicem bu dosyanın hazırlanması tahmininizce ne kadar sürer, dosya zaten hazır biliyorumda meb'den geri dönmesi cart curt yani. Kursu aradım haftayada sınav var birlikte veririz diyebilirlermiş.
Dosyam pazartesi meb'e gidecek onaylarsa çarşamba dağıtırız dediler. Ben bu dosya ile başka şehirden ehliyetimi alabilir miyim? Kurs hocası alamazsın demiştide garibime gitti. Son olarak şuan ehliyet fiyatı nedir? b alırken 250 kusurdu galiba şuan güncel olarak a2 için tam fiyat verebilecek var mı? ilginiz için teşekkürler çok sevinçliyim bu arada
Dosyam pazartesi meb'e gidecek onaylarsa çarşamba dağıtırız dediler. Ben bu dosya ile başka şehirden ehliyetimi alabilir miyim? Kurs hocası alamazsın demiştide garibime gitti. Son olarak şuan ehliyet fiyatı nedir? b alırken 250 kusurdu galiba şuan güncel olarak a2 için tam fiyat verebilecek var mı? ilginiz için teşekkürler çok sevinçliyim bu arada