[Bursa - MT]

Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Kapı Dağ Yarım Adası nı Yarım Turlayaraktan Güzelliklerini Keşfetmeli Yaz Kampı :Katılan tüğm arkadaşlara çok teşekkürler oldukça eğlenceli bir kamptı,çok keyif aldık...Bir sonraki sonbahar kampında Görüşmek Üzere...


























(Gezmeye Doyamadığım Cennet Vatanım;Şu Kadar cık Koyu Sahili Olmayan O kadar çok ülke Varken Bizler Nelere Sahibiz...Allah Muhafaza Etsin Eşsiz Vatan Toprağını...)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yeni motorumu bugün İstanbuldan aldım.
K8 Suzuki dl 650.
Yoshimura egzos ile heran ceza yeme ihtimalim var :)













































































 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
hayırlı olsun beko. bende motoru satamadım anlaştığımız adam kelek yaptı. bugünde park halindeyken önümdeki park yapmış adam çıkmaya çalışırken motoruma çarptı. gırtlaklamamak için zor tuttum kendimi.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Geçmiş olsun bilal varmı bi zarar motorunda.

arkamda artçı vardı arka ayaklıkları açık bırakmıştım abi şansa. kaskta sağ aynadaydı. motorun yan tarafında hasar yokta. far camının yarısı kaldırımın kenara sürtmüş bide kafa grenajında farın üstünde tırnak kadar siyah nokta oldu. kask camı ve kask ciddi bi şekilde cizildi. fotokopiciler kapalıydı resimleri, çektik evrakların. o bir sıkıntı yaratır mı?
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
269
iyi size bişe olmamış ben sadece motoru düşürdü sandım. evrak konularını ben bılmıyorum burdakı arkadaşlardan bilen çıkar yardım eder belki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Neyse bizi pek çeken olmamış bir daha kine fotoğraf makinası alayım yanıma..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yeni motorumu bugün İstanbuldan aldım.
K8 Suzuki dl 650.
Yoshimura egzos ile heran ceza yeme ihtimalim var :)




[url]http://i.hizliresim.com/PvryEN.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/gjW7LR.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/9vdnp3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/q9W52D.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M9vOlQ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Q176g3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/X2XaYR.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/bQGn4d.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/d4G1qV.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/5pQZRj.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/AZk9Yp.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/0bBY29.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/4YMER4.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Jdl0Eo.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/OJLGdQ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/zQB6E6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Gb0d16.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/y23Bny.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/6YXol7.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/WWQN62.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/32qm12.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/REPWb6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/pvWdmm.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kZWq1A.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/NY1z95.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/aPGVy5.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Y3NYjl.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/8mdV9Q.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/DodQ86.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/mqkQr1.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/EQRXz8.jpg[/url]

kardeşim hayırlı olsun en kısa zamanda egsozu değiştir bence sadece ceza değil çekici çağırıp götürüyorlar iki kez gördüm:)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Yeni motorumu bugün İstanbuldan aldım.
K8 Suzuki dl 650.
Yoshimura egzos ile heran ceza yeme ihtimalim var :)




[url]http://i.hizliresim.com/PvryEN.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/gjW7LR.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/9vdnp3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/q9W52D.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M9vOlQ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Q176g3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/X2XaYR.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/bQGn4d.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/d4G1qV.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/5pQZRj.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/AZk9Yp.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/0bBY29.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/4YMER4.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Jdl0Eo.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/OJLGdQ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/zQB6E6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Gb0d16.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/y23Bny.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/6YXol7.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/WWQN62.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/32qm12.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/REPWb6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/pvWdmm.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kZWq1A.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/NY1z95.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/aPGVy5.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Y3NYjl.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/8mdV9Q.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/DodQ86.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/mqkQr1.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/EQRXz8.jpg[/url]

Ulen helal olsun be sonunda aldın :) güle güle kullan kardeş tekerin düz basıın yanlız fotolarda bişiy dikkatimi çekti motorun tekerlekler yağsız kalımış onları yağlamak lazım.. :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Yeni motorumu bugün İstanbuldan aldım.
K8 Suzuki dl 650.
Yoshimura egzos ile heran ceza yeme ihtimalim var :)




[url]http://i.hizliresim.com/PvryEN.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/gjW7LR.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/9vdnp3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/q9W52D.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M9vOlQ.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Q176g3.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/X2XaYR.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/bQGn4d.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/d4G1qV.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/5pQZRj.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/AZk9Yp.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/0bBY29.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/4YMER4.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Jdl0Eo.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/OJLGdQ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/zQB6E6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Gb0d16.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/y23Bny.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/6YXol7.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/WWQN62.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/32qm12.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/REPWb6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/pvWdmm.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kZWq1A.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/NY1z95.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/aPGVy5.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/Y3NYjl.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/8mdV9Q.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/DodQ86.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/mqkQr1.jpg[/url]


[url]http://i.hizliresim.com/EQRXz8.jpg[/url]

Berkut hayırlı olsun.
Güle güle, kazasız belasız, iyi günlerde kullanırsın inşallah.
Yalnız çok gaza gelmeden dikkatli kullan alışana kadar.
Memduh'un dediği gibi 'Tekerlekler yağsız kalmış,bir ara yağlamak lazım.' :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ahah tabiki yağlarız :)
Çok Teşekkür ederim :)

Ya egzosun sesi çok hoşuma gitti :) ceza yiyene kadar çıkarmıyım diyorum :) hatta ceza yesemde çıkarmıyım diyorum :)
Polis görürsem rolantide geçerim :))
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
Hayırlı olsun berkut yalnız kuyruğu yamuk duruyor düzeltelim onu :)

Ben bu 2 hafta boşum bi gezi varmı yada duruma göre tatile çıkabilecekler olabilir?
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
hayırlı olsun beko. bende motoru satamadım anlaştığımız adam kelek yaptı. bugünde park halindeyken önümdeki park yapmış adam çıkmaya çalışırken motoruma çarptı. gırtlaklamamak için zor tuttum kendimi.

Ööncelikle yeni motorun hayırlı oLsun Berkut. Allah kaza bela vermesin.

aynı olayı milli piyago anadolu lisesinin oralarda başıma geldi Bilal.FSM de sütaşın şirket arabası park halindeki ninjama önden çarptı bayram öncesi. ön çamurluk kırıldı,yan sehpa ayaklığı yamuldu ve farların ve kafa karenajında çizikler :( 1 mt kadar geri geri sürükledi motoru nasıl devrilmedi hayret :p 30-40 cm daha sürüklese arkadaki diğer park halindeki arabayla tost yapacaktı ninjayı :p
evrak konusuna gelince bende ilk defa evrakla uğraştım.o an foto ve tutanak tuttum 2 gün sonra çarpan adamla buluşup bizim mahallede cafede ruhsat,ehliyet ve sigortanın fotokopilerini getirdi bende kendiminkileri alıp dogruca Kocaman Mmoto ya sevise götürdüm ninjayı ordaki çocuk tamam dedi herşey tam kaza raporu oluşturcam dedi şuan haber bekliyorum bende.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
arkamda artçı vardı arka ayaklıkları açık bırakmıştım abi şansa. kaskta sağ aynadaydı. motorun yan tarafında hasar yokta. far camının yarısı kaldırımın kenara sürtmüş bide kafa grenajında farın üstünde tırnak kadar siyah nokta oldu. kask camı ve kask ciddi bi şekilde cizildi. fotokopiciler kapalıydı resimleri, çektik evrakların. o bir sıkıntı yaratır mı?
Geçmiş olsun.
Allah beterinden saklasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Ööncelikle yeni motorun hayırlı oLsun Berkut. Allah kaza bela vermesin.

aynı olayı milli piyago anadolu lisesinin oralarda başıma geldi Bilal.FSM de sütaşın şirket arabası park halindeki ninjama önden çarptı bayram öncesi. ön çamurluk kırıldı,yan sehpa ayaklığı yamuldu ve farların ve kafa karenajında çizikler :( 1 mt kadar geri geri sürükledi motoru nasıl devrilmedi hayret :p 30-40 cm daha sürüklese arkadaki diğer park halindeki arabayla tost yapacaktı ninjayı :p
evrak konusuna gelince bende ilk defa evrakla uğraştım.o an foto ve tutanak tuttum 2 gün sonra çarpan adamla buluşup bizim mahallede cafede ruhsat,ehliyet ve sigortanın fotokopilerini getirdi bende kendiminkileri alıp dogruca Kocaman Mmoto ya sevise götürdüm ninjayı ordaki çocuk tamam dedi herşey tam kaza raporu oluşturcam dedi şuan haber bekliyorum bende.

Geçmiş olsun diyelim o zaman.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst