EGE TURU
Arkadaşlar toplamda 1800 km yol yaptım arkadaşımla ondada Honda 250 cbr vardı(Aksaray-Konya-Burdur(merkez ve salda gölü)-Isparta(egridir gölü,kovada gölü,yazılı kanyon)-Mugla(akyaka,gökçe,marmaris,fethiye)Antalya ve manavgat) hiç bir sıkıntı çıkarmadı ortalama 90 km de kullandım özellikle antalyadan aksaraya 470 km sadece 1 defa 5dk çay molasına ve 15 dk corba molası verdim Mondial benim gözümde kendini kanıtladı.ayrıca 7 defa depoları fulledik her seferinde 7-8 tl honda 250cbr benden az yaktı

....Ayrıca 50 km antalya şehir içinde gezdik 30 km kadarda manavgata dogru yol aldık depoları tekrar fulledik mondial 10 tl daha az aldı demekki uzun yolda 250'lik şehir içindede 150'lik çok hesaplı

hazırlık

Benzini daha kaliteli yerden alalım derken 4-5 tane istasyon geçtik en son buna kaldık başka istasyon yokmuş ilerde

(yazılı kanyon)burayada 5-6 km geri gelmek zorunda kaldık

şu çay molalarıda olmasa hareret yapacaz valla

Belen Kahvesi(mugla)sırf burayı görmek için 50 km yol yaptık.Bir türk kahvesi içtik ve tekrar topukladık.marmarise indigimizde hava karardı çadır kuracak yer bulamadık, burada sadece akyaka köyünde çadır kampı varimiş 25 km kadar önce akyakadan geçmiştik akşama kalmıştık tekrar akyakaya topukladık çadır kampına geldik girişte görevlinin cevapı Abi 400 kişilik yerimiz var fakat şu an içeride 1400 çadır var kusura bakmayın.. Haydaaa
sonra sahilin kenarında parka çadır kurduk inanın kampa 5 basar birde 30 tl alıyorlarmış kampda biz beleşe getirdik iyikide almamışlar

marmarise giderken

inlice çok güzel yer çadır kuracaklara tavsiyemdir

Antalya kaleiçi

manavgat burdan geçtigimiz gün manavgatta motorsiklet festivali varmış önünden geçmişiz ama görmedik yazık oldu kenan sofuoglununda katıldıgı 1000 kadar motorsikletli biraraya gelmiş

gezimiz muz'a binmekte dahil

milli parklar ve plajlarda verdigimiz cadır paraları (tek çadır kurduk)yakıt yemek içmek hep dışardan yedik kesinlikle hepsinde pazarlık yaptım yoksa öttürüyolar 450 tl ye 7 gün tatil yaptık Bir sonraki gezide görüşmek üzere herkeze selamlarrrrr...